blogue deadmin

CIENCIA DIVERTIDA

Ciencia Divertida

Un ano máis visitounos este grupo. desenvolveron co alumnado de 6º curso un taller de "Educación e prevención ante o consumo de drogas e alcohol".

DÍA DO LIBRO

Día Mundial do Libro. O mago Cali

Día do Libro. O escritor Jacobo Fernández Serrano

O día 15 de abril e dentro da campaña de animación á lectura estivo con nós o escritor Jacobo Fernández Serrano para falar do libro "Por mil cousas poden pasar" co que recibiu o Premio Merlín. A esta actividade asistiron os alumnos e alumnas do 3º ciclo de primaria.

Día do Libro. Alumnas do IES comparten contos co alumnado do centro

O día 13 de abril un grupo de alumnas do IES e dentro da campaña de animación a lectura compartiron cos nenos e nenas de Infantil, 1º e 2º ciclo de primaria os seus contos. A experiencia foi moi positiva.

Día do libro. O contacontos Mario Tomás

saída escolar ao IES DE GUITIRIZ

Visita a exposición da Garda Civil no IES Poeta Díaz Castro de Guitiriz

No mes de maio a garda Civil presentou unha exposición para todos os alumnos da zona da Terra Chá, foi moi interesante e estes puideron ver, manipular algunhas das actividades que levan a cabo.

SAÍDA ESCOLAR DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

Saída escolar do alumnado de E.Infantil ao balneario

O día 20 de xuño os nenos e nenas de E. Infantil foron a piscina de pequenos do balneario de Guitiriz , ao mesmo tempo que puideron observar o entorno natural deste paraxe.

SAÍDA ESCOLAR DO ALUMNADO DO 3º CICLO DE PRIMARIA

Saída escolar do alumnado do 3º ciclo de primaria a Viveiro

SAÍDA ESCOLAR DO ALUMNADO DO 2º CCILO DE PRIMARIA

Saída escolar do alumnado do 2º C.P. a Burela e a San Ciprián

O día 15 de xuño os alumnos e alumnas do 2º CP realizaron unha excursión ao Barco Museo Boniteiro "Reina do Carmen"e ao museo do mar en San Ciprián.Tamén gozaron dun día de praía.

SAÍDA ESCOLAR DO ALUMNADO DO 1º CP

Saída escolar do alumnado do 1º C.P. a Sada