MAGOSTO E SAN MARTIÑO

14/11/2017 10:01
Europe/Madrid

O xoves 9 de novembro o alumnado celebrou un magosto; primeiro realizando xogos no patio tendo ás castañas como elemento común de todos eles.

Despois do xantar, puideron degustar os froitos dos nosos castiñeiros...

Para acceder á galería fotográfica: https://photos.app.goo.gl/0y3XwX1KsUZslfIy1

CELEBRAMOS O SAMAÍN

06/11/2017 16:24
Europe/Madrid

Un ano máis chegou o tempo de Samaín é os alumnos e alumnas do CEIP de Quiroga decoraron as súa cabazas. Aquí tedes unha mostra do seu terrorífico aspecto.

VISITA A EXPOSICIÓN "LA GEOLOGÍA DE LOS PARQUES NATURALES DO ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA

06/11/2017 16:21
Europe/Madrid

Os alumnos e alumnas de quinto e sexto visitaron onte, luns, día 30, a exposición “ La geología de los parques naturales” ubicada na sala de exposicións Manuel María da Casa da cultura. Unha vez máis, Ramón Vila explicou aos nenos e nenas os contidos da exposición. Sen dúbida foi unha interesante e formativa saída do centro.

PERCORRIDO POLO CAMIÑO DE INVERNO (CASPEDRO - A ERMIDA) DO ALUMNADO DE 3º e 4º DE PRIMARIA

06/11/2017 16:18
Europe/Madrid

As alumnas e alumnos de terceiro e cuarto de primaria acompañados polos seus mestres: Ana, Carina e Rafa, así como polo director dos museos de Quiroga, Ramón Vila Anca, fixeron hoxe un tramo do Camiño de inverno dentro do noso concello. Camiñaron dende Caspedro ata A Ermida, parando en Hospital, onde visitaron a igrexa de San Salvador. Esta actividade enmárcase dentro do Proxecto Documental Integrado impulsado dende a biblioteca do centro, que leva por título: “Todos os camiños levan a Santiago... tamén o de Inverno”.

SAIDA A MONFORTE DE LEMOS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

06/11/2017 16:15
Europe/Madrid

O pasado día 25 de outubro, os máis peques do colexio, acompañados polas súas mestras, Inés, Rocío, Uxía, Yolanda e Sara; visitaron o Museo do Ferrocarril en Monforte de Lemos, despois regresaron en tren ata San Clodio, onde foron recollidos polas súas familias. Foi unha viaxe inesquecible!