CURSO 2020 / 2021

SOLICITUDE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2021-2022

O prazo de reserva de praza nos centros adscritos para o curso 2021-2022 será do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

Este prazo é para o alumnado do noso colexio que quere facer reserva de praza no instituto ó que estamos adscritos, é dicir, ó IES A CACHADA.

O resto do procedemento desenvolverase nas seguintes datas:

AXUDAS PARA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS AO ALUMNADO

O venres saíu publicada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

Alumnado de Primaria e Secundaria que cumpla algún destes requisitos:

Subvención material deportivo

O concello de Boiro vén de conceder a este centro, unha subvención destinada á compra de material deportivo, por importe de 225 euros.

DÍAS NON LECTIVOS

DÍAS NON LECTIVOS solicitados á Xefatura Territorial:

• Luns 2 de novembro
  • Xoves 18 de marzo (o venres 19 é festivo)

AUTORIZACIÓNS

HORARIO DO CENTRO

O horario do centro é das 9:35 ás 14:35.

A atención ás familias será todos os luns de 18:00 a 19:00

Dias non lectivos acordados por tódolos centros de Boiro son:

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020-2021

No documento adxunto tedes o protocolo de adaptación á situación Covid no curso 2020-2021 no que se reflicten todas as medidas que se van a levar a cabo no centro.

Para calquera aclaración contactade co centro preferentemente por vía mail ou teléfono.