PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS

Estimadas familias:

Xa está publicada a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para adquisición de libros de texto e material escolar.

Poden acceder á información e ao trámite desde este enlace:

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2024/25 | Consellería de Cultura, Educación e Universidade (xunta.gal)

As familias que o desexen poden tramitalo on line ou tamén se pode facer desde o centro educativo, en horario de 9:30 a 10:00 e de 14:00 a 14:20 h a partires do martes día 28 de maio.

DATOS DO CENTRO

CEIP XOSÉ LUÍS TABOADA

Enderezo: Rúa Irmáns Fernández Dorrego, Nº 9

Teléfono:982870140 - 982870141

Fax:982870142

CP:27520 Carballedo (Lugo)

Email: ceip.luis.taboada@edu.xunta.es

15 DE MAIO: CELEBRAMOS O DÍA DA FAMILIA

POLOS CREATIVOS: CREANDO CO CROMA

Como sabedes, o croma é unha técnica para crear montaxes audiovisuais, empregando un fondo monocromático, para despois cambiar o fondo das imaxes.

Aquí vos amosamos as primeiras probas feitas usando dita técnica:

POLOS CREATIVOS: FÁBRICA DE CHAPAS

Aquí tedes o noso estreno usando a máquina de facer chapas que nos emprestaron desde o CFR. Xa nos fixemos grandes expert@s!!!

MENU MAIO 2024

30/04/2024 19:00