VISITA AO PAZO DE TOR

21 Xun 2018 08:43
Europe/Paris

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de primaria visitaron onte o Pazo de Tor en Monforte. Foi unha visita didáctica e guiada na que o alumnado aprendeu moito da forma de vida dos nosos antepasados!!

REMATAMOS O PDI COA VISITA A SANTIAGO DE COMPOSTELA

15 Xun 2018 10:15
Europe/Paris

O alumnado de terceiro e cuarto de Primaria realizou, o 14 de xuño, unha visita didáctica á cidade de Santiago de Compostela. Aproveitaron para coñecer o Museo das Peregrinacións onde lles explicaron a historia da cidade que xira entorno ao descubrimento da tumba do Apostolo. Despois tiveron oportunidade de participar na misa do peregrino onde quedaron entusiasmados co funcionamento do botafumeiro e a experiencia de poder abrazar ao Apostolo.

EDUCACIÓN PATRIMONIAL

5 Xun 2018 12:06
Europe/Paris

Os alumnos e alumnas de de cuarto, quinto e sexto de primaria participaron hoxe nunha actividade de educación patrimonial, dentro do Plan Proxecta da Consellería de Educación. Os actos comezaron cunha charla no colexio impartida polos arquitectos que levaron a cabo os traballos de restauración da igrexa de Hospital. Logo o alumnado, mestres e arquitectos dirixíronse andando ata a igrexa, onde foron recibidos polo párroco, D. Jesús, e donde recibiron in situ as explicacións dos arquitectos sobre os traballos que se tiñan realizado na igrexa.

DÍA DE AFRICA

28 Maio 2018 16:52
Europe/Paris

Hoxe conmemoramos o Día de África cun gran mercadillo solidario para recaudar fondos para a ONG Miradas al Mundo, coa que vimos colaborando nos últimos cursos. O recaudado foi 528 euros. Grazas ao alumnado e as súas familias pola súa solidariedade. Sen dúbida foi un día especial para todos!

MOVE FICHA POLA RIBEIRA SACRA

22 Maio 2018 11:16
Europe/Paris

Hoxe, día 21 de maio, os alumnos e alumnas de quinto e sexto visitaron Castro Caldelas, o monasterio de Santa María de Xunqueira de Espadañedo e o monasterio De San Pedro de Rocas en Esgos. Esta excursión forma parte do programa “Move ficha pola Ribeira Sacra” organizado polo Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra, que xa comenzara no primeiro trimestre cunha serie de actividades realizadas no colexio.