Punto Laranxa

A partires de hoxe dispoñemos na nosa web (marxe dereito) dun  "Punto Laranxa Virtual".

Premendo nel accederase a unha caixa de correo, a través do cal, calquera discente poderá comunicar, de xeito anónimo posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou perciban en terceiros.

Nor próximos días, tamén se instalará no noso centro un "Punto Laranxa Físico" coa mesma finalidade.

Trátase dunha iniciativa desenvolvida ao abeiro do Plan Integral contra estas condutas, co fin de blindar que as contornas escolares sexan seguras, inclusivas e respectuosas e, que os centro escolares, contemos cos recursos necesarios para poder previr, identificar e actuar ante estas situacións.

REUNIÓN XERAL COAS FAMILIAS

Os vindeiros martes, 19 e 26 de setembro, celebraranse as reunións, dirixidas ás familias, nas que o profesorado titor proporcionará información, entre outras, sobre os obxectivos e desenvolvemento xeral do curso.

Para un axeitado desenvolvemento das reunións establécense os seguintes criterios para a súa asistencia:

• Prégase, na medida do posible, restrinxir a asistencia a un só proxenitor por unidade familiar.
  • Prégase encarecidamente non asistir cos fillos.
  • Prégase máxima puntualidade.

HORA

5º Educación Infantil

Martes, 19/09/23     15:45 hr

Aula de 5º de Educación Infantil.

(Edificio anexo)

6º Educación Infantil

Martes, 19/09/23

15:45 hr

Aula de 6º de Educación Infantil.

Edificio principal (1ª planta)

1º Educación Primaria    Martes, 19/09/23 16:30 hr

2º Educación Primaria Martes, 19/09/23   16:30 hr

Comedor Escolar

(planta baixa)

3º Educación Primaria Martes, 26/09/23 15:45 hr

Comedor Escolar

(planta baixa)

4º Educación Primaria Martes, 26/09/23 15:45 hr

Aula nº 2 Música (1ª planta)

5º Educación Primaria Martes, 26/09/23 16:30 hr.

6º Educación Primaria Martes, 26/09/23 16:30 hr

Aulas de 6º A -B - C (2ª planta)

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2023-24

As clases iniciaranse o día 11 para todos os cursos de Educación Infantil e Educación Primaria en horario continuo de 08:45 a 13:45 hr, agás 4º de Educación Infantil (3 anos) que están co período de adaptación.

A saída terá lugar ás 13:45 hr. agás a do alumnado usuario de comedor que será ás 14:30 hr.

O alumnado de primaria ten a entrada e a saída por Rúa Prolongación Escolar. As familias do alumnado de 1º de primaria poderán entrar acompañando aos seus fillos e fillas ata a pista deportiva cuberta e alí serán atendidas polas mestras titoras. Non se trata dunha reunión formal senón de que coñezan a ubicación e saiban que grupo lles corresponde.

O acceso ao centro será polas cancelas que se amosan nas seguintes imaxes.

ENTRADA DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL (entrada parte posterior)

ENTRADA DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA (cancela central)

ENTRADA DO ALUMNADO TRANSPORTADO (cancela lateral)