REVISTA DIXITAL

Benvidos ao derradeiro traballo do Equipo de Dinamización da Lingua neste curso: A REVISTA DIXITAL.

Dada a importancia que as Novas Tecnoloxías están adquirindo na nosa sociedade, intentouse, por primeira vez , crear a revista do centro en formato dixital.

Así, e por motivos de realización, a revista consta de tres partes : Unha primeira que recolle algunas das actividades de centro desenvoltas ao longo do curso. Unha segunda que mostra os traballos realizados polos alumnos nas aulas, nalgúns casos, en colaboración coas familias.  E unha terceira que fai referencia ás saídas escolares.

Temos que facer un especial agradecemento a tódolos Mestres do centro,  porque sen eles non sería posible este traballo.

Esperamos que vos guste, e pedimos desculpas por aqueles pequenos erros que poidades atopar na mesma. En anos vindeiros esperamos ir perfeccionando a nosa revista.

Saúdavos atentamente o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Ángela Paradela Méndez ( Coordinadora).

Francisca Pilar Miragaya Fernández.

María Manuela Lorenzo Paz.

Sara Ferreiro Bóveda.

Juan Carlos Vivero López.

Elvira García Labandeira.

Marta Rodriguez Paz.

Enlace para acceder a revista:www.flipsnack.com/it/cheli/revista-dixital-ceip-lagostelle.html