FORMALIZACIÓN MATRÍCULA 2022 2023

Tras a publicación das listaxes definitivas nas que todo o alumnado que solicitou praza no noso centro foi admitido, abrimos o prazo de formalización de matrícula do 20 ao 30 de xuño.

O horario de Secretaría para entregar a documentación é de 13:45h a 14:30h (excepto o día 22/06 que será de 12:00h  a 12:30h).

FORMULARIO MATRÍCULA PARA DESCARGAR

LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2022 2023

NOTA IMPORTANTE:

LEMBRADE NON ADQUIRIR OS LIBROS DE TEXTO ATA O MES DE SETEMBRO, AGARDANDO INSTRUCIÓNS DAS TITORAS/ES.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

Dende o día 19 de maio ata o día 22 de xuño de 2022 está aberto o prazo para a solicitude de axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan  axudas para adquirir libros de texto e material esiolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ed. secundaria obrigatoria e ed. especial en centros docentes sostidos con fondos  públicos para o curso esiolar 2022/2023 (código  de proiedemeóto ED330B) (Diario Ofcial de Galicia do 18 de maio de 2022).

A solicitude pódese presentar:

- PREFERENTEMENTE NA SEDE ELECTRÓNICA da Xunta de Galicia. Cubriranse as solicitudes na aplicación Fondolibros . Unha vez cuberto e gardado correctamente o formulario de solicitude tedes dúas opcións: podedes presentala telemáticamente na SEDE ELECTRÓNICA ou no centro. Se clicades AQUÍ  teredes o manual de uso dos cidadáns para cubrir na plataforma.

- No centro: traerase o formulario cuberto a man coa documentación necesaria no horario de secretaría de 13:45h a 14:20h. Excepto o mércores día 22/06 que o horario será de 12:00h a 12:30h.

INSTRUCCIONS PARA CUBRIR IMPRESO DA SOLICITUDE

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

- Anexo I

Anexo II

- Copia do libro de familia.

Se a situación familiar é diferente á do libro, terá que traerse certificado ou volante de convivencia e/ou informe dos servizos sociais.

- De darse o caso, sentenza xudicial de separación/divorcio.

- No caso de discapacidade, incapacidade permanente total ou grande invalidez dalgún dos membros igual ou superior ao 33% presentarase no caso de non autorizar a consulta.

- No caso de pensionista de clases pasivas cunha pensión de xubilación presentarase documentación acreditativa.

PRAZOS

Ata o 22 de xuño entregaranse as solicitudes.

- O 4 de xullo publicarase a listaxe provisional no taboleiro do centro. Poderase reclamar nos dous días seguintes á dita publicación (5 e 6 de xullo).

- O 8 de xullo publicarase a listaxe definitiva.

RECOLLIDA DE LIBROS

Os libros prestados no presente curso entregaranse por medio dos titores/as antes do 22 de xuño de 2022.

A entrega dos libros e vales para o curso 2022/2023 farase no inicio do vindeiro curso no mes de setembro.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2022

Galicia docemente, está ollando o mar.

Ten vales e montañas e terras pra labrar!

Galicia somos nós a xente e mais a fala,

Se buscas a Galicia en ti tes que atopala!

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2022/2023

TODAS AS SOLICITUDES FORON ADMITIDAS.  A LISTAXE ESTÁ NO TABOLEIRO DO INTERIOR DO CENTRO POR PROTECCIÓN DE DATOS. A MATRÍCULA SERÁ ENTRE O 20 E 30 DE XUÑO. PARA UNHA MELLOR VISUALIZACIÓN, POÑER EN PANTALLA COMPLETA. (Abrir publicación para ver documentos adxuntos).

BO NADAL E FELIZ 2022

DENDE O CEIP PIÑEIRIÑO TODO O PROFESORADO, PERSOAL NON DOCENTE, NENAS E NENOS... QUEREMOS DESEXARVOS MOI BOAS FESTAS E QUE COMECEDES O VINDEIRO ANO CON MOITA ENERXÍA E UN SORRISO.

25 N - CEIP O PIÑEIRIÑO

25 DE NOVEMBRO, DÍA MUNDIAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

DÍA CONTRA O MACHISMO, CONTRA A SOCIEDADE PATRIARCAL, CONTRA O SEXISMO E A DESIGUALDADE DE XÉNERO.

DÍA NO QUE LOITAMOS POLA IGUALDADE, POLO RESPECTO, POLO EMPODERAMENTO DAS MULLERES.

HOXE, DENDE O CEIP O PIÑEIRIÑO, QUEREMOS LEMBRARNOS DE TODAS AQUELAS MULLERES QUE SUFRIRON E SOFREN POR CULPA DUNHA SOCIEDADE NA QUE OS HOMES SENTEN A NECESIDADE DE REFORZAR O SEU “PODER” A TRAVÉS DA VIOLENCIA, SENTEN QUE SON “DONOS” DOUTRO SER HUMANO OU QUE SON SUPERIORES ÁS MULLERES.

E AQUÍ E AGORA QUEREMOS QUE SAIBADES QUE, MESTRAS E MESTRES, NENAS E NENOS, LORENA, LOLO...ESTAMOS COMPROMETIDXS EN TRABALLAR E LOITAR POR UNHA EDUCACIÓN QUE FOMENTE O RESPECTO, A LIBERDADE, O EMPODERAMENTO E A IGUALDADE DE OPORTUNIDADES.

BASTA DE MULLERES INVISIBLES.

BASTA DE MULLERES SUFRINDO.

BASTA DE MULLERES MALTRATADAS.

PORQUE TODAS MERECEMOS/DES MEDRAR E VIVIR NUN MUNDO SEN MEDO.

PORQUE SE IMOS DA MAN, TODO IRÁ MELLOR.

#25N 2021

CEIP O PIÑEIRIÑO

CARREIRA CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 12 de novembro os/as alumnos/as de 5º e 6º de primaria, do CEIP O PIÑEIRIÑO, participaron nunha carreira de campo a través celebrada en Catoira.

A experiencia por parte do alumnado foi moi positiva quedando con ganas de repetir para a vindeira edición!

SAMAÍN E FESTA DO OUTONO

ABRE AS PORTAS DO MEDO DO CEIP PIÑEIRIÑO...

E DESCUBRIRÁS O TÚNEL DO TERROR!

ORGANIZACIÓN ENTRADAS E SAÍDAS

FAMILIAS: Agardamos que o verán estivese cheo de bos momentos e aventuras! Agardámosvos o xoves 9 de setembro cos mesmos horarios de entradas e saídas escalonadas que o curso pasado, para evitar aglomeracións. Mais o primeiro día serán as titoras/es quen se achegará a buscar ao alumnado do seu curso para acompañalos/as ás aulas.

A por un curso xenial!

*Lembrade que o alumnado de 4º de Educación Infantil está en período de adaptación ata o 21 de setembro, a partir dese día terase en conta o horario establecido aqui debaixo.