Día Internacional Contra a Violencia de Xénero 2020

CANCIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. Alumnado de 5° e 6°

Yo voy conmigo, de Raquel Díaz

A unha nena gústalle un neno, pero o neno non se fixa nela, non a mira. Que facer? Os seus amigos aconséllanlle de todo: que se quite as coletas, as lentes, o sorriso, as pencas, as ás, que non sexa tan  parlanchina. O neno por fin fixouse nela, pero, con tanto quitar, ata se foron os paxaros da súa cabeza. E a nena dáse conta de que xa non é ela e decide recuperar as súas coletas, as súas lentes, o seu sorriso, as súas pencas, as súas ás, as súas palabras...

SUPERLOLA Pesquero Rubio, Yolanda ; Muñoz Berraquero, Juan Antonio

Reflexionamos co alumnado sobre o valor da igualdade, o respecto á diferenza e a resolución pacífica de conflitos, a liberdade, o compañeirismo, a autoestima, a autonomía e o empoderamento, o gusto pola lectura, a libre expresión de emocións e as relacións afectivas saudables e igualitarias.

lazo-043343.png482.87 KB
IMG_5196 (1).jpg1.64 MB