Especialidades

A AULA DE 2º PRIMARIA MIDE UN ARGENTINOSAURUS NO PATIO.

O alumnado de 2º de primaria está a traballar as medidas na área de matemáticas.

A profe Bel presentoulles un reto: cando ocuparía no patio un dinosaurio ARGENTINOSAURUS de 35 metros?

PATIOS DEPORTIVOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de infantil estrea a nova canasta de baloncesto e portería de fúbtol no seu patio.

NADAL 2023

O alumnado de educación infantil comeza a preparar o Nadal de Solanas.

FESTEXAMOS O NADAL 2023 CON:

FESTIVAL
DE NADAL 2023

FESTIVAL DE NADAL PARA O ALUMNADO

Preme para ver as actuacións

FESTIVAL DE NADAL PARA AS FAMILIAS

Preme para ver as actuacións

RESULTADOS DO SORTEO
DAS CESTAS DE NADAL
DO ANPA OS MUIÑOS

THANKSGIVING 2023

Thanksgiving Day, annual national holiday in the United States and Canada celebrating the harvest and other blessings of the past year.

It is celebrated on the fourth Thursday of November.

VISITA DE ENTRENADORES E XOGADORES DO ATLÉTICO GUARDÉS E O ATLÉTICO NOVÁS DE BALONMAN

Durante dúas xornadas, o alumnado de Primaria tivo sesións para coñecer o Balonman.

Do Atlético Guardés visitounos Fabio Lima que é o coordinador da base.

Do Atlético Novás, estivo César Armán, coordinador da base e entrenador do primeiro equipo. Ademaís de Oriol Castellarnau, segundo entrenador do primeiro equipo. Acompañados por Miguel, xogador do primeiro equipo.

Moitas grazas a todos polas sesións compartidas.

Preme para botar unha ollada ao ben co pasamos.

1º PRIMARIA 2º PRIMARIA

3º PRIMARIA 4º PRIMARIA

5º PRIMARIA 6º PRIMARIA

AUTOESTRADA DIXESTIVA: 6º A DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado de 6º A realiza o proxecto: construir unha autoestrada dixestiva.

Fixemos un modelo do tubo dixestivo en liña coas medidas reais; a boca mide 10cm, a farinxe, 13cm; o esófago, 25 cm; o intestino delgado, 625cm e o groso, 150 cm.

Preme na imaxe para ver o resultado final.

IOGA EN MOVEMENTO.AULA 5 ANOS

O alumnado de 5 anos xoga coas posturas de Ioga. Soa a música e comezamos a movernos arredor dun círculo de posturas, paráse a música e facemos a postura que temos diante de nós.

Os nenos e nenas de 5 anos son uns expertos ioguis. Preme na imaxe para velos e velas.

DÍA DA MÚSICA. SANTA ICIA: 22 de novembro

Santa Cecilia é o día da patrona dos músicos.

VISITA A ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL

O alumnado de 6º de primaria toca para

os cativos da gardería municipal.

OBRADOIRO DE ESCRITURA CREATIVA

Cadros famosos evocan cancións ao noso alumnado de 6º primaria.

MAQUETAS DE CÉLULAS ANIMAIS E VEXETAIS DE 6ºP

As células son a unidade máis pequena que atopamos nos seres vivos. Poden ser eucariotas ou procariotas.

O alumnado de sexto de educación primaria, dentro da materia de ciencias da natureza, fixo una maqueta con células animais e vexetais. Tiñan que facer a súa replica cos materias que quixeran, por as partes e facer unha exposición do seu traballo.

Preme na imaxe para ver os traballos:

MAQUETAS CLASE 6º A MAQUETAS CLASE 6º B

PRIMEIRAS MÁQUINAS CON LEGO EDUCATION

O alumnado de 5º de educación primaria traballou con engranaxes facendo unha buxaina, un debuxo máxico e unha troqueladora, co kit de máquinas simples de LEGO Education.

Preme nas imaxes para ver o vídeo.