LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2022/2023.

Informámoslles que para acceder a esta listaxe, poderán facelo no taboleiro de anuncios do colexio ou telemáticamente a través da aplicación admisionalumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital.

XXVII SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS.

Camiñando cara a normalidade, este ano escolar podemos celebrar, presencialmente, a XXVII Semana Cultural das Letras Galegas.

Completarase esta páxina con fotos da exposición "A fauna de Galicia" e das actividades das que poderán gozar o alumnado ao aire libre.

Adxuntamos o programa da Semana Cultural das Letras Galegas.

PATIOS DIVERSIFICADOS INTEGRADOS

Comezamos a andaina da renovación do patio do colexio coa proposta plástica de plasmar ao escritor lucense, Luís Pimentel, que dá  nome ao noso centro, realizada por un exalumno, o xa de sobra coñecido graffiteiro tamén da nosa capital, Diego AS.

O patio escolar é un espazo onde o alumnado pasa moitas horas relacionándose, desenvolvendo as súas habilidades sociais e emocionais; pero tamén un lugar onde se crean conflictos, moitas veces orixinados polas actividades que  alí se desenvolven como poden ser os xogos de competición con pelotas ou balóns. Isto trae como consecuencia que , ás veces, se reproduzan roles, desigualdades entre nenos e nenas e mesmo se deixe de lado ao alumnado máis inactivo.

Antes de rematar este curso, queremos que o patio do colexio sexa “un espazo inclusivo para a aprendizaxe, baseada  na igualdade e o respecto  pola  diversidade".

ENTROIDO 2022

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O XOVES,  3 de marzo ás 18:30 hs, convidamos ás familias interesadas a visitar ás instalacións do centro onde aclararemos calquera cuestión ou dúbida relacionada co funcionamento e a organización do centro.

Debedes confirmar asistencia no teléfono 982 21 24 69 ou no correo do centro: ceip.luis.pimentel@edu.xunta.gal.

O prazo de presentación das solicitudes de admisión é dende o 1 ao 21 de marzo.

Oferta:

o     Traballo por proxectos.

o    Horto escolar.

o    Programa escola aberta: madrugadores e comedor.

o    Actividades extraescolares.