ACTIVIDADE VIARIA COS ESCORNABOTS

26 Nov 2018 12:10
Europe/Paris

Dentro da área de Ciencias Sociais os alumnos de primeiro están a experimentar cunha nova ferramenta educativa: os escornabots. Deste xeito, dentro da unidade dúas: coñecemos a localidade, procuramos desenvolver os seguintes obxectivos:

1. Coñecer e identificar os medios de transporte.

2. Identificar as principais sinais de tráfico e o seu significado.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

23 Nov 2018 14:26
Europe/Paris

O pasado 22 de novembro tivo lugar un obradoiro no CEIP de Quiroga, donde acolléndonos a campaña institucional da Xunta de Galicia os nenos e nenas tinguiron un lazo dibuxado no chan, da cor da solidariedade coas vítimas da violencia machista.

APRENDENDO ORIENTACIÓN

23 Nov 2018 14:19
Europe/Paris

Os nenos de quinto e sexto de primaria tiveron unha actividade moi divertida. Da man de Salvador, do club de orientación Pena Trevinca do Barco, aprenderon en que consiste o deporte de orientación e fixeron actividades prácticas sobre esta interesante modalidade deportiva descoñecida para a maioría deles. Aínda que o tempo non axudou viviron unha xornada moi divertida!

VISITA AO MUSEO XEOLOLÓXICO E O MIRADOIROS

16 Nov 2018 12:47
Europe/Paris

Hoxe o alumnado de quinto e sexto de primaria visitaron o museo xeolóxico e miradoiros do territorio do Xeoparque. Estiveron acompañados dos seus mestres, María José e Javier, así como do director dos museos de Quiroga, Ramon Vila, que, unha vez máis, transmitiu aos alumnos informacións moi interesantes sobre o noso territorio. O noso agradecemento pola súa desinteresada colaboración co noso colexio en tantas ocasións!

VISITA Á ALMAZARA "OURO DE QUIROGA"

15 Nov 2018 13:25
Europe/Paris

Os alumnos de primeiro e segundo visitaron as instalacións da almazara "Ouro de Quiroga" onde puideron observar o proceso de elaboración do aceite.