CARREIRA CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 12 de novembro os/as alumnos/as de 5º e 6º de primaria, do CEIP O PIÑEIRIÑO, participaron nunha carreira de campo a través celebrada en Catoira.

A experiencia por parte do alumnado foi moi positiva quedando con ganas de repetir para a vindeira edición!

CALENDARIO ACTUACIÓNS CONSELLO ESCOLAR

NO DOCUMENTO ADXUNTO NESTA PUBLICACIÓN PÓDESE CONSULTAR O CALENDARIO DE ACTUACIÓNS DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR DESTE CURSO 2021/2022

SAMAÍN E FESTA DO OUTONO

ABRE AS PORTAS DO MEDO DO CEIP PIÑEIRIÑO...

E DESCUBRIRÁS O TÚNEL DO TERROR!

ORGANIZACIÓN ENTRADAS E SAÍDAS

FAMILIAS: Agardamos que o verán estivese cheo de bos momentos e aventuras! Agardámosvos o xoves 9 de setembro cos mesmos horarios de entradas e saídas escalonadas que o curso pasado, para evitar aglomeracións. Mais o primeiro día serán as titoras/es quen se achegará a buscar ao alumnado do seu curso para acompañalos/as ás aulas.

A por un curso xenial!

*Lembrade que o alumnado de 4º de Educación Infantil está en período de adaptación ata o 21 de setembro, a partir dese día terase en conta o horario establecido aqui debaixo.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PRIMARIA CURSO 2021/2022

NOTA IMPORTANTE:

NO CASO DOS LIBROS DE 1º DE PRIMARIA NON SE EMPREGARÁN O DE CIENCIAS NATURAIS E O ACTIVITY BOOK DE INGLÉS.

NO CASO DE 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA NON É NECESARIO COMPRAR OS LIBROS DE LINGUA GALEGA, DE CIENCIAS NATURAIS E O ACTIVITY BOOK DE INGLÉS.

O himno galego

Revista escolar 2021

Publicamos a revista escolar, este curso en formato dixital, na que recollemos o traballazo do noso alumnado para coñecer mais e mellor Vilagarcía de Arousa. Presentamos: "Vilagarcía... pasiño a pasiño". Esperamos que vos guste.

Benvida

plambe

C.E.I.P. O PIÑEIRIÑO

Rúa Adolfo Pedrido Morla, 1

36611 Vilagarcía de Arousa

PONTEVEDRA.

Tlfno: 886159820/886159821/ 886159822

Mail: ceip.pineirino@edu.xunta.gal

Se precisas axuda para chegar, preme aquí.