NOTA INFORMATIVA PROCEDEMENTO DE TRABALLO NO 3º TRIMESTRE

Segundo as instrucións publicadas pola Consellería de Educación, neste 3º trimestre as actividadesque faga o alumnado, en formato telemático, serán de repaso, reforzo, recuperación, e se fosenecesario, de ampliación de aprendizaxes anteriores (do 1º e 2º trimestre).

O alumnado partirá dun aprobado xeral pero cada un terá a súa nota dependendo do traballo que faga nas súas casas e envíe ao profesorado. Este traballo sempre será para mellorar.

Para axudar a conciliación familiar e a que o noso alumnado non teña sobrecarga de tarefas, o profesorado de Solanas tomará as seguintes medidas a partir do luns 27 de abril:

• NOVO HORARIO ESCOLAR PARA INFANTIL E PRIMARIA.

• ENVÍO DE TRABALLO

O día anterior pola tarde, cada profesor/a enviará o traballo do día seguinte para que as familias poídan organizarse.Adxuntamos medios que empregará o profesorado para enviar e recoller o traballo do alumnado.

Se vostedes teñen algunha dúbida ou consulta poden enviala ao correo do colexio: ceip.solanas@edu.xunta.es e o equipo directivo intentará axudalos.

AdxuntoTamaño
Cadro medios empregará profesorado na teledocencia 3º trimestre 2020.pdf31.44 KB