Skip to Content

ERASMUS+

 

PROA+

EDUEXCHANGES

PLAMBE

INICIO DE CURSO 2024-2025

 INICIO DE CURSO 2024 - 25

 

Horario de secretaría (a partir do 11 de setembro)

- Martes: de 9:00 a 9:50 horas

- Xoves: de 13:10 a 14:00 horas

- Venres: de 13:10 a 14:00 horas. 

 

Datas das reunións de inicio de curso

 

Correo de contacto do profesorado

 

MODIFICACIÓN DO HORARIO DAS CLASES E DO RECREO 

 

 

 

 

REMATE DO PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS BECAS NEAE

Lembramos que o prazo de presentación das solicitudes de bolsas NEAE remata o 13 de setembro

As solicitudes presentaranse no centro educativo en horario de secretaría, do 2 ao 10 de setembro de 9:00 a 10:00 horas e do 11 ao 13 de setembro especificarase a hora os días previos.

HORARIO SECRETARIA PRIMEIROS DÍAS DE SETEMBRO

O horario de secretaría do 2 ao 10 de setembro para a recollida de cheques, matrículas, historiais académicos ou calquera outra xestión, será de 9:00 a 10:00 horas.

INFORMACIÓN COMEDOR E MADRUGADORES CURSO 2024-25

 

As familias que desexen utilizar os servizos de comedor e madrugadores en setembro deberán inscribirse na web de Jardanay antes do 30 de agosto.

Máis información no blog da ANPA.

FONDOLIBROS - LISTAXES DEFINITIVAS

Xa se poden consultar no taboleiro de centro as listaxes definitivas de fondolibros (así como os libros que lle corresponden a cada un de ser o caso)

A entrega @s beneficiari@s dos VALES para a adquisición de libros de texto e/ou material será os días 3, 4, e 5 de xullo, en horario de secretaría, de 9:30 a 11:30 (Non hai que pedir cita).

Os vales que non sexan entregados nestas datas poderán recollerse en setembro. 

No caso de non poder asistir os titores legais á recollida do vale, poderán autorizar a outra persoa que terá que traer a autorización e a copia do DNI da persoa que autoriza e da persoa autorizada

A entrega dos libros correspondentes ao fondo farase en setembro, nos primeiros días de clase.

FONDOLIBROS - LISTAXES PROVISIONAIS

Xa están publicadas as LISTAXES PROVISIONAIS de admitid@s e excluíd@s do Fondo de libros que poderán consultarse no taboleiro do centro, ou a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital. Non se publicarán na web, debido á lei de protección de datos.

O prazo de reclamación a estas listaxes abrangue os 2 días, hábiles, seguintes á publicación.

As listaxes definitivas serán publicadas o 3 de xullo. A súa consulta será igual que nas listaxes provisionais.

A entrega @s beneficiari@s dos VALES para a adquisición de libros de texto e/ou material será os días 3, 4 e 5 de xullo, en horario de secretaría, de 9:30 a 11:30 (Non hai que pedir cita).

Os vales que non sexan entregados nestas datas poderán recollerse en setembro. 

No caso de non poder asistir os titores legais á recollida do vale, poderán autorizar a outra persoa que terá que traer a autorización e a copia do DNI da persoa que autoriza e da persoa autorizada

A entrega dos libros correspondentes ao fondo farase en setembro, nos primeiros días de clase.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS VERÁN 2024

MATRÍCULA NOVO ALUMNADO CURSO 2024-2025

FONDOLIBROS 2024 - 2025

 

ADMISIÓN ALUMNADO - LISTAXES DEFINITIVAS

RESOLUCIÓN DEFINITIVA

As listaxes definitivas pódense consultar no taboleiro do centro ou na aplicación admisiónalumnado (empregando a chave 365 ou o certificado dixital). Non se publicarán na web, debido a lei de protección de datos.

Contra esta resolución, cabe recurso de alzada ante o Xefe Territorial da Delegación Provincial de Educación, no prazo dun mes contado desde o día seguinte a súa publicación.

 

O PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO

documentación a presentar para a formalización da matrícula é a seguinte:

Outros:

  • 4 fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Certificado médico (só para os alumn@s de 3 anos e os que procedan do estranxeiro).
Distribuir contido


by Dr. Radut