THIS IS HALLOWEEN

Na aula de primeiro creamos unha decoración especial para Halloween. Facendo rodar unha canica fomos trazando unha arañeira (spiderweb) que recortamos unha vez secou a pintura. As arañas tampouco podían faltar! Con este pretexto aproveitamos para ir ampliando o noso vocabulario en lingua inglesa: Roll, roll, roll the ball!

Aquí deixamos unha pequena mostra!

VIDEO SOBRE O XEOPARQUE MONTAÑAS DE COUREL DO ALUMNADO DE 2º DE EP

O CEIP de Quiroga segue a traballar co Xeoparque Montañas de Courel. Nesta ocasión son as alumnas e alumnos de 2º de EP, dirixidos pola súa mestra Ana Isabel, os que nos demostran todo o que saben sobre o noso territorio. Grazas a profe Belén que gravou, editou e publicou o video. Esperamos que vos guste!!

CHEGOU O SAMAÍN

Ao longo desta semana decoramos o colexio para oSamaín, facendo manualidades, talleres monstruosos, a exposición das cabazas,..Tamén aprendemos e cantamos a canción de "Corre, corre, cabaciña" e o alumnado de 6º de Primaria preparou 2 obras de teatro, o Grúfalo para Infantil e "A bruxa regañadentes" para primaria.

CHARLA INTRODUCIÓN AO PDI: AS ALDEAS PALEOZOICAS NO XEOPARQUE MONTAÑAS DO COUREL

O venres, día 25, e hoxe, día 29, estivo no colexio Ramon Vila, xeógrafo, director dos museos de Quiroga e gran coñecedor e impulsor do Xeoparque Montañas do Courel. Nesta ocasión falounos das aldeas paleozoicas do territorio do Xeoparque , das distintas eras xeolóxicas da historia da Terra e dos distintos tipo de pedras que se formaron en cada era e coas que están construidas as aldeas do noso territorio.

SAÍDA A FROXÁN DE 1º E 2º DE EP (28/10/2019)

Seguimos explorando o territorio do Xeoparque Montañas do Courel. Hoxe o alumnado de primeiro e segundo de primaria, acompañados das mestras Ana Isabel, Vania e Lorena visitaron a aldea paleozoica de Froxán , unha caleira en Vilar, a Ferrería de Seoane e a oficina de turismo de Folgoso de Courel. Foron acompañados por Guillermo Díaz Aira, quen os guiou e ilustrou coas súas explicacións!!

ANDAINA POLO CAMIÑO DE INVERNO

Mais de 1.000 escolares de 19 colexios das comarcas de Quiroga, Val de Lemos e Chantada participaron este mércores, día 2 de outubro, na