CALENDARIO ESCOLAR 20/21

Para descargar o calendario escolar prema AQUÍ

REUNIÓN CAS FAMILIAS

Infórmase ás familias co MÉRCORES 9, ás 11:00h. haberá unha reunión informativa de inicio de curso no patio do colexio.

Debe vir un só membro da familia sen nenos ou nenas a poder ser.

Lista de libros para o curso 2020-2021.

No documento adxunto podedes ver cales serán os libros para o vindeiro curso.

Un saúdo.

Solicitude de servizos transporte e comedor.

RENOVACIÓN/ SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE

O vindeiro luns 29 de xuño o centro estará aberto en horario de mañá (10 a 2) para facer as solicitudes dos servizos de transporte e comedor.

Tedes como documentación adxunta os impresos que debedes entregar cubertos e asinados, se tedes a posibilidade de traelos xa cumprimentados agradécese xa que axiliza o proceso. En caso contrario, no centro darémosvos os impresos e axudarémosvos a cubrilo. Recordade que para cubrir correctamente estes documenteos debedes coñecer con exactidude os ingresos do 2019.

A documentación necesaría é a seguinte:

SOLICITUDE DE SERVIZOS COMPLEMENTARIOS (coa autodeclaración dos ingresos do 2019).

DECLARACIÓN RESPONSABLE ( non fai falta que presentedes o certificado de empadroamento se non cambio a situación con respecto ao curso pasado).

Axudas para material e fondo de libros.

Comezou o prazo para solicitar axudas para material e os libros do fondo de libros.

Os que queirades podedes consultar a orde no seguinte enlace:

Información Importante.

Prazos: comezou onte mércores 22 de maio e remata o 19 de xuño.

Documentos necesarios:

Anexos I e II.

Fotocopia do DNI

Copia do Libro de familia.

Algún outro documento, se é o caso: (certificado de discapacidade, familia numerosa...)

Dende o colexio RECOMENDAMOS que veñades ao centro realizar os tramites xa que asi xa podemos comprobar se están todos os documentos necesarios e todo debidamente cumprimentado.

O próximo luns 25 de maio o centro estará aberto en horario de 10:00 a 15:00 para realizar estos trámites. Establecemos unha orde para evitar a concorrencia de persoas no centro.

1º,2º e 3º de EP de 10:00 a 12:00 preferentemente.

4º,5º e 6º de EP de 12:00 a 15:00 preferentemente.

Esto son indicacións xerais, no caso de que este horario non sexa compatible para vos vide cando poidades, pero se podedes respetádeo.

Recordamos que se debe acceder ao centro respetando as medidas de hixiene e de distancia de seguridade que se atopan actualmente en vigor.

Segundo as vosas necesidades, iranse poñendo máis días ata que todo o mundo complete este trámite.

Benvida

Benvidos o C.E.I.P Rodolfo Núñez Rodríguez.

Neste apartado poderedes coñecer datos de interese do noso centro.

Moitas gracias por nos visitar.

Nome: C.E.I.P Rodolfo Núñez Rodríguez

Código do centro: 32014501

Titularidade: Pública

Enderezo: Rúa O Toural s/n