blogue deceip.montemogos

Reserva de praza no IES para o curso 2023/2024

Instrucións para a reserva de praza no centro de adscrición

IES ILLA DE ONS, no noso caso.

Do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro

ábrese o prazo de reserva para o alumnado que pretenda continuar os seus estudos no                                   centro de adscrición‘IES Illa de Ons’ para o curso escolar 2023/2024.

As solicitudes poden tramitarse a través da aplicación ADMISION ALUMNADO

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

1.       Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

2.       Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

3.       Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

Podes consultar toda a información no seguinte enlace: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR

AMPLIACIÓN DA AXUDA

PARA MATERIAL ESCOLAR

As persoas que xa foron beneficiarias da axuda para

adquirir material escolar neste curso 2022/2023

recibirán un VALE adicional de 25 euros.

As familias poden recoller o VALE na secretaría do centro.

O VALE debe empregarse antes do 1 de decembro de 2022.

Restablecemento do prazo de presentación de solicitudes de admisión

Restablécese o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se de-clarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

Outros prazos do proceso:

• Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño.

• Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

• Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

• Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Pregámoslles que por motivos de seguridade, se teñen pensado asistir ao centro soliciten cita previa no teléfono 886 15 11 15.

Aviso importante

Logo da información facilitada pola Xunta de Galicia, o profesorado programará actividades para que alumnado realice no seu domicilio. Estas actividades faranse chegar por medio da páxina web, abalar ou blogs do centro a partir do vindeiro luns día 16 de marzo do 2020. Ditas actividades non terán carácter avaliable.