Curso 2014/2015

SUBVENCIÓNS DO CONCELLO

Infórmase que o Concello, en xuntanza mantida o 12 de maio de 2015, acordou conceder as subvencións solicitadas para a realización de actividades culturais e para a viaxe de fin de curso do alumnado de 5º e 6º de Primaria.

A primeira ten unha dotación de 298,65 € e a segunda, 252 €

Asi mesmo, otorgóusenos unha subvención para actividades deportivas por importe de 225 €.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO

NORMATIVA LIBROS DE TEXTO:

ALUMNADO SOLICITANTE DE PRAZA

Para o 1º nivel do 2º ciclo de EDUC. INFANTIL, solicitaron praza os seguintes alumnos:

1.- MIRIAM HERMO MUÑIZ

2.- DIEGO HERMO RODRÍGUEZ

3.- ANTONIO MARIÑO HERBÓN

4.- DAVID OUTEIRAL RIVEIRO

5.- ALYSON SÁNCHEZ LÓPEZ

6.- JORGE TRIÑANES GARCÍA

7.- ALEJANDRO VIDAL REY

8.- JUAN SÁNCHEZ MORA

9.- ERIK FERNÁNDEZ HERMO

10.- MELA FERNÁNDEZ HERMO

11.- SARA FILGUEIRA FERNÁNDEZ

12.- MANUEL GARCÍA CERQUEIRO

13.- MARTIÑO GARCÍA ROMERO

14.- XELA GARCÍA SABORIDO

PRAZAS SOLICITADAS

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes de amisión de novo alumnado, quedan admitidas as catorce solicitudes prsentadas para o nivel de 3º de Educ. Infantil -3 anos-.

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Está aberto o prazo de presentación de solicitudes para a admisión de novo alumnado. Este prazo remata o 23 de marzo.

Nº DE PRAZAS OFERTADAS:

ENTROIDO 2015

Este venres, 13 de febreiro, celebraremos o Entroido cunha gran chocolatada ofrecida pola ANPA do colexio, comida típica destas datas aportada polas familias -filloas, orellas...,- e baile, bromas, risas...

Estades convidados a esta festa, que, como xa sabedes, este ano vai sobre ANIMAIS!!!!!

No transcurso da mesma, sortearanse as rifas dunha cesta e dunha estancia nun spa, que venderon os alumnos e alumnas de 5º e 6º niveis para recaudar fondos para a excursión de fin de curso.

O HORARIO DE ACTIVIDADES SERÁ O SEGUINTE:

SORTEO CESTA NADAL + BICI

No sorteo celebrado hoxe, resultaron premiados os seguintes números:

CESTA NADAL: 572

BICICLETA: 1232

De non aparecer as persoas premiadas, realizarase un novo sorteo o 8 de xaneiro.