FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

O prazo para entregar as solicitudes será dende o 22 de Maio ata o 22 de xuño.

ABERTO PRAZO PARA SOLICITAR AUTOBÚS E COMEDOR CURSO 18-19

As solicitudes serán recollidas na secretaría do Centro, dende o 3 ata o 18 de maio.

(Só para os/as alumnos/as matriculados actualmente no colexio).

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 18-19

MATRÍCULA CURSO 2018-2019

O prazo de matrícula para o vindeiro curso 2018-2019 estará aberto dende o día 1 ata o día 20 de marzo.Toda a información sobre o proceso de matriculación poderá ser consultada nos  arquivos que se irán  publicando nos vindeiros días.

As xornadas de portas abertas para as familias interesadas en coñecer as instalacións do centro e o proxecto educativo serán o martes 6 e o martes 13 de marzo ás 17:00H.

MENÚ MAIO 18

TEATRO EN INGLÉS

As alumnas e alumnos de infantil e primaria do colexio asistiron a unha actividade de teatro en inglés. A compañía de teatro "Face 2 Face Teheatre Company" representou varias obras adaptadas ás distintas idades do alumnado.

TEATRO EN INGLÉS on PhotoPeach

SEMANA DA FROITA

No CEIP Mestre Ramiro Sabell  levamos a cabo a actividade da semana da froita dentro do "Plan de consumo de froitas nas escolas". Coa participación  nesta actividade queremos concienciar ao noso alumnado da importancia dunha alimentación saudable.

ACTIVIDADES DO DÍA INTERNACIONAL CONTRA O CANCRO INFANTIL

15 de febreiro día internacional contra o cancro infantil. on PhotoPeach

ENTROIDO 2018

Entroido 2018 on PhotoPeach