Os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria,

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

Reunión coas familias

Estimadas familias,

Debido a situación que nos atopamos co Covid 19, atopamos necesaria unha primeira toma de contacto coas famiias dos nosos alumnos.

Convocamoslles a unha reunión o vindeiro mércores 9 de setembro as 15:15 p.m.

A devandita reunión rogamos a presenza  dun familiar por neno. Para poder manter as distancias de seguridade polo protócolo.

Solicitude de praza no comedor escolar para o vindeiro curso 2020/2021

Deberán presentar solicitude:
-
Alumnado matriculado no CEIP do Bolo no curso 2019/2020 que queira seguir sendo usuario
do comedor escolar no curso 2020/2021.
-Novo alumnado matriculado no CEIP do Bolo para o curso 2020/2021 que queira facer uso
do comedor escolar.
A solicitude debe presentarse cuberta e asinada, presencialmente, en administración do centro .
Podedes quedar comigo para entregalo ou para resolver calquera dúbida.
Prazo: do 19 de xuño de 2020 ao 10 de xullo de 2020.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO ANO ACADÉMICO 2020-2021

No seguinte ficheiro adxunto podedes consultar a relación de libros seleccionados para o vindeiro curso 2020/2021