Secretaría, Matrícula, Documentos, Lexislación, Calendario Escolar

PLAMBE

Aquí podedes consultar o Plan de Mellora da Biblioteca Escolar.

Reserva praza para o IES

Calendario Escolar 2022/2023

RESERVA DE PRAZA PARA O IES

Distribución de máscaras

Xa están publicadas, no centro, as listaxes definitivas da concesión de máscaras. Todo o alumnado beneficiario da axuda de material escolar está admitido, ao igual que as novas solicitudes presentadas.

Poderedes pasar a recollelas nos seguintes horarios:

XOVES 9 DE DECEMBRO

15:30-- 1º primaria

16:00-- 2º primaria

16:30-- 3º A primaria

17:00-- 3º B primaria

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

A consellería de Educación ven de publicar unha orde para a distribución de máscaras para o alumnado. Tedes o documento completo aquí.

Estas axudas só se aplican ao alumnado de Educación Primaria. Os criterios son os mesmos que se aplican para recibir as axudas de material escolar. Se recibistes a axuda de material escolar NON tedes que presentar ningunha solicitude.

Se alguna familia non presentou a solicitude para a axuda de material e considera que cumpre os requisitos para recibir as máscaras, que se poña en contacto coa secretaría do centro, antes do remate do prazo: 26 de novembro.

FESTIVOS

O VINDEIRO LUNS 11 E MARTES 12 DE OUTUBRO, NON HABERÁ COLEXIO. XA QUE SON O DÍA DO ENSINO E DÍA DO PILAR, RESPECTIVAMENTE.

RETOMAMOS AS CLASES O MÉRCORES 13.

FESTIVOS

O VINDEIRO LUNS 13 E MARTES 14, NON HABERÁ CLASES DEBIDO Á FESTA DAS BARQUIÑAS (FESTIVOS LOCAIS).

RETOMAMOS AS CLASES O MÉRCORES 15 DE SETEMBRO.

RESUMO PROTOCOLO COVID 2021-2022