Erasmus + Finlandia

Durante a segunda quincena do mes de abril, @s nen@s do CEIP Xosé Luis Taboada, con motivo da viaxe do noso profe Xabi a Finlandia, estivemos a traballar cousas relacionadas có lugar...bandeira, costumes, fala, folklore...Para iso utilizamos as novas tecnoloxías como a PDI, o ordenador, a tableta...ademáis de contos e mesa de luz.

Adaptamos o libro de Tove Janson, "A familia moomins" ao tan coñecido "O Monstro de Cores", e a través destes personaxes, traballamos as emocións coas cores...por último elaboramos un libro en inglés para que o noso profe agasallara ao alumnado do cole de Finlandia e tivesen un grato recordo da súa estadía...

Aprendimos un montón de cousas e o que é máis importante...disfrutamos coma nunca!

Erasmus+ Finlandia

O profe Xabi, dentro do programa Erasmus+, nesta ocasión visitará, a vindeira semana, un colexio en Finlandia para aprender novos enfoques pedagóxicos. O alumnado do centro descubriú a través de Tove Janson, escritora Finlandesa, a familia Momins, a través dos cales traballaron as distintas emocións.

O PROFE XABI VIAXA A DUBLÍN

O profe Xabi viaxa a Dublín a través do programa ERASMUS+ para facer un curso de inmersión ligüística en Inglés. Desde o cole, fixemos varias actividades para que os nenos e as nenas coñeceran algo máis sobre esta viaxe. podedes ver máis fotos picando aquí.

O programa Erasmus +

Erasmus + 2021-2027 é un programa europeo para a educación e a formación da xuventude e o deporte. Ofrece oportunidades para todas as persoas, en todos os ámbitos e sectores educativos.

O obxectivo é promocionar a movilidade educativa de persoas e colectivos.