LISTADO LIBROS DE TEXTO 2018 - 2019

25 Xun 2018 11:22

LIBROS DE TEXTO 2018-2019

(Corrección de erros: aparece un libro de lecturas en 2º de EP que non hai que mercar, tampouco o caderno de ortografía nº 10 de 5º de EP)

EXCURSIÓN A SANTIAGO DOS ALUMNOS DE 5º E 6º

22 Xun 2018 12:41
Europe/Paris

O pasado mércores 20 de xuño os alumnos/as de quinto e sexto de Primaria visitamos Santiago de Compostela. Primeiro fixemos unha visita á Catedral, despois acudimos ao museo de Historía Natural e rematamos no museo das Peregrinacións.

VISITA AO PAZO DE TOR

21 Xun 2018 08:43
Europe/Paris

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de primaria visitaron onte o Pazo de Tor en Monforte. Foi unha visita didáctica e guiada na que o alumnado aprendeu moito da forma de vida dos nosos antepasados!!

REMATAMOS O PDI COA VISITA A SANTIAGO DE COMPOSTELA

15 Xun 2018 10:15
Europe/Paris

O alumnado de terceiro e cuarto de Primaria realizou, o 14 de xuño, unha visita didáctica á cidade de Santiago de Compostela. Aproveitaron para coñecer o Museo das Peregrinacións onde lles explicaron a historia da cidade que xira entorno ao descubrimento da tumba do Apostolo. Despois tiveron oportunidade de participar na misa do peregrino onde quedaron entusiasmados co funcionamento do botafumeiro e a experiencia de poder abrazar ao Apostolo.