Educación física

COMEZO DO TORNEO DE DATCHBALL

Esta semana dá comezo nos recreos o noso torneo de Datchball particular. Esperamos que o tempo nos ofreza unha tregua para comezar cos partidos. Moita sorte aos participantes!

LOBMO SAN

Lombo San é unha iniciativa que nace para intentar mellorar a hixiene postural do noso alumnado mediante sensores. Desta volta, tocoulle ao alumnado de 3º e 4º probar esta proposta. Agardamos que vos guste.

A ENERXIA EOLICA: RECUPERAR O TEMPO PERDIDO

O nacemento das industrias non obedece só á vontade da man invisíbel de Adam Smith senón a acontecementos casuais que moitas veces pouco teñen que ver co mercado.

O Grúfalo

O GRÚFALO

Pola fonda e escura fraga paseaba un rato.

Pensou un raposo: Que bo bocado!

-Onde vas, ratiño, meu querido amigo?

Ven ao meu tobo e come comigo.

Tarefa 1: Enero

Comienza un nuevo año en el que nos haremos un año más viejo, por lo que ya nos queda menos para ir a ver las pocas obras que hay por la ciudad.

el carnaval

El carnaval, una fiesta que se celebra año tras año cuarenta días antes de la Semana Santa; A los niños y mayores les gusta mucho. Es una fiesta en la que podemos dejar volar la imaginación y disfrazarnos de aquello que nos gustaría ser . También  hay comidas de esta fechas, como el ´Lacón con grelos  y de postre filloas.

CUMPLEAÑOS

BLOGUE DE Mª JESÚS

Estoy haciendo pruebas para enviar actividades a la página web de nuestro cole.

Mª Jesús

MAGOSTO 2014- 2015

ESPERO QUE VOS GUSTE!!!!

DÍA DA PAZ

O día 30 de xaneiro, celebramos o día da PAZ.

Ese día ,o alumnado do centro e mestres as 12:00 horas baixaremos ao patio cunha camiseta branca para cantar a canción "PALOMAS DE LA PAZ".

RECURSOS EDUCATIVOS