DISTRIBUCIÓN DE MÁCARAS PARA ALUMNADO DE ED. PRIMARIA

PUBLICADA A Orde do 28 de outubro de 2021 (DOG) pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2021/2022.

Prazo de solicitudes no Centro dende o luns día 15 de novembro ata o venres 26 de novembro, ámbolos dous incluídos.

Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22.

Consulte a normativa pinchando AQUÍ.

RENOVACIÓN DE MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Informámoslles que este curso celebraranse as eleccións para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar que foron adiadas o pasado curso escolar por mor da COVID-19.

A Resolución do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

A VOTACIÓN PARA A ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DOS PAIS, NAIS TITORES LEGAIS DO ALUMANDO REALIZARASE O VINDEIRO MÉRCORES, DÍA 24 DE NOVEMBRO DE 2021 entre as 09:00 h e as 14:00 h.

Dada a importancia que ten este órgano de goberno, dende o centro queremos animar á comunidade educativa a participar e presentar as súas candidaturas .

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022

Publícase o calendario escolar para o presente curso 2021/2022, á espera de aprobación do mesmo polo Consello Escolar do Centro na súa vindeira reunión.

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022

ACTUALIZACIÓN PLAN DE ADAPTACIÓN E PLAN DE CONTINXENCIA DO CENTRO

Pinchando nos enlace, a comunidade educativa do centro pode consultar as actualizacións do Plan de adaptación á situación da COVID 19 no curso 2021/2022 e do Plan de Continxencia do noso centro, para o seu coñecemento e achegas que se consideren oportunas.

NOTA ENTREGA EQUIPOS ABALAR-EDIXGAL 5º ED PRIMARIA

Comunicámoslles que o vindeiro martes día 21  procederemos a entrega  do ORDENADOR  e os correspondentes accesorios

do Proxecto de Educación Dixital ABALAR – E-DIXGAL ao alumnado de 5º curso de E. Primaria, que deberá ser recollido

persoalmente polo pai ou nai ou representante legal do alumno ou alumna, previa sinatura do acordo de cesión e aceptación

das cláusulas de préstamo do equipo (que poden consultar pinchando AQUÍ), no seguinte horario:

Martes, día 21 de setembro de 2021, entre ás 16:30 e 19:00 horas, no hall do centro.

MENÚS ALMORZOS E XANTAR PARA NOVEMBRO 2021

Poden consultar os menús correspondentes ao mes de novembro de 2021 nos enlaces correspondentes.

RECOLLIDA VALES MATERIAL EDUCACIÓN INFANTIL

Dende a concellería de educación infórmannos da publicación no taboleiro dixital do concello de Lugo, así como na oficina de educación, dos listaxes definitivos das axudas de material escolar para educación infantil.

 

O prazo para a recollida dos mesmos será do 8 ao 21 de setembro nas propia oficina de educación, como todos os anos de 9 a 14h.

Información vales aquí.

INFORMACIÓN ALUMNADO 3 ANOS CURSO 21/22

Poden consultar a información relativa ao inicio de curso do alumnado de 3 anos (4º de Ed. Infantil) pinchando AQUÍ.

Como seguramente lembran, este curso establécese un período de adaptación para o alumnado deste curso que finalizará o vindeiro día 21 de setembro. Para consultar a distribución do alumnado implicado e o calendario establecido, pinche AQUÍ.

LISTAXE DE ADMITIDOS NO SERVIZO DE MADRUGADORES E COMEDOR CURSO 21/22

Faise pública a listaxe de alumnado admitido nos servizos de madrugadores e de comedor para o presente curso 2021/2022. Pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro nas súas novas instalacións.

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA USO DO COMEDOR NO CURSO 2021/2022

O concello acaba de comunicarnos a seguinte información de importancia para os usuarios do comedor escolar durante o curso 2021/2022:

MENSAXE ACLARATORIA para todas as familias que fixeron a reserva de praza dos servizos de madrugadores e comedor no prazo establecido (xuño 2021).

Estipulouse nun principio que agora, a principios de setembro, habería que facer a inscrición, pero como a gran maioría de familias vai manter a solicitude que fixeron en xuño, non ten moito sentido facer volver entregar por rexistro, toda a información a todos os usuarios. Por iso, para facilitar o labor aos pais, soamente se NON QUERE FACER USO da reserva de praza, simplemente ten que COMUNICAR POR CORREO ELECTRÓNICO indicando:

CEIP:

NOME E APELIDOS DO ALUMNO/ S

Desexo anular a reserva de praza feita no mes de xuño.

NOME E APELIDOS DO TITOR: DNI DO TITOR:

En caso de querer manter a reserva feita NON TERÍA QUE FACER NADA, xa entrarían directamente nos baremos (nos centros que fose necesario)

En función das anulacións e das medidas COVID que nos impoñerán, poderemos facer a baremación de solicitudes e poder sacar as listaxes de admitidos e lista de espera na primeira semana de setembro, que serán publicadas nos centros.

Un saúdo

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2021/2022

Pode consultar nos respectivos enlaces o novo documento publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade o día 01 de outubro de 2021 que modifica ao do día 06 de xullo de 2021.

AXUDAS DO CONCELLO PARA MATERIAL ESCOLAR ED. INFANTIL CURSO 2021/2022

O Concello de Lugo ven de publicar a convocatoria para as axudas para libros e material escolar para familias do segundo ciclo de educación infantil con escasos recursos. (ver convocatoría aquí)

O prazo de presentación será do 4 ao 24 de xuño. Pode descargar aquí o modelo en castelán ou en galego, ou recollelo no Centro ou no Concello.

Como sempre, poden presentarse pola sede electronica do concello (lugo.gal) ou presencialmente no rexistro do concello ou de calquera administración, acompañado da documentación correspondente (ver documentación necesaria).

Este ano, se as familias o autorizan, farán á consulta a seguridade social, solucionando un problema de outros anos para conseguir os certificados desa administración.

 

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR CURSO 2021/2022

Comedor 2021/22

           RESERVA DE PRAZA 

Dispoñible  a ficha de reserva de praza tanto na   páxina web do Concello (www.concellodelugo.gal) como fisicamente no propio comedor ou no Centro.  A propia ficha leva pola parte de atrás toda a información do proceso.

O prazo para presentala é ata o día 22 se o realiza presencial no propio centro ou ata o 30 se o fai telematicamente, a través do rexistro electrónico do Concello. Este mesmo prazo se o fai a través de calquera outro rexistro xeral de maneira presencial (Xunta, Goberno Civil, Correos..., pero debe ir dirixido ao Concello de Lugo, en caso de optar por esta última forma).

 A ficha de reserva de praza, non implica a inscrición no servizo, que terá que facerse posteriormente, antes de empezar o curso.

Na propia ficha pódense incluír ata dous irmáns na mesma ficha. Se houbese máis irmáns, deberán utilizar 2 fichas, cubrindo soamente a parte do 3º e/ou 4º irmán, sen necesidade de cubrir a dos pais (As fichas deberían ir grampadas nese caso. Igualmente deberán entregar xunto coa ficha, o certificado de empresa de traballo dos pais e/ou a declaración xurada de familia monoparental. (Ambas de maneira optativa, e só terá efecto en caso de ter que baremar as prazas dispoñibles. 

 

 

 

CONVOCATORIA AXUDAS LIBROS DE TEXTOS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/2022

ABERTO O PRAZO PARA A  PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

PRAZO PRESENTACIÓN DE SOLITUDES DO 21 DE MAIO AO 22 DE XUÑO DE 2021, presencialmente no centro, con cita previa  oupor vía electrónica no formulario dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros/), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

FORMULARIOS para presentación presencial: ANEXO I e II

VER CONVOCATORIA DOG E INFORMACIÓN AQUÍ

AVISO: para o cálculo da base impoñible xeral da declaración da renda das persoas físicas do exercicio fiscal 2019  teñan en conta a suma dos recadros 435 máis 460.

 

Distribuir contido