FOLGA DO DÍA 8 DE MARZO DE 2019

Informamos ás familias que o vindeiro día 8 de marzo, Día Internacional das Mulleres, está convocada unha folga xeral.

Tendo en conta o Decreto 16/2019, do 28 de febreiro, polo que se ditan normas para garantir os sevizos esenciais durante a folga convocada para o día 8 de marzo de 2019, estes servizos quedan establecidos da seguinte maneira:

1.7.3. Centros docentes non universitarios de titularidade pública:

• A dirección ou membro do equipo da dirección
  • 1 subalterno ou subalterna en cada centro escolar. [...] En todo caso, quedará garantida a apertura e peche de todos os centros.
  • 1 encargado do cátering en cada un dos comedores de xestión indirecta.
  • 1 auxiliar coidador/a en cada centro educativo que non sexa centro de educación especial e que neste curso teña asignado persoal desa categoría.

Os usuarios do comedor escolar que non vaian facer uso deste servicio deben poñerse en contacto coa ANPA urxentemente para favorecer a organización do comedor. Poden facelo a través da app, do whastapp ou chamando de 13:30 a 19:00.

blog | by Dr. Radut