DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE ED PRIMARIA

PUBLICADA A Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/2021.

Prazo de solicitudes no Centro dende o luns día 16 de novembro ata o venres 27 de novembro, ámbolos dous incluídos.

Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21.

Resumo da normativa pinchando AQUÍ.

ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020/2021

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publicou o pasado día 04 de novembro unha actualización do PROTOCOLO de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020/2021. Pode consultalo neste ENLACE.

PROPOSTA DE ACTIVIDADES PARA ESTE OUTONO E SAMAÍN

Para ver as actividades de outono e Samaín propostas polo equipo de Biblioteca e o de Dinamización da Lingua Galega, pinche aquí.

AVISO URXENTE DO CONCELLO SOBRE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

No  seguinte enlace poden consultar a información remitida dende o Concello de Lugo sobre as actividade extraescolares a realizar neste curso 2020/2021.

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE ED. INFANTIL

As titoras do alumnado de Ed Infantil comunicanlles ás familias as propostas de merendas para o curso 2020/2021 mediante este ENLACE.

Consulte a información da titora de 4º de Ed Infantil (3 anos) clicando neste ENLACE.

Ademais, as titoras de 6º de Ed Infantil comunícanlles diferentes aspectos de importancia para o presente curso escolar aso que pode acceder pinchando AQUÍ.

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020/2021

Para consultar o documento publicado pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o día 22 de xullo de 2020, prema AQUÍ.

A Cosellería de Educación, Universidade e Formación profesional ven de publicar unha ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO DO 22 DE XULLO DE 2020 de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020/2021. Pode consultalo neste ENLACE.

Achegamos a GUÍA RESUMO do devandito PROTOCOLO COVID-19 para o curso 20/21 de máximo interese para  as familias e demais membros da comunidade educativa.

ADMITIDOS NO SERVIZO DE MADRUGADORES (ALMORZO) E COMEDOR (XANTAR) PARA DECEMBRO DE 2020

Unha vez recibida neste centro á listaxe de usuarios admitidos nos servizos de madrugadores (almorzo) e comedor (xantar) para o mes de decembro de 2020, as familias poden consultar a aceptación ou non da súa solicitude chamando ao Centro (tfno: 982 87 04 67) ou consultando o taboleiro de novas no Centro.

Todos os usuarios/as que solicitaran o servizo de almorzo como esporádicos, poden facer uso do mesmo nas mesmas condicións que o curso pasado, previa inscripción feita por rexistro.

Pode consultar máis información sobre os servizos de almorzos e xantares nesta nota informativa.

PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2020/2021

Seguindo instrucións da Consellería de Educación, Universidade e F P, elaboramos o Plan de Acollida para o curso 2020/2021, revisable e provisional. Publícase, por tanto, provisionalmente, para que toda a comunidade educativa realice as achegas que estime oportunas, enviando ditas propostas ao correo do centro.

Consulte o Plan de Acollida do CEIP Sagrado Corazón de Lugo pinchando AQUÍ.

PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 para o curso 2020/2021

Tendo en conta as Instrucións do 30 de xullo 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, elaboramos o Plan de Adaptación para o curso 2020/2021, revisable e provisional á espera da publicación do Protocolo definitivo de Adaptación ao contexto da COVID-19 por parte das Consellerías de Educación e Sanidade. Publícase, por tanto, provisionalmente, para que toda a comunidade educativa realice as achegas que estime oportunas, enviando ditas propostas ao correo do centro.

Consulte o Plan de Adaptación do CEIP Sagrado Corazón de Lugo pinchando AQUÍ.

CONVOCADAS BECAS E AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO 2020 - 2021

Acceso ao servicio online

Plazo de presentación de solicitudes: ABERTO dende o 09 de agosto de 2020 ata o 30 de setembro de 2020

Toda a información sobre esta convocatoria poderá atopala no Portal de BECAS de EDUCACIÓN  pinchando AQUÍ:

CONVOCADAS AS AXUDAS DE MATERIAL PARA SEGUNDO CICLO DE INFANTIL.

O prazo é do 18 de agosto ao 7 de setembroPRAZO PRORROGADO ATA O DÍA 16 DE SETEMBRO

Poderá presentarse solicitude por rexistro (de calquera administración) e pola sede electrónica (lugo.gal)

Toda a información e os modelos de solicitude en:

LISTA DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL CURRICULAR PARA O CURSO 2020/2021

Pode consultar o listado de libros de texto para o curso 2020/2021 premendo AQUÍ.

INFORMACIÓN CONCELLO SOBRE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2020/2021

Trasladamos información importante relativa ao PROCESO DE INSCRICIÓN E RENOVACIÓN  DO COMEDOR ESCOLAR  para o curso 2020-2021 (“Unha Escola Aberta”) do Servizo Municipal de COMEDORES ESCOLARES do Concello de Lugo. Toda a información pinchando AQUÍ