Menú mensual do comedor escolar

Menú do comedor de Setembro 2023

Menú de Setembro 2022

Menú de Maio 2022

Menú de Marzo 2022

Día de Rosalía no comedor escolar

Bo día,

o próximo 23 de febreiro celébrase o nacemento de Rosalía de Castro, referente literario para galegas e galegos xeración tras xeración. Nun dos seus famosos poemas " Miña casiña meu lar" Rosalía relata a épica diaria de supervivencia no rural galego facendo alusión ao caldo galego o "caldo de gloria" como ela chámao.
O caldo foi a dieta de Galicia durante séculos. Apenas unhas verduras, poucas fabas, algunha pataca e, con sorte, un trisco de unto reúnense nunha marabilla dá gastronomía máis modesta do mundo.

Non hai prato máis humilde nin máis pegado á terra.

Por iso en Calidus unímonos á celebración do Día de Rosalía e ese día, como primeiro prato, enviaremos caldo galego, xoia da nosa gastronomía. Elaborado con todo o agarimo e dedicación das nosas cociñeiras e cociñeiros.

Esperamos que a iniciativa resulte do seu agrado.

Menú de Febreiro 2022

Menú de Xaneiro 2022