Comedor escolar

Menú del mes

ALUMNADO QUE ABONA TOTAL OU PARCIALMENTE O SERVIZO DE COMEDOR

As familias das alumnas e alumnos que pagan o servizo de comedor deben revisar o primeiro recibo cargado pola empresa, que corresponde ao mes de setembro, xa que un número importate de familias detectou erros no cobramento destes recibos.

As familias que teñan erros nos recibos e as familias que non lles pasaron os recibos do mes de setembro deberán poñerse en contacto co director do centro para facer as reclamacións oportunas.

ADMISIÓN COMEDOR ESCOLAR . CURSO 2019-2020

Seguindo os criterios de admisión descritos na instrución 3/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta e tendo en conta que o número de prazas ofertadas para o curso 2019-2020 é de 198; todo alumnado que presentou solicitude de comedor escolar obtén praza na modalidade solicitada (fixa ou fixa discontinua).

As familias dos comensais admitidos deberán presentar o modelo de autodeclaración cuberto en todos os seus apartados na secretaría do centro. O prazo remata o 20 de setembro de 2019.

As familias que non presenten o modelo de autodeclaración en prazo, serán encadradas de oficio no tramo de pagamento correspondente a 4,50 € por día de servizo.

LISTAXE ADMITIDOS AUTOBÚS CURSO 18-19

MENÚ OUTUBRO 19