PREPARADOS...? CHEGAN OS MANDADOS!

Chega a época do Entroido, onde a vergoña non ten cabida!!!

Prestade atención, que aquí vos deixamos os mandados para que a vindeira semana a imaxinación e os disfraces invandan o colexio.

creaR

PLANETARIO

No mes de decembro recibimos a visita de "Planetario Sierra Norte", un grupo de mestres/as e entusiastas da ciencia que nos trouxeron un pouquiño do Universo á nosa escola.

Con eles fixemos novos descubrimentos espaciais no interior dun planetario móbil e manipulamos mil e un obxectos relacionados co Cosmos: vestimenta de astronauta, maquetas de naves e transbordadores, comida espacial, meteoritos reais...

Se queredes saber máis, premede na seguinte imaxe. Aquí vos deixamos un pequeno resumo en forma de vídeo:

CANCIONEIRO E REFRANEIRO DE CORME

O NADAL NO PONDAL

Aquí vos deixamos un pequeno resumo do que foi a celebración do Nadal na nosa escola:

VISITAMOS A BIBLIOTECA MUNICIPAL

No mes de novembro todo o alumnado do Pondal visitamos a biblioteca municipal, onde os libros e contos eran os protagonistas dos nosos descubrimentos.Resultado de imagen de DIBUJO CUENTOS

O MAGOSTO E O SAMAÍN

20 de Novembro. DIA DOS DEREITOS DOS NENOS E NENAS

DIA DOS DEREITOS DOS NENOS E NENAS

Fondo Libros

Listaxe provisional de admitidos e excluídos: 3 de xullo

Reclamacións: 4 e 5 de xullo

Listaxe definitiva de admitidos e excluídos: 6 de xullo

Entrega de vales de material: Primeira semana de setembro

AVISO:

TODO O ALUMNADO QUE PRESENTOU A SOLICITUDE ESTÁ DEFINITIVAMENTE ADMITIDO

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

O Ceip Eduardo Pondal contra a violencia de xénero

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018/2019

Festival P de Pondal II

Xornada única

Comprácenos informarvos que finalmente se acadou a xornada única para o curso 2018/2019.

Eran necesarios 90 votos favorables e como podedes comprobar, obtivéronse 92. Votaron un total de 142 familias de 155 que constituían o censo.

No CEIP As Forcadas de Corme o resultado foi tamén favorable, polo que o curso que vén se implantará a xornada única de mañá nos dous centros.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO / AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR -- CURSO 2018/2019

NORMATIVA: Orde de 9 me maio de 2018 (DOG do 21/05/2018)

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Ata  o 22 de xuño de 2018

LUGAR DE PRESENTACIÓN: Secretaría do centro ou por vía electrónica empregando os formularios normalizados dispoñibles na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros)  e a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal)

ACHÉGASE A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

Orde que regula a convocatoria

Extracto da orde

Resumo do procedemento para realizar a solicitude

Solicitude

Actividades do segundo trimestre

FESTICIENCIAS

O venres 18 de maio estamos convidados ao FESTICIENCIAS, organizado pola Fundación Eduardo Pondal.

O alumnado participará en diferentes OBRADOIROS como robótica, stop motion, mundos eléctricos, e moitos outros.

O horario escolar será o seguinte:

HORARIO LECTIVO

9:30h – 14:15h

COMEDOR

14:15h – 15:15h

O transporte de volta a casa sairá despois do comedor, ás 15:15h.

MAGO BUGARÍN 26/04/2018

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS. CURSO 2018/2019

EXIPTO

Os nenos e nenas de Educación Infantil elaboramos este vídeo para finalizar o proxecto de Exipto. Pasámolo moi ben facéndoo!

« Febreiro 2019 »