Comedor escolar

Menú del mes

ADMISIÓN COMEDOR ESCOLAR . CURSO 2019-2020

Seguindo os criterios de admisión descritos na instrución 3/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta e tendo en conta que o número de prazas ofertadas para o curso 2019-2020 é de 198; todo alumnado que presentou solicitude de comedor escolar obtén praza na modalidade solicitada (fixa ou fixa discontinua).

As familias dos comensais admitidos deberán presentar o modelo de autodeclaración cuberto en todos os seus apartados na secretaría do centro. O prazo remata o 20 de setembro de 2019.

As familias que non presenten o modelo de autodeclaración en prazo, serán encadradas de oficio no tramo de pagamento correspondente a 4,50 € por día de servizo.

LISTAXE ADMITIDOS AUTOBÚS CURSO 18-19

MENÚ MAIO 19