try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP Plurilingüe Os Casais
Único centro público da contorna con plurilíngüismo dende Infantil.
Vente con nós! a que esperas! Unha escola persoal e familiar Non te arrepentirás!Concerta unha cita para visitarnos.

Benvidos!

"Maio: mes das letras galegas e dos maios"

O 17 de Maio celebramos o Día das Letras Galegas,este é un día de exaltación da lingua de Galicia a través da súa manifestación literaria. Comezou a celebrarse o 17 de maio do 1963, coincidindo co centenario da primeira edición de Cantares gallegos, de Rosalía de Castro. Para conmemorar o primeiro día das letras publicouse unha edición crítica de Cantares gallegos, realizada por Fermín Bouza Brey. A festividade tivo un alcance e unha significación extraordinarios, e foi moi ben acollida non só a nivel literario senón tamén nos ambientes populares. Dende aquela dedícaselle o día de cada ano a unha figura significativa da literatura galega, coa única condición de que no ano da súa conmemoración teña pasado un mínimo de dez dende a data de falecemento da persoa homenaxeada. Oficialmente, trátase dun día de carácter festivo en toda Galicia.

Este ano adicamos este día a Mª Victoria Moreno Márquez, María Victoria Moreno Márquez naceu en 1939 na vila cacereña de Valencia de Alcántara. Ao chegar a Galicia, como profesora de instituto, converteuse nunha firme defensora do noso idioma. Escribiu unha chea de libros de literatura infantil e xuvenil en galego e chegou a dirixir a Colección Árbore da Editorial Galaxia. Este ano 2018 a Real Academia Galega adícalle o Día das Letras pola seu compromiso coa defensa da nosa lingua e da nosa literatura. María Victoria Moreno é a cuarta muller que se homenaxea nesta celebración dende a súa creación pola Real Academia no ano 1963.

Aquí na web da primavera das letras, poderedes atopar moita información e xogos

E tamén este mes celebramos Os Maios

"Os maios" é unha celebración que festexa a despedida do inverno, a floración das plantas e a aparición dos primeiros froitos; a data de celebración vai desde abril ata mediados de maio.Os maios máis tradicionais e característicos tiñan forma cónica, cunha estructura feita de varas e vimbios recubertos con fiuncho, hedras, espadanas, flores, laranxas, cintas, cascas de ovos, etc... Era transportado por un neno que ía no seu interior, e cantaba unha estrofa ou dicía un refrán que repetían os demais compoñentes do grupo dando voltas arredor do "maio". Hoxe en día, ademais da forma tradicional, intentan imitar casas, castelos, cruceiros, murallas, etc...ou elaboranse tamén alfombras florais que fan debuxos

Recordade que aínda quedan de prazas para novos alumnos. Olla o vídeo do noso cole e vente a visitarnos!!!Esperámoste. Enlace máis abaixo con toda a normativa

• Novas: O noso traballo no centro é tan importante que este ano propuxémonos facer un gran proxecto de formación no centro. Aquí tedes máis información premendo encima do texto

• Proceso de reserva, admisión e matrícula de novos alumn@s para o curso 2018-19

• ESCOLA PÚBLICA DE TOD@S E PARA TOD@S: Novas propostas

• Somos centro Abalar! Toda a información pinchando aquí

• Fotos na galería

Último álbum publicado
    LetrasGalegas_18
    ...
  • Galería

• Últimas novas publicadas
    Os artigos
    Linguaxe de programación: Robotízate
    Curta "LOU"
    3-4-18 Obradoiro Luces do Futuro: Sabela Reyero Serantes- 3º ciclo
    13-4-18 Plan Director: Violencia de Xénero
    29-1-18 Anxo Moure nos visita para conmemorar o Día da Paz
    Montando os robots!
    Desfrutando e aprendendo coa robótica!
    Ortografía interactiva
    3-11-17 Plan Director 5º e 6º
    20-10-17 Obradoiro de saúde 3º ciclo
    Titoría Entre Iguais: que é?

Calendario de actividades e saídas
    Axudas de libros e fondo 2018-19
    23 e 24-5-18 Avaliación Individualizada 3º EP
    18-5-18 Alimentación saudable 5º-6º EP