VISITA DE AN ALFAYA

Aunando as celebracións “Día do libro “ e “Día das Letras Galegas” os alumnos do 2º e 3º ciclo de primaria  leron e traballaron  os libros “A encontadora”  e “O aroma do liquidámbar”  respectivamente,  no mes de Abril e o 15 de Maio recibiron a visita da autora, a escritora An Alfaya, que lles explicou con entusiasmo e agarimo como se inspirara para escribir estes e outros libros, e respondeu solícita e chea de simpatía a todas as preguntas  que os nenos /as  lle fixeron sobre os seus libros e premios conqueridos  e tamén sobre unha obra de teatro que están a preparar no colexio e que foi a súa primeira obra publicada . Finalmente  An  Alfaya firmou e adicou o libro a cada alumno.  Foi unha actividade emotiva e interesante.