Participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar curso 2020/2021

Instruccións para solicitar libros de texto e material escolar para o curso 2020/2021

Xa temos instruccións para a solicitude de material e libros de texto  para o vindeiro curso. Queremos  facilitarvos a labor o máis posible. Por iso imos cubrir as solicitudes no propio centro, cos datos da solicitude do curso pasado. Só teredes que achegarvos ó centro  para recoller o documento, lelo e asinalo, á vez que aportedes a documentación que se vos pida.

Así que lede isto con atención:

- Se algúnha familia modificou os datos que tiña o curso pasado chamade ó teléfono do centro para dar os datos novos.

- Avisaremos por teléfono ós que teñades que aportar algún tipo de documentación o día que veñades asinar.

- Será entre o día 3 e 19 de xuño que podedes achegarvos ó centro para ler e asinar o documento e aportar o que se vos pida.

Tedes no seguinte enlace está  Orde do 12 de maio que regula a participación.

Tamén podedes ver un resumo da orde no seguinte enlace.

20200519_axudas_libros texto.pdf1.2 MB
extracto orden axudas libros de texto.pdf432.21 KB