SETEMBRO/ 2020

 

                     

CURSO 2020-2021

COMUNICADO XEFATURA TERRITORIAL

     ENLACE Á NOVA

O xoves, 10 de setembro darán inicio as clases para 4º e 5º de infantil;

e para 1º, 2º e 3º de primaria.

O venres, día 11 iniciarán o alumnado de 6º de infantil 

e 4º, 5º e 6º de primaria.                                 

 

 INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA 

   PROTOCOLO COVID. FREI LUIS DE GRANADA           

 

REUNIÓNS INFORMATIVAS POR NIVEIS:

E. Infantil: venres 4 de setembro

4 anos B- Tere: 10:00 -10:45h

4 anos A- Adriana: 10:45 -11:30h

5 anos -Natalia: 11:30-12:15h

3 anos- Teresa G. : 12:15-13:00h

Lugar: patio de infantil.

Só poderá vir 1 pai/nai por alumno/a

Pregamos que sexades puntuais.

 

 FORMULARIOS FAMILIAS SETEMBRO

 

 

SECRETARÍA. INFORMACIÓN

 

 TITORÍAS E OUTRAS REUNIÓNS COAS FAMILIAS

 

 

1ºA/B/C de PRIMARIA- Luns 7 de setembro ás 11h.

2ºA/B/C de PRIMARIA-  Mércores 9 de setembro ás 12h.

3ºA/B/C de PRIMARIA- Mércores 9 de setembro ás 12:45h.

Lugar: No actual patio da escola.

 

4ºA/B  de PRIMARIA - Xoves  10 de setembro ás 11h.

5ºA/B/C de PRIMARIA- Xoves  10 de setembro ás 11:30h

6ºA/B de PRIMARIA- Xoves  10 de setembro ás 12:00h

Lugar: No patio do IES Xograr. 

 

 

       INFORMACIÓN COVID

 

 

NORMAS DO CENTRO

                                                  MENÚ ESCOLAR

 

 

ENTREGA LIBROS DE TEXTO 2020-2021. COVID-19

DEBIDO A SITUACIÓN SANITARIA XERADA POLO COVID-19, VÉMONOS NA OBRIGA DE ENTREGAR ÁS FAMILIAS  OS LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2020-2021 DE MANEIRA ESCALONADA.

LIBROS DE:

  • 4º E. PRIMARIA: LUNS 13 DE XULLO DE 2020
  • 6º E. PRIMARIA: MARTES 14 DE XULLO DE 2020
  • 3º E. PRIMARIA: MÉRCORES 15 DE XULLO DE 2020
  • 5º E. PRIMARIA: XOVES 16 DE XULLO DE 2020.

 

HORARIO: 10h a 13h

LIBROS DE TEXTO E AUTODECLARACIÓN COMEDOR

 

          DATAS A TER EN CONTA EN XULLO DE 2020:

 

ENTREGA DE VALES (Libros + material escolar): Do 3 ao 14 de xullo.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS (fondo libros): 1 de xullo.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: Do 2 ao 7 de xullo.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS: 10 de xullo.

ENTREGA DE LOTES DE LIBROS:CAMBIO DE DATAS. PERDOEN AS MOLESTIAS.

                    COMEDOR ESCOLAR

  FORMULARIO/AUTODECLARACIÓN COMEDOR  CURSO 2020/2021

                Información

  DATAS DE PRESENTACIÓN:  Do 22 de xuño ao 14 de  xullo de 2020                                               

                                            Do  1 ao 10 de  setembro de 2020            

     

 

MEDIDA COVID-19. TAREFAS FAMILIAS

INSTRUCIÓNS XUNTA PARA O 3º TRIMESTRE

RESUMO DAS INSTRUCIÓNS. 

PROGRAMACIÓNS DO 3º TRIMESTRE
ADAPTADAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PUBLICACIÓN
                           ANAQUIÑO Nº 53

                                   

 TAREFAS PARA O ALUMNADO

NO CONFINAMENTO

Actualizadas cada semana

 
PUBLICACIÓN DE NOTAS:
VENRES 19 DE XUÑO ÁS 12h.
na aplicación ÁBALARMÓBIL
.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2020/21

Abriuse o prazo para participar no fondo solidario e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria en centros docentes sostidos con fondos públicos para o vindeiro curso 2020/2021.

Lexislación

      PRAZO de SOLICITUDE: Do 20 de maio ata o 19 de xuño de 2020.

        Máis información chamando ao teléfono 982 87 08 38  ou na secretaría da escola.

                            RECOMÉNDASE FACER OS TRÁMITES TELEMÁTICAMENTE

                                                             INFORMACIÓN RESUMIDA

 

As familias tamén podedes realizar a solicitude accedendo á aplicación

FondolibrosFondolibros

onde obteredes o nº de solicitude, e poderedes presentala no centro ou preferiblemente por vía electrónica, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

       Sede Electronica

    Inicio: ED330B

 

 

MEDIDA COVID-19. ADMISIÓN

 

PROCESO DE ADMISIÓN

REABRESE O PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO.

PODEDES FORMALIZAR A VOSA SOLICITUDE DENDE O 11 ao 18 de MAIO DE 2020,

ambos os dous incluídos.

Horario  secretaría de 10:00-13:00h.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática.

 

Pincha aquí para formalizar

+ INFORMACIÓN

MEDIDA COVID-19

 

Informamos que dende as 13h ata ás 17:30h, 

as familias podedes recoller no centro os libros de texto, e outras actividades e material didáctico relacionados cos contidos curriculares, para que o alumnado as poida realizar no seu domicilio, durante os vindeiros 14 días.

Venres 13 de marzo de 2020.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2020/21. Nova incorporación.

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO. 

Prazo para presentar a solicitude de admisión do

   1 ao 20 de marzo de 2020

AMPLIADO DO 11 ao 18 DE MAIO DE 2020

Máis información.

Pódese cubrir a solicitude na aplicación admisión alumnado  e entregala asinada na secretaría da escola.

Ou presentala a través da sede electrónica da Xunta de Galica.                          

                                                   Sede Electronica

                                                  Inicio ED550B

ANUNCIO WEB CONSELLERÍA

LETRAS DE PRIORIDADE NO PROCEDEMENTO

COMUNICADO

Publicamos o comunicado informativo da Xefatura Territorial,

para que toda a comunidade educativa teña coñecemento

das medidas tomadas de cara a semana que ven.

  COMUNICADO

   FOTO COLE

 

BO NADAL

                                      Dende o CEIP Frei Luís de Granada, queremos desexarvosResultado de imaxes para apalpador

                                          BO NADAL E FELIZ ANO 2020.

                                    Recordarvos, que as vacacións de Nadal

                         abranguen dende o sábado día 21 de decembro de 2019

                   ata o martes, día 7 de xaneiro de 2020, ambos os dous inclusive.

                   O mércores 8 de xaneiro de 2020 comezarán as clases de novo.

 

Distribuir contido