PDI: Investiga Teo con Tilandra

A exposición "Investiga Teo con Tilandra" na TVG

A TVG tamén se fixo eco da nosa exposición. Preme na imaxe para acceder á nova.

nova_tvg

Investiga Teo con Tilandra: Xornada de portas abertas

O martes, día 29 de maio, tivo lugar unha xornada de portas abertas nas que as familias poideron coñecer e admirar todos os traballos realizados polo alumnado ao longo do curso en relación ao PDI: "Investiga Teo con Tilandra". Aquí vos deixamos un pequeno resume desta xornada:

Exposición: "Investiga Teo con Tiladra"

Ao longo de todo o curso estivemos traballando no PDI: "Inestiga Teo con Tilandra". Como actividade final o martes día 29 de maio celebramos unha xornada de portas abertas para compartir con toda a Comunidade Educativa os traballos realizados polo alumnado relacionados con este tema.

cartaz_exposicionAquí vos deixamos o tríptico da exposición:

O alumnado de 2º B expón os seus traballos sobre o Concello de Teo

Do 21 ao 24 de maio, na biblioteca do cole, tivo lugar a exposición dos traballos realizados polo alumnado de 2º B de Primaria sobre o Concello de Teo. O alumnado, repartidos en grupos de 4 nenas e nenos, encargáronse de estudar dúas ou tres parroquias do Concello.

Estes traballos fixéronse nas casas coa colaboración das familias. Unha vez rematados cada grupo amosoulle aos seus compañeiros e compañeiras o libro que fixeron e expuxéronlles a información recollida.

Moitas grazas ás familias pola colaboración e por ensinarnos tantas cousas sobre as parroquias do noso Concello.

"PiraTeo"

O 21 de maio o alumnado de Edcación Infantil participou na actividade de dinamización: "PiraTeo". Esta actividade, que se desenvolveu na carballeira do cole,  tiña como fin divulgar e dar a coñecer os espazos naturais e culturais do Concello de Teo a través das personaxes de "Tuco e Saruco" e os piratas de río.

Os nenos e nenas de 3, 4, e 5 anos participaro nun contacontos dramatizado onde coñeceron a "Tuco e saruco" para despois transformarse en "auténticos" piratas de río e participar nun xogo de pistas interactivo "Na procura do tesouro".

Visita do arqueólogo Andrés Bonilla

O venres, día 11 de maio, o alumnado de 2º e 6º de Primaria recibiu a visita do arqueólogo Andrés Bonilla. Falaoulles sobre a ciencia da Arqueoloxía: a ciencia que estuda e interpreta as civilizacións antigas a través dos restos atopados.

Amosoulles como se leva a cabo unha prospección, unha excavación, como se analizan os restos,...

Moitas grazas pola visita e ensinarnos tantas cousas!

Visita de Paula Carballeira

Seguindo coas visitas relacionadas co PDI "Investiga Teo con Tilandra", o martes, día 8 de maio, o alumnado de 3º de Primaria recibiu a visita da autora e actriz Paula Carballeira. Esta veciña do lugar de Vilanova, no Concello de Teo, contounos cousas da súa infancia, do seu amor polos animais e narrounos unha historia de medo.

Fíxonos pasar uns momentos moi agradables!!!!

Moitas grazas pola túa visita!!!

Charla: "Os petróglifos teenses"

Seguindo coas actividades relacionadas co PDI: "investiga Teo con Tilandra" o alumnado de 6º de Primaria recibiu a visita de Alexandre, membro do colectivo A rula, que lles falou sobre as peculiaridades dos petróglifos e mamoas que se atopan no noso Concello.

petro1 petr2 petr3
petro4 petro5 petr6

O alumnado de 2º de Primaria visita o Concello

O alumnado de 2º de Primaria visitou o Concello. Alí foron recibidos polo alcalde Rafael Sixto e visitaron as dependencias do Concello: alcaldía, rexistro, Secretaría Xeral, Policía Local, Xuldago de Paz, arquivo,... Esta actividade está relacionada co PDI: Investiga Teo con Tilandra.

alcaldia tesoreria
 policia  arqivo

Descubrimos as parroquias de "Teo", "Recesende" e "Cacheiras" da man de Andrea, Leonor, Sara e Alejandro

Andrea, Leonor, Sara e Alejandro de 2º de Primaria A amósannos as parroquias de Teo, Recesende e Cacheiras.

Parabéns polo voso traballo!!!