XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro xoves 9 de febreiro ás 18:30 horas, celebrarase unha xornada de portas abertas para que poidades vir a coñecer o noso centro. Faremos un percorrido polas instalaciós e estaremos encantadas de resolver as vosas dúbidas.

Para poder asistir será necesario apuntarse previamente chamando por teléfono ao 982 212 469 ou mandando un correo a ceip.luis.pimentel@edu.xunta.gal

ESPERÁMOSVOS

RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

O  CONSELLO ESCOLAR, é un Organo Colexiado de gran importancia para a comunidade educativa, polo tanto pregámoslles o máximo interese e participación nestas eleccións, tanto presentando a súa candidatura como acudindo a votar ao colexio o día da votación.

Unha vez celebrada a xornada de votacións, está dispoñible no taboleiro do Centro o resultado das eleccións a Consello Escolar.

Máis información nos arquivos adxuntos:

• Circular informativa I
  • Publicación da Convocatoría do sector nais/pais
  • Modelo de candidatura para o sector nais/pais
  • Candidaturas nais/pais
  • Circular informativa II

AMPLIACIÓN AXUDAS FONDO SOLIDARIO 2022-2023

A consellería aprobou unha ampliación da axuda para adquirir material escolar regulada na Orde do 29 de abril de 2022 a favor das persoas que xa foron beneficiarias do cheque de 50€.

A axuda é de 25€ adicionais ata acadar un importe total de 75€.

Destinatarios: alumnado que xa foi beneficiario de axuda por importe de 50€ para adquirir material escolar para o curso 2022-23.

Recollida de vales: a partir do día 17. O martes 18 tamén en horario de 16 a 18 horas.

O novo vale deberá de empregarse preferentemente na libraría antes do 1 de decembro do 2022.

Poden atopar a normativa no ficheiro adxunto

INICIO ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Hoxe dia 13 de outubro comezan as actividades extraescolres da ANPA e do concello. Nos dous adxuntos tedes información sobres ditas actividades.

MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022/23

No apartado de enlaces e recursos podedes atopar as listas de material escolar para este curso 2022/23.

INFORMACIÓN ENTRADAS E SAÍDAS PARA O CURSO 2022/23

Nos dous adxuntos podedes atopar toda a información para as entradas e saídas do alumnado para este curso.