LISTAXE DE LIBROS CURSO 21-22

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR: CURSO 2021-202

FONDO SOLIDARIO PARA LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2021-22

• Fondo solidario de libros de texto en 3ºe 4º de educación primaria, xa que os cursos de 5º e 6º de Primaria continúan co libro dixital, a través do programa Edixgal.
  • Axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de educación primaria
  • Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.

O PRAZO PARA PRESENTAR A SOLICITUDE COMEZA O DÍA 21 DE MAIO E REMATA O 22 DE XUÑO.

Podedes consultar as dúbidas para cumprimentar a solicitude no teléfono do centro: 988685010

Clica aquí para entrar na aplicación: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Hai dúas maneiras de presentar as solicitudes: Presencialmente no colexio ou a través da sede electrónica: pica neste enlace

DOGA do 20 de maio de 2021. Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria... : https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/file/anunciog0598-070521-0001_gl.pdf

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2021/2022

Foi publicada a listaxe provisional de admisión para o Curso 2021/22. Só para o alumnado de nova incorporación ao colexio. Listaxes dispoñibles no centro educativo (segundo a lexislación de Protección de Datos). Están admitidos tod@s @s alumn@s que presentaron a documentación ao seu debido tempo. A día de hoxe estarían admitidos un total de 2 alumn@s de 4º Educación Infantil (3 anos) de cara ao vindeiro curso.  As listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de maio. Calquera dúbida, consultar co Centro educativo.

Ruta " A pedra do sol"

Os nenos do Bolo, somos bos coñecedores das nosas terras.

2º TRIMESTRE

Estimada familia educativa.

La evolución de los contagios últimamente va en aumento por lo que es importante recordar algunas pautas de actuación y colaboración para la organización del centro:

- Guardar distancia de seguridad.

- Usar mascarilla en todo momento.

- Lavar las manos de forma adecuada-

- Ventilación natural y cruzada, siguiendo el modelo aportado por la Xunta de Galicia.

- Respetar la encuesta autodiagnótico( fiebre, tos, dolor de garganta, contacto con positivos, etc..).

Muchas gracias por vuestra ayuda y comprensión en estos tiempos que estamos viviendo.

Un saludo, mucho ánimo y hasta el lunes 11 de enero.

Dirección y maestros del CEIP O Bolo.

Os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria,

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.