MATERIAL ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil de 4 e 5 anos debe taer o material o venres, día 13 de setembro.

• Todo o material virá nunha bolsa.
  • Deberá traer o nome posto, tanto no material como na bolsa.

NOVIDADE DO INICIO DO CURSO 2019-20

O horario do mércores, día 11, será de 09:00 a 14:00.

INFORMACIÓN SOBRE O INICIO DO CURSO 2019-2020

OS PAIS/NAIS  DO ALUMNADO NOVO DE 3 ANOS TERÁN A REUNIÓN COAS SÚAS TITORAS, O VINDEIRO VENRES, DÍA 6 DE SETEMBRO, ÁS 16:30 HS. NO  COMEDOR, SITO NO EDIFICIO PRINCIPAL. (PREGAMOS QUE, DE SER POSIBLE, VEÑAN SEN OS NENOS/AS).

AS CLASES COMENZARÁN O MÉRCORES, DÍA 11 DE SETEMBRO, EN HORARIO DE 09:00 A 14:00 HS. PARA TODO O ALUMNADO, AGÁS O NOVO ALUMNADO DE 3 ANOS.

O SERVICIO DE COMEDOR FUNCIONARÁ DENDE O MÉRCORES, 11 DE SETEMBRO E A ENTRADA MATUTINA DENDE O XOVES, DÍA 12.

DESPEDIDA DA PROMOCIÓN DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA DO CURSO 2018-2019

DESPEDIDA DA PROMOCIÓN DO ALUMNADO DE 6º CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O día 19 de xuño celebramos a “Despedida “ do alumnado de 6º de EP. Foi un acto sinxelo e moi emotivo no que as familias dos alumnos e alumnas  poideron estar con eles e elas na entrega do diploma e da foto de cada grupo cos seus profesores e profesoras.

O centro de interese foron os propios alumnos e alumnas que nos deleitaron con diversas actuacións.

Agradecemos ás familias o traballo de decoración  do patio e dos pinchos que nos ofreceron ao rematar o acto.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Adxuntamos listaxe definitiva do alumnado de Educación Primaria.

AVISO POR MOTIVO DAS OBRAS

Por mor das obras, a secretaría do centro estará pechada a partires do día 9 de xullo. Para calquera petición de certificado ou consulta urxente, poden dirixirse ao seguinte e-mail ceip.luis.pimentel@edu.xunta.es ou ao teléfono 663150783.

Moitas grazas e disculpen as molestias

ENTREGA DE VALES DE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Lembrámoslles que a entrega dos vales de libros de texto e material escolar será en secretaría os días 5 e 8 de xullo.

(As familias que non recollan o vale nestas datas, terán que retiralos a partir do 1 de setembro).

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Adxuntamos a listaxe provisional do alumnado de Educación primaria.

UNHA MENSAXE POSITIVA "ALUMNADO DE 2ºA"

Os nenos e nenas de 2°A gravaron este vídeo no que interpretan a canción de Rozalén e Estopa, titulada "Vivir", en lingua de signos española, para que todo o mundo poda gozar da música e da mensaxe positiva que envía.