
A solicitude farase preferentemente por medios electrónicos (entrando na aplicación de admisionalumnado + rexistro), de facerse no centro, será no horario de secretaría de 13:40h a 14:25h.
É importante que, se se fai online, sigades os pasos para asinar dixitalmente e crear rexistro de entrada.
No centro hai formularios dispoñibles, tamén se deixan anexos a esta publicación para poder descargar e imprimir, no caso de querer entregalos no centro.
Nos arquivos adxuntos tamén podedes atopar o número de vacantes para cada nivel no noso centro para o vindeiro curso.
IMPORTANTE:
- Só se pode entregar unha solicitude (con ata 6 centros por orde de preferencia) no primeiro centro de interese.
- A existencia de duplicidade de solicitudes (sen ter renunciado a ningunha delas) poderá ser causa de perda de dereito á reserva de praza.
- Lexislación que regula o procedemento de admisión:
DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos.
Orde do 21 de Outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022 do 3 de febreiro.
*Para mellor visualización poñer a presentación en pantalla completa.
*Debe abrirse a publicación para visualizar os documentos adxuntos.