try another color:
CEIP Plurilingüe Os Casais

Benvidos!

"Abril: mes do libro"

Comeza abril cunha data esencial para lembrar a importancia de ofrecer libros de calidade aos nenos e nenas: 2 de abril, o Día Internacional do Libro Infantil, que se celebra en conmemoración do nacemento de Hans Christian Andersen. Todos os anos, a IBBY (Internacional Board on Books for Young People),a súa sección española a OEPLI xunto coas entidades colaboradoras como GALIX, en Galicia, encarga unha imaxe e un texto a un autor dun país en concreto.Neste ano 2017, a sección de Ibby do Rusia foi a encargada da elaboración deste cartel. O texto, do escritor ruso Sergey Makhotin fala da importancia do libro como acompañante imprescindible no proceso de maduración persoal ao longo da vida, e do pracer que o libro e a lectura proporcionan. O debuxante e ilustrador Mikhail Fedorov pon a imaxe a este cartel que se difunde xunto co texto nas catro linguas do estado. Tamén está accesibe en inglés e ruso a través da páxina de Ibby.

Tamén neste mes, o 23 de abril de 1616 morreron os escritores Miguel de Cervantes, William Shakespeare e Inca Garcilaso de la Vega . Esta coincidencia fixo que a UNESCO escollera o 23 de abril como o Día Mundial do libro e dos dereitos e autor.

• Admisión de novos alumn@s para o curso 2017-18

• Proceso de reserva, admisión e matrícula de novos alumn@s para o curso 2017-18

• ESCOLA PÚBLICA DE TOD@S E PARA TOD@S: Novas propostas

• Somos centro Abalar! Toda a información pinchando aquí

• Fotos na galería

Último álbum publicado
    ...
  • Galería

• Últimas novas publicadas
    24-4-17 Apa/Amadriñamentos lectores- Día do libro
    24-4-17 Obradoiro de saúde:1º-3º-4º
    3-4-17 Obradoiro de saúde:1º-3º-4º no cole
    28-3-17 Comezamos coa piscina
    20-3-17 Plan Director: Novas tecnoloxías
    16-3-17 Atletismo divertido- EP
    10-3-17 Educación Vial- Circuito en bici 3º-4º-5º-6º
    8-3-17 Maratón de lectura- Día da Muller- EP
    6-3-17 Radio Fene: charla 6º
    6-3-17 Obradoiro de saúde 1º-3º-4º EP no centro

Calendario de actividades e saídas
    5-5-17 Ferrol en Frores
    4-5-17 Maios: celebración con AETNA no cole
    Día 2 de maio: non lectivo
    Proximamente:Visita de Álvaro Illobre, deportista paralímpico
    "Una cura para Adri": xa fixemos o ingreso! Grazas a todos!
    24-4-17 Apa/Amadriñamentos lectores- Día do libro
    24-4-17 Obradoiro de saúde:1º-3º-4º