MENÚS XANEIRO 2020

Menús mes de xaneiro de 2020

MAÑÁ, DÍA 20, PAPÁ NOEL VISITA O COLEXIO.

O alumnado do centro está a desexar que cheguei mañá para poder ver a Papá Noel e ...

Para ver máis

PLAN DE AUTOPROTECCIÓN (P.A.U)

Os días 3 e 17 de decembro, o profesorado do centro e o persoal non docente realizaron un curso de formación sobre o Plan de Autoprotección e as medidas a seguir para a evacuación do centro en caso dunha emerxencia.

Como broche final, haberá un simulacro o xoves, día 19.

O curso de formación e a coordinación do simulacro levouno a cabo unha empresa de Prevención e Riscos Laborais contratada pola Consellería de Educación para a elaboración do P.A.U do centro.

AXUDAS MATERIAL EDUCACIÓN INFANTÍL

Desde a Concellería de Educación do Excmo. Concello de Lugo, infórmase que está publicada a lista provisional das axudas para material educativo do segundo ciclo de Educación Infantíl.

As listas poden consultarse no taboleiro da Concellería de Educación e a través do servizo de atención ao cidadán 010.

O prazo para presentar alegacións é do 10 ao 23 de decembro.

EDUCANDO EN IGUALDADE, 25 DE NOVEMBRO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Durante esta semana realizaranse actividades no centro para previr a "Violencia de Xénero" e fomentar a igualdade, base para o respecto mutuo. Aquí tedes algunhas mostras do que se está a facer.

20 DE NOVEMBRO, DÍA INTERNACIONAL DOS DEREITOS DOS NENOS E DAS NENAS.

Un ano máis celebramos no colexio o Día Internacional dos Dereitos dos Nenos e das Nenas.

SUSPENSIÓN ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores a 90-100km/h, que comezará mañá, martes día 26.11.2019 ás 14.00 horas e prolongarase ata as 00:00 horas do día 27.11.2019. Este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica do interior da provincia da Coruña, a Mariña, montaña e centro da provincia de Lugo, interior da provincia de Pontevedra, e o sur e montaña da provincia de Ourense.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1.      A SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR nos centros educativos situados nas zonas de predición meteorolóxica afectadas.

por elo, MAÑÁ martes, non haberá nin PATINAXE nin  MULTIDEPORTE.

MATERIAL ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil de 4 e 5 anos debe taer o material o venres, día 13 de setembro.

• Todo o material virá nunha bolsa.
  • Deberá traer o nome posto, tanto no material como na bolsa.