A educación pode transformar a sociedade

Merendas sen plástico

Este curso estamos a realizar un proxecto de merendas sen plástico. Aquí tedes ao alumando de quinto explicandonos por que é mellor merendar sen plástico. Premeda na imaxe para ver o vídeo.

CONCURSO DE RELATOS SAMAÍN E MAGOSTO

Este ano realizamos un concurso de relatos de samaín e magosto no que participou todo o alumnado de forma voluntaria.

Houbo moitas historias xeniais e tivémolo moi difícil para escoller entre tantos relatos tan orixinais e fantásticos!

Alegrámonos moito de que participaran tantos nenos e nenas con tanto entusiasmo e ganas de escribir!

Comezando no espazo Maker

Deixámosvos a primeira actividade desenvolta no Espazo Maker. Un espazo que  inaguraremos unha vez que chegue todo o material solicitado dende o Proxecto Polos Creativos. Proxecto que nos concederon para dous anos académicos e dende o que pretendemos levar a cabo actividades variadas (Link na imaxe)

Menú novembro

Menú Outubro

REAPERTURA DA BIBLIOTECA

Cleo convídanos a todos e a todas a visitar e facer uso da biblioteca a partir do luns día 3 de outubro.

Podedes escoitala premendo na imaxe. Agardámosvos!

MENÚ SETEMBRO

ISBN LIBROS DE TEXTO 2022-2023