25 de novembro, Día Internacional da eliminación da violencia contra a Muller.

A VOLTA AO COLE CONTRA A LEUCEMIA INFANTIL.

ACTIVIDADE DE INGLÉS "DIXITAL WEEK 2022"

25 alumnos/as seleccionados dos cursos de 6º de primaria  van participar durante esta semana na actividade de inmersión lingüística "DIXITAL WEEK" organizada pola Consellería de Educación. Esta actividade vaise desenvolver no Complexo Xuvenil as Mariñas - Bergondo - A Coruña.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-2023

No seguinte arquivo poden consultar os libros de texto do curso 2022-2023

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022-2023

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO

No taboleiro de anuncios do centro pódense consultar as listaxes definitivas de alumnado admitido para o vindeiro curso 2022-2023. Informamos que todas as solicitudes presentadas están admitidas xa que non tivemos que baremar.

XOGOS POPULARES NA SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Os mestres de ed. física organizan unha serie de xogos populares durante os recreos para o alumnado de infantil e primaria.

O RAMIRO BERRA CONTRA A LGBTIQFOBIA

ABERTO PRAZO PARA SOLICITAR PRAZA NO AUTOBÚS E COMEDOR PARA O CURSO 22-23

As solicitudes entregaranse na secretaría do centro do día 16 ao 31 de maio. Este prazo é para alumnado actualmente matriculado no centro. Para o novo alumnado poderán solicitar bus e comedor no momento da formalización de matrícula do 20 ao 30 de xuño.

ABERTO PRAZO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL PARA O CURSO 22-23.

O prazo para a participación neste proceso será dende o día 19 de maio  ata o vindeiro 22 de xuño. As  instancias pódense entregar na secretaría do centro dende as 9:45 a 14:00 h. Nos arquivos adxuntos están as instrucións e o modelo de solicitude.

MODIFICACIÓNS CONCRECIÓN CURRICULAR POR MOR DA ENTRADA EN VIGOR DA ORDE 25 DE XANEIRO 2022

No seguinte arquivo adxunto poden consultar as modificacións realizadas nas programacións de cada curso para adaptalas a orde  do 25 de xaneiro 2022 (DOG 11 febreiro 2022) onde se actualiza a normativa de avaliación na educación primaria.