CEIP MONTEMOGOS

LIBROS DE TEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

19/07/17 PUBLICADA A RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO (SO PARA 3º E 4º DE PRIMARIA)

IMPORTANTE:

20/07/17 5º e 6º de PRIMARIA: non deben mercar libros, xa que fomos seleccionados para formar parte de EDIXGAL.

+ info sobre EDIXGAL

SECCIÓN BILINGÜE

A partir do curso 2017/2018 contaremos cunha sección bilingüe, polo que Plástica en 5º e 6º de Primaria será impartida en lingua inglesa.

--------------------------------------

COMEZO DO CURSO 2017/2018: LUNS 11 DE SETEMBRO

Acceda ao calendario escolar do curso 2017/2018.

Data de remate do período de adaptación de 4º de Ed. Infantil: remata o venres 22 de setembro.

---------------------------------------

O proxecto documental deste curso trata sobre o "cine", quen o desexe pode colaborar con diferentes aportacións (convidando a algunha persoa relevante relacionada coa temática, expoñéndonos a súa propia experiencia...). Agardamos as vosas colaboracións!!!

-----------------------------------------------------------

CALENDARIO ESCOLAR 2016/17

O centro acordou como non lectivo o 2 de maio ao abeiro da Orde pola que se establece o calendario escolar para o presente curso.

-------------------------------

Para mellorar a comunicación coas familias, innovamos coa aplicación

TokApp School

Descárgaa de balde no teu móbil.

...................................................................................

Únete a nós no Atópanos: CEIP Montemogos

--------------------------------------------------------

Cada mes, na web, a revista OLLOS DE AULA para as familias:

---------------------

Atoparás os nosos bloguesá esquerda. E navega polo noso blogue de sempre, no que vos invitamos a facer as vosas publicacións:

Accede ao blogue do cole

AdxuntoTamaño
diptico_1_.pdf124.98 KB