KILÓMETROS SOLIDARIOS CON SAVE THE CHILDREN

21/06/2017 11:56
Europe/Madrid

O día do solsticio de verao, celebramos a carreira solidaria en beneficio da ONG "Save the Children". A vaga de calor que estamos atravesando fixonos alterar os plans de celebralo no campo de fútbol, pasando a realizarse no patio do colexio.

Diversas carreiras, desde os máis pequenos de infantil ata os alumnos que o próximo ano darán o salto ao Instituto.

ANIVERSARIOS EDUCACIÓN INFANTIL - 3º TRIMESTRE

21/06/2017 11:50
Europe/Madrid

Deixamosvos algunhas fotos dos diversos aniversarios celebrados neste trimestre.

EXCURSIÓN DE 3º - 4º

14/06/2017 11:35
Europe/Madrid

Os nenos de terceiro e cuarto de Primaria tivemosa sorte de visitar o castro de Viladonga (Outeiro de REi) e o múseo arqueolóxico do mesmo.

Puidemos dar un paseo tanto por dentro do castro como por fora do mesmo.

Vimos unha breve película na que se relataba o pasado do castro, e por último, fixemos unha actividade de investigación.

Como recordo, cada un de nós, realizaou unha bonita figura de barro.

Foi unha visita moi recomendábel!!!

VISITA DA ONG "MIRADAS AL MUNDO"

13/06/2017 12:07
Europe/Madrid

Hoxe tivemos a visita da ONG: Miradas al Mundo, que viñeron agradecer aos alumnos a súa contribución a través do mercado solidario realizado en datas anteriores que serviu para acadar fondos para dita organización que desenvolve a súa acción humanitaria en Guinea - Bissau.

MERCADO SOLIDARIO: DÍA DE AFRICA

26/05/2017 11:57
Europe/Madrid

Hoxe, 25 de maio, conmemoramos o Día de África, cun mercado solidario para recaudar fondos para a ONG Miradas al mundo: organización que traballa con algunhas das zonas mais desfavorecidas de países de África como Guinea Bissau. Os nosos alumnos doaron xoguetes, libros e outros obxectos que foron vendidos e mercados na nosa particular feira. Foi todo un éxito e recaudamos 417 € que se verán incrementados nos próximos días coas cousas que non foron vendidas hoxe e que aínda se poden mercar no vestíbulo do colexio.