AXUDAS PARA ADQUISICION DE LIBROS E MATERIAL: EDUCACIÓN INFANTIL

O Concello de Vilalba, a través do Departamento de Servizos Sociais, Familia, Muller e Emprego, ven de publicar no BOP con data 06/06/2019, as Bases reguladoras para a adquisición de libros de texto e material escolar complementario, destinadas ao alumnado empadroado no Concello de Vilalba e escolarizado para o curso 2019/2020 en Educación Infantil (3-6 anos)nos centros docentes públicos de Vilalba.

As bases reguladoras e as solicitudes (documento adxunto), estarán a disposición dos interesados na páxina web do concello (www.vilalba.org) e no Departamento de Servizos Sociais, Familia, Muller e Emprego (prevencion@vilalba.es) . Adxuntamos as bases e os Anexos de solicitude.

Os prazos de presentación de solicitudes será do24 de xuño ao 5 de xullo de 2019,ámbolos dous inclusive.

PODEN DESCARGAR A DOCUMENTACIÓN QUE DEBEN ENTREGAR, CLICANDO EN ADXUNTOS:

Autorizazion datos fiscais.pdf84.88 KB
Anexo I.pdf95.63 KB