Equipo de Orientación

17 de novembro: DÍA SMITH MAGENIS

O 17 de novembro conmemórse o día desta enfermidade.

Neste vídeo o alumnado de Solanas contavos algunha das súas características.

Viaxamos cara o Instituto.

10/06/2021 09:40
Europe/Madrid

O pasado mates 8 de xuño tivo lugar unha reunión virtual coas familias de 6º de primaria onde tratamos o cambio de etapa de PRIMARIA a SECUNDARIA.

A continuación tedes a presentación que nos axudou a falar sobre todos os cambios que se darán e algunhas pautas para as familias que vos axudarán a afrontar este gran cambio:

Xa somos maiores: a primaria imos!

10/06/2021 09:38
Europe/Madrid

O pasado martes 8 de xuño levouse a cabo unha reunión virtual coas familias do alumnado de 6º de infantil que vai a pasar á etapa de primaria.

A continuación tedes a presentación con toda a información da que falamos.

Comezamos educación infantil.

10/06/2021 09:35
Europe/Madrid

O pasado martes 8 de xuño demos a benvida ás novas familias do alumnado que comezará o curso que vén en 4º de infantil.

A continuación tedes a información da que falamos.

Ademais, comentamos que o prazo de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Outra información de interese foi que se algunha familia merca xa en verán os mandilóns, estes deberán ser con botóns grandes para facilitar a aprendizaxe dos mais cativos.

Comezamos educación infantil de María Masana

PATIOS DINÁMICOS EN DÍAS DE CHOIVA

10/01/2021 11:15
Europe/Madrid

O traballo de Patios Dinámicos no primeiro trimestre non foi doado de organizar.

Cando tivemos todos os espazos ó aire libre xa en marcha, chegou a choiva e máis choiva.

Así que despois de pasarunha ENQUISA a todo o alumnado de Primaria, con moi boa resposta, do que estamos moi agradecid@s, puxemos en marcha unha caixa por aula dacordo cos intereses amosados, para xogar e pasalo ben nos días de choiva que nos obrigaron a estar no pavillón (que non foron poucos).

Vos deixamos o vídeo do día en que as estreamos tan emocionad@s de atopar as suxestións feitas realidade!

PATIOS DINÁMICOS SOLANAS

14/10/2020 21:00
Europe/Madrid

¡Hoxe puxemos en marcha os Patios Dinámicos en Solanas!

Todos os días as zonas nas que o alumnado, organizado por aulas, pasa este tempo de recreo contan con CAIXAS con xogos e material para desfrutar!

Os mércores ademais haberá outras actividades

coa mestra de Patios Dinámicos na zona central!

Cada semana cun aula diferente!

Mirade que ben o pasamos hoxe!

RESOLUCIÓN DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE)

IMPORTANTE!

Xa publicado na web do Ministerio de Educación e Formación Profesional a resolución das becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Para consultar toda a información, clicade no seguinte enlace:

BECAS ANEAE INFANTIL

BECAS ANEAE PRIMARIA

Na sede electrónica poderedes consultar a concesión ou denegación da beca de maneira individual, pois non é posible visualizar as listaxes pola protección de datos.

CAMBIO DE ETAPA (DE INFANTIL A PRIMARIA: XA SOMOS MAIORES

PASO DE ETAPA (DE PRIMARIA A SECUNDARIA): VIAXAMOS CARA O INSTITUTO.

O "síndrome de la cabaña": Consellos para que os nenos/as saian á rúa.

A continuación, comparto con vós, familias, información moi interesante e necesaria seguramente nalgúns

casos. Trátase do artigo publicado na páxina EDUCACIÓN 3.0 " El síndrome de la cabaña", que ademais de

explicarvos de qué se trata, intenta axudarvos aos que estedes nesta situación.

(Preme na seguinte imaxe para acceder ao artigo)

SÍNDROME DE LA CABAÑA