Abril 2021

Conferencia virtual con Ledicia Costas. (Semana do Libro)

Co gallo da celebración da Semana do Libro, o alumnado de quinto recibiu a visita da autora Ledicia Costas. Por mor da pandemia este enconcontro mudouse ao ámbito dixital. Os nenos e nenas tiveron a oportunidade de entrevistarse coa escritora a través dunha conferencia virtual. Entre moitos temas que abordaron, destaca o intercambio de reflexións sobre o libro "Vampira de biblioteca".

Grazas Ledicia!

O Tendal de Tilandra (Semana do Libro: 19 ao 23 de abril)

O venres 23 de Abril celebramos  o Día Mundial do Libro . Esta data é un motivo para valorar a importancia da lectura.  Dende o centro tentamos fomentar o desenvolvemento dos nenos-as como lectores.

Recomendacións lectoras para o Día do libro

O alumnado de sexto de educación primaria, queren recomerdarvos algúns dos seus libros favoritos. Debuxaron a portada do libro e gravaron un audio. Se utilizades un lector de códigos qr, escoitaredes unha breve reseña dese libro. Esperamos que desfrutedes coas nosas recomendacións. Comezade xa!!!