Portas abertas

Unha versión virtual da nosa tradicional sesión de portas abertas. Se premedes na imaxe tedes toda a información sobre o centro.

Menú Marzo

Na imaxe podedes acceder ao menú do mes de marzo. Este menú variar debido a situación da cociña este mes. Moitas gracias pola vosa comprensión.

Admisión curso 2021/2022

O vindeiro luns comeza o proceso de admisión de alumando para o curso 2021/2022. Tedes aquí toda a información:

Día de Rosalía de Castro

O 24 de febreiro celébrase o aniversario de Rosalía de Castro, a escritora mais representativa da nosa literatura.
Dende o colexio , os nenos e nenas, estiveran a preparar  poemas da autora para homenaxeala. Lamentablemente, debido á situación actual non puidemos rematar a actividade para a data sinalada. Retomaremos o proxecto cando se normalice a asistencia.
Polo momento, aquí deixámosvos dous links para que vaiades coñecendo un pouco mais da vida e obra da escritora.

Información cribado

Estimadas familias:

Mañá procederase a realizar o cribado do noso alumnado no centro escolar. Será unha proba PCR e o alumnado acudirá a dita proba acompañado dun adulto.

Seguiremos o seguinte horario:

9:30/10:00

10:00/10:30

Entroido 2021

Xornada de Portas Abertas

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Para conmemorar o "Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia"que se celebra o vindeiro xoves 11 de febreiro, dende o Equipo de Biblbioteca elaboramos unha presentación con múltiples recursos que agardamos vos sexa útil.

Atoparedes nela, información moi variada sobre a celebración desta data, un catálogo de libros que podedes atopar na Biblioteca, biografías de científicas moi coñecidas por todas e todos nós (e outras non tanto) e experimentos sinxelos.

Xa que este curso non podemos realizar outras actividades que nos gustarían, invitámosvos a facer chegar as vosas casas a ciencia e igualdade!

Menú Febreiro

Entroido 2021

Este ano, debido a situación que estamos a vivir, non celebreramos o Entroido no centro como outros cursos pero sí continuaremos coa tradición dos mandados. Como este ano son un pouco máis elaborados deixamos aquí xa o listado.

Recordade que os mandados serán a semana do 8 ao 12 de febreiro.

Día da Paz

O día 30 celébrase o día da Paz nas escolas. Aquí deixamos un pequeno vídeo dos traballos do alumnado para conmemorar ese día:

Estimulación Sensorial

"Desde el cole queremos destacar la importancia de la estimulación sensorial en el desarrollo y aprendizaje de los niños y niñas. Se trata de una terapia que se centra en la estimulación de los sentidos a través de numerosas técnicas. Aquí tenéis un tríptico con más información."

Menú xaneiro

Reserva de praza para o IES

A partires de hoxe, e ata o 8 de febreiro, ábrese o prazo para solicitar a reserva de praza no IES Ponteceso para o alumando de sexto.

Para facer efectiva esta reserva debedes presentar a solicitude que se adxunta debidamente cuberta e asinada na secretaria do centro.

Tamén se pode presentar de xeito virtual nesta ligazón. Se o facedes así precisades Chave 365 ou certificado dixital para poder validar a solicitude.

Para calquera dúbida poñedevos en contacto coa secretaria do centro.

Recomendacións lectoras para Nadal

Finalistas e gañadores das postais de Nadal

Postais de Nadal

Notas e 1º trimestre

Estimadas familias:

O martes 22 de decembro ás 12:00 publicaranse as notas a través de Abalar. Este ano NON irán impresas. Se algunha familia tivese algún problema e non poidese acceder a elas, rogamos comuníquenllo ao titor/a.

Recordamos tamén que o último día de clase será o martes 22 de decembro. As clases retomaranse o venres 8 de xaneiro.

Desde o centro desexamos un bo Nadal a tod@s.

Un saúdo.

O equipo directivo.

Recomendación para o Nadal

Achégase o Nadal, tempo de gozo en familia.
Nestas datas as nenas e os nenos reciben agasallos que agardan con moita ilusión.
Dende o cole invitámosvos a que o agasallo máis grande de todos este ano sexa o TEMPO COMPARTIDO EN FAMILIA.

Un xeito divertido de compartir momentos en familia é cos xogos de mesa. Por este motivo vos deixamos unha selección de xogos que, ademáis de facernos pasar un bo ratiño, estimulan diferentes aprendizaxes.

Pasade unhas moi boas festas!

Gañadores do concurso de Samaín

« Marzo 2021 »