LISTAXE ADMITIDOS AUTOBÚS CURSO 18-19

LISTA DE ESPERA

1. PÉREZ ESTÉVEZ, ANXO (PASEO MATUTINO)

2. IGLESIAS MILLÁN, XOSÉ MIGUEL ( SUP. DÍA)

ADMISIÓN COMEDOR ESCOLAR . CURSO 2018-2019

Seguindo os criterios de admisión descritos na instrución 2/2018 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta e tendo en conta que o número de prazas ofertadas para o curso 2018-2019 é de 193; todo alumnado que presentou solicitude de comedor escolar obtén praza na modalidade solicitada (fixa ou fixa discontinua).

As familias dos comensais admitidos deberán presentar o modelo de autodeclaración cuberto en todos os seus apartados na secretaría do centro, dende o 3 de setembro ata o 12 de setembro de 2018.

As familias que non presenten o modelo de autodeclaración en prazo, serán encadradas de oficio no tramo de pagamento correspondente a 4,50 € por día de servizo.

CANCIÓN 25 ANIVERSARIO

SEMANA DAS CIENCIAS

Participamos na Semana das Ciencias que organizou o concello de Ponteareas presentando proxectos científicos relacionados cos contos.

SEMANA DAS CIENCIAS on PhotoPeach

ALFOMBRA DE FLORES QUE ELABOROU A ANPA NAS FESTAS DO CORPUS

Durante toda a noite das festas do  Corpus  o alumnado do centro dirixidos pola ANPA traballou duramente para elaborar un tapiz de flores  que sorprendeu gratamente a grande cantidade de persoas que visitou Ponteareas.

Con esta actividade rematamos o proxecto deste curso "CANTO CONTO"

Grazas a todos e a todas pola vosa implicación no proxecto.

ALFOMBRA DE FLORES CONFECCIONADA POLA ANPA DO CENTRO NAS FESTAS DO CORPUS on PhotoPeach

PROXECTO "FLORES PARA AS MENINAS"

A biblioteca do centro participou neste proxecto da Concellería de ensino do Concello de Ponteareas elaborando dúas meninas:

A Menina do "érase unha vez" con debuxos e textos de contos clásicos, e a Menina do "érase dúas veces" contos clásicos onde se elimina o sexismo, a violencia e a desigualdade.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO DE LIBROS 3º- 4º- 5º- 6º ED. PRIMARIA

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

- Compra de libros de texto (alumnado de 1º e 2º de Ed. Primaria).

- Compra de material escolar (alumnado de 1º a 6º de Ed. Primaria).

A entrega dos vales serán os días 10 e 11 de xullo de 2018 en horario de 09:30 a 14:00h.

As familias que non recollan os seus vales nestas datas pasarán a recollelos no mes de setembro.

O director, José A. Da Cuña

RELACIÓN PROVISIONAL SOLICITUDES ADMITIDAS FONDO LIBROS DE TEXTO 3º-4º-5º-6º ED. PRIMARIA

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO 3º- 4º - 5º- 6º ED. PRIMARIA

-Relación privisional de solicitudes admitidas e non admitidas o día 4 de xullo de 2018 (no taboleiro de anuncios do colexio e na páxina web do colexio).

-Prazo de reclamación a estas listaxes os días 5 e 6 de xullo de 2018.

-Publicación definitiva das listaxes o luns 9 de xullo de 2018.

- Entrega de libros os días 10 e 11 de xullo (horario de 09:30 a 14:00h)

-As familias que non  recollan,nas datas sinaladas do mes de xullo os libros, poderán facelo en setembro.

O director,

José A. Da Cuña