“VIEIROS ESCOLARES SEGUROS”, PRIMEIRA PROBA PILOTO

Mañá mércores 16 de decembro farase a primeira proba piloto de “Vieiros Escolares Seguros” co alumnado do noso centro. O punto de encontro marcado é a confluencia da Rúa Manuel María (poeta) coa Rúa Santo Graal e o percorrido será ata a entrada do colexio por esta última.

O punto de encontro estará sinalizado por un monitor desde as  08:35h. A saída está prevista sobre as 08:45h con chegada ao colexio ao redor das 08:55h.

Quen queira sumarse aos “Vieiros Escolares Seguros” pode achegarse ao punto de encontro. Cabe sinalar que está ao carón dun dos aparcadoiros disuasorios do Concello de Lugo, o que  facilitará a quen leve vehículo que poida  aparcar alí.

Tamén pode contactar coa ANPA ou co teléfono 645 623 546 para anotarse. Todas as persoas responsables das nenas e nenos saberán da súa chegada ao centro de ensino mediante mensaxe. Estas últimas recibirán un obsequio pola súa participación.

Na entrada ao centro por Gallego Tato haberá outro monitor que dará información sobre este proxecto que esperemos vaia medrando e o CEIP Luís Pimentel sexa un centro pioneiro na súa implantación.

Agradecemos de antemán toda colaboración.

CUALIFICACIÓNS 1ª AVALIACIÓN

INFORMACIÓN APLICACIÓN "abalarMóbil".

Lembrámoslles que os que non teñan descargada a aplicación “abalarMóbil”, deben facelo para poder consultar as cualificacións da 1ª avaliación dos seus fillos e das súas fillas.  Se pican  en abalarMóbil, poden informarse sobre dita aplicación.

abalarMóbil

DÍA DO ENSINO

ÓS PAIS/NAIS DO CEIP “Luís Pimentel"

Sendo declarado pola Consellería de Educación o luns, día 7 de decembro de 2020 coma "día do ensino" coa consideración de non lectivo,  e ser o día 8 festivo nacional, comunícase que NON HAI CLASE ata o mércores,   día 9 de decembro.

A dirección.

CRITERIOS E PROCEDEMENTOS DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DESTINATARIO.

1.      O beneficiario da axuda para adquirir material escolar.

2.      O non beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero que:

a)      Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €

b)       Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%    , con independencia da renda da unidade familiar.

ALUMNADO EXENTO DE PRESENTAR SOLICITUDE.

Tal como establece a convocatoria, todo o alumnado que conta con axudas de material escolar no presente curso 2020/21 será beneficiario directo das máscaras, polo que neste caso NON terá que formalizar ningunha solicitude.

PRAZO PARA PRESENTAR SOLICITUDES

O prazo para presentar a solicitude (únicamente de forma presencial no centro educativo no que estea matriculado o/a alumno/a)  será de diez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia, é dicir, do 16 ao 27 de novembro de 2020.

Para máis información prema no DOG do venres, 13 de novembro de 2020.

Solicitudes (anexo I, anexo II

Máscaras do Concello de Lugo

Dende a Concellería de Educación do Concello de Lugo, faise entrega a través do centro de tres mascarillas reutilizables para as familias de renda mais baixa. Dita información da renda, obtense da relación de beneficiarios máximos da axuda de libros da Xunta de Galicia.

Calquera dúbida que poida xerar esta entrega de máscaras, poden dirixirse ao Concello.

MENUS COMEDOR CURSO 2020/2021

Menús do comedor, curso 2020/2021.

Pódese acceder aos  menús do comedor a través de O centro> instalacións>comedor.

ENTRADA ALUMNADO DE 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimad@s pais /nais do alumnado de 1º EP:

Rogamos que non acerquen aos seus /súas fillos/as á entrada do colexio antes das 09:00h para que o alumnado de 2º de EP poida utilizar as beirarrúas ás 08:55h, que é o seu horario de entrada. De chegar antes, agarden na beirarrúa de en fronte para non interromper a entrada do alumnado de 2º de EP.

Agradecemos de antemán a súa colaboración.

O Equipo Directivo.