MENUS COMEDOR CURSO 2020/2021

Menús do comedor, curso 2020/2021.

Pódese acceder aos  menús do comedor a través de O centro> instalacións>comedor.

ENTRADA ALUMNADO DE 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimad@s pais /nais do alumnado de 1º EP:

Rogamos que non acerquen aos seus /súas fillos/as á entrada do colexio antes das 09:00h para que o alumnado de 2º de EP poida utilizar as beirarrúas ás 08:55h, que é o seu horario de entrada. De chegar antes, agarden na beirarrúa de en fronte para non interromper a entrada do alumnado de 2º de EP.

Agradecemos de antemán a súa colaboración.

O Equipo Directivo.

ENTRADA ALUMNADO DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimad@s pais /nais do alumnado de 3º EP:

Rogamos que non acerquen aos seus /súas fillos/as á entrada do colexio antes das 09:00h para que o alumnado de 4º de EP poida utilizar as beirarrúas ás 08:55h, que é o seu horario de entrada.

Agradecemos de antemán a súa colaboración.

O Equipo Directivo.

MODIFICACIÓN HORARIO DE ENTRADAS EN EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimadas familias:

Dada as circunstancias do COVID, as entradas e saídas do centro durante este curso escolar sufriron un cambio. Despois de observar a aglomeración que se produce fóra do recinto escolar, e escoitadas as familias, o horario de entrada para o alumnado de Educación Primaria queda da seguinte maneira:

Rúa Santo Graal

·        2º EP, ás 08:55.

·        1º EP, ás 09:00

Rúa Gallego Tato

·        6ºEP, ás 08:55. Polo portalón.

·        4ºEP, ás 08:55. Pola cancela pequena.

·        5ºEP, ás 09:00. Polo portalón.

·        3ºEP, ás 09:00. Pola cancela pequena.

Organización nas rúas.

O alumnado colocarase, gardando as distancias de seguridade en todo momento, na fila do seu grupo clase por orde de chegada.

De antemán agradecemos a súa colaboración.

Un cordial saúdo.

A Dirección do centro.

ACLARACIÓNS ENTRADAS ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

O alumnado de Educación Primaria deberá entrar ao centro de forma fluída por orde de chegada, non por cursos, pola porta correspondente.

Os pais/nais deben retirarse das portas no momento de deixar aos seus fillos e as súas fillas para evitar aglomeracións.

Ao non concederse a peonalización da rúa Gallego Tato é importantísimo seguir estas indicacións polo ben de todos. Agradecémosvos a vosa colaboración.

Educación Infantil de catro e cinco anos

Dada a fluídez da entrada do alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria pola rúa Santo Graal, adiántase o horario de entrada do alumnado de catro e cinco anos de EI ás 09:05 horas.