Equipo de Orientación

PATIOS DINÁMICOS EN DÍAS DE CHOIVA

10/01/2021 11:15
Europe/Madrid

O traballo de Patios Dinámicos no primeiro trimestre non foi doado de organizar.

Cando tivemos todos os espazos ó aire libre xa en marcha, chegou a choiva e máis choiva.

Así que despois de pasarunha ENQUISA a todo o alumnado de Primaria, con moi boa resposta, do que estamos moi agradecid@s, puxemos en marcha unha caixa por aula dacordo cos intereses amosados, para xogar e pasalo ben nos días de choiva que nos obrigaron a estar no pavillón (que non foron poucos).

Vos deixamos o vídeo do día en que as estreamos tan emocionad@s de atopar as suxestións feitas realidade!

PATIOS DINÁMICOS SOLANAS

14/10/2020 21:00
Europe/Madrid

¡Hoxe puxemos en marcha os Patios Dinámicos en Solanas!

Todos os días as zonas nas que o alumnado, organizado por aulas, pasa este tempo de recreo contan con CAIXAS con xogos e material para desfrutar!

Os mércores ademais haberá outras actividades

coa mestra de Patios Dinámicos na zona central!

Cada semana cun aula diferente!

Mirade que ben o pasamos hoxe!

RESOLUCIÓN DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE)

IMPORTANTE!

Xa publicado na web do Ministerio de Educación e Formación Profesional a resolución das becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Para consultar toda a información, clicade no seguinte enlace:

BECAS ANEAE INFANTIL

BECAS ANEAE PRIMARIA

Na sede electrónica poderedes consultar a concesión ou denegación da beca de maneira individual, pois non é posible visualizar as listaxes pola protección de datos.

CAMBIO DE ETAPA (DE INFANTIL A PRIMARIA: XA SOMOS MAIORES

PASO DE ETAPA (DE PRIMARIA A SECUNDARIA): VIAXAMOS CARA O INSTITUTO.

O "síndrome de la cabaña": Consellos para que os nenos/as saian á rúa.

A continuación, comparto con vós, familias, información moi interesante e necesaria seguramente nalgúns

casos. Trátase do artigo publicado na páxina EDUCACIÓN 3.0 " El síndrome de la cabaña", que ademais de

explicarvos de qué se trata, intenta axudarvos aos que estedes nesta situación.

(Preme na seguinte imaxe para acceder ao artigo)

SÍNDROME DE LA CABAÑA

CONCURSO DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL.

En primeiro lugar, moitísimas grazas a todos e a todas os que participáchedes no concurso, este vídeo de agradecemento é para vós!

A continuación, pasamos a comunicar os/as gañadores/as de cada modalidade:

- Modalidade A (educación infantil):

BRUNO 4 ANOS

LUCÍA 5 ANOS

- Modalidade B1 (1º e 2º primaria):

IKER GONZÁLEZ 2º PRIMARIA

- Modalidade B2 (3º e 4º primaria):

LOIS 3º PRIMARIA

- Modalidade B3 (5º e 6º primaria):

NAVIA 6º PRIMARIA

XA PODEDES PASAR A BUSCAR OS VOSOS AGASALLOS AO COLE!

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 15.

Con esta actividade, finalizamos o DIARIO EMOCIONANTE. Agora tócavos a vós escribir as emocións que ides sentindo día a día. Recordade que agora tedes moitos recursos para controlar as vosas emocións.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 14.

Xa tedes a actividade 6. É importante que a partir de agora, o fagades todos os días para reflexionar nun futuro (cando cubrades toda a máquina de chicles) sobre a emoción que vos definiría mellor nesta situación.