Comedor

Publicación de listaxes definitivas de usuarios admitidos e de reserva no servizo de comedor para o curso 2020/21.

Están publicadas  as listaxes definitivas de usuarios admitidos e de reserva para o servizo de comedor para o curso 2020/21. Poden consultalas no taboleiro de anuncios do centro.

Todos aqueles alumnos e alumnas admitidos deben cubrir o anexo II autodeclaración e entregalo na secretaría do centro a partir do 1 de setembro e antes do día 10. Poden recollelo na secretaría do centro ou descargalo no seguinte enlace:

ANEXO II AUTODECLARACIÓN

AXUDAS COMEDOR

Segundo a ORDE do 27 de marzo de 2020 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas de carácter directo ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar nos centros públicos non universitarios xestionados por esta consellería durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19, co levantamento dos prazos de suspensión do procedemento (código de procedemento ED601B).. (DOG do 30 de marzo), as familias que dispoñan de beca de comedor (gratuidade total ou 1 €) poderán solicitar unha compensación do custo diario do menú polos días lectivos de suspensión da prestación do servizo como consecuencia das medidas adoptadas pola pandemia do COVID-19.

Estas solicitudes deben tramitalas as familias por vía electrónica no portal da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/portada?langId=es_ES Código de procedemento ED601B). A partir do día 31 de marzo ata o 6 de abril (ambos incluídos).

No caso de que non dispoñan de coñecementos ou medios para facelo (Certificado dixital, DNIe, Chave 365) o equipo directivo axudará  ás familias nesta tramitación e terán que facilitar -por vía telefónica e/ou correo electrónico- os seguintes datos:

a) DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)

b) Condicións de beneficiarios de comedor nas bases de datos da Consellería

c) Nome e apelidos do titor/a; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas

d) Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.

A atención telefónica ás familias será en horario de 10:00 h. a 13:00h nos teléfonos : 986783936 e 661302438

Tamén poden solicitalo no endrezo: ceip.manuel.rivero@edu.xunta.es

- DOG coa ORDE do 27 de marzo.