1º Ciclo

Actuacións nadal

E.I.  "LA ORQUESTA ORIGINAL"

1º A E 1º B " A CEBRA CAMILA"

2ºA E 2ºB "NADAL ANIMAL"

3ºA E 3ºB “Marcha Radetzky”

4ºA E 4ºB  “O meu burriño”

5ºA E 5ºB  “Douce nuit”

“Gatatumba” – 5ºA e 5ºB, 1ºA e 1ºB

6ºA e 6ºB "Rondo rítmico"

ACTUACIÓN PROFES

"Febreiro: Mes do amor e da amizade"

Durante todo o mes de febreiro celebraremos o "Mes do amor e da amizade", e para elo proporemos diversas actividades a cada Ciclo. Para o 1º Ciclo de Primaria, a actividade proposta será que os alumnos debuxen ao seu-súa mellor amigo-a, nun formato elaborado e facilitado pola Biblioteca. O formato aparece en ficheiro adxunto.

O Primeiro ciclo na granxa Serantellos

Se unha saída didáctica reúne todas as condicións para ser un éxito ésa é a que realizaron os nenos e nenas do primeiro ciclo á granxa Serantellos.

O contacto cos animais, a experiencia de cultivar a terra, a posibilidade de facer pan coas súas propias mans...e todo nun entorno natural ideal.

Para comprobar que estas verbas son certas soamente tedes que botar unha ollada ás imaxes da xornada premendo na imaxe.

Excursión d@s alumn@s do Primeiro Ciclo

O luns 14 de febreiro os nenos e nenas de 1º e 2º foron a Pontevedra para ver unha obra de teatro. Aproveitando a saíada cultural decidiron tamén ter unha parte lúdica que consistiu nada máis e nada menos que ir a Camelot Park.

Para ver as imaxes da xornada soamente hai que premer na fotografía.