Complementarias

• MAQUILLAXE

• COVA DO TERROR

• CONTOS DE MEDO

Preme na cabaza para ver as fotos

FESTIVAL DE FIN DE CURSO

AQUÍ TEDES AS ACTUACIÓNS DO FESTIVAL DE FIN DE CURSO 2018-2019

LETRAS GALEGAS - OBRADOIRO DE MONICREQUES

Disfrutade destas fermosas funcións

DO OBRADOIRO DE MONICREQUES

Celanova tamén                              O pintor

XA PODEDES VER AS FOTOS

DO MAGOSTO

PREME NA IMAXE PARA VER AS FOTOS DO

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

CELEBRAMOS ESTE DÍA ESPECIAL

DEDICADO A MARÍA VICTORIA MORENO

AUDIOVISUAL SOBRE A AUTORA                                   TEATRO ESCOLAR

DÍA DO LIBRO

APADRIÑA UN LECTOR

Fermosas fotos desta actividade de fomento da lectura

PULSA NA IMAXE PARA VER AS DIVERTIDAS FOTOS DO NOSO

MAGOSTO

Boas Festas e mellor ano que comeza!!

Agardamos que esteades gozando dunhas moi boas festas en familia! Aquí vos deixamos un enlace dende onde podedes acceder ás fotos das actividades levadas a cabo no centro neses días de celebración previos ás vacacións.

O Samaín!!

Como todos os anos, no final do mes de outubro celebramos o Samaín, tivemos unha chea de actividades nas aulas e por todo o cole e pasamos momentos de medo!!!

Na galería de imaxes tendes as nosas fotos, podedes ver que "ben" o pasamos cos contos da Biblioteca, no Bosque das ánimas e con todas as actividades realizadas.

Celebrando o Magosto!

O venres 11 de novembro, como non podía ser doutro xeito, celebramos o Magosto no noso centro. Gozamos dunha mañá chea de movemento e experiencias. Comezamos cunha camiñata pola carballeira, repuxemos forzas cunha degustación de deliciosos froitos e doces desta tempada (tamén castañas, por suposto!), e pasámolo xenial cunha chea de xogos populares.

Xa podedes ver as fotos na galería.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O mércores 18 de maio celebramos no Auditorio de Celanova o Día das Letras Galegas coas  actuacións do grupo de teatro e a súa función "O Elixir", pandeirado por parte dos alumnos de pandeireta, actuación do grupo musical Little Band, presentación da curtometraxe "Diamantes" e a presentación do libro de teatro "Facendo Teatro" realizado polos alumnos/as de 5º e 6º.

Para ver as fotos pincha na imaxe.

DÍA DO LIBRO

O venres 22 de abril celebrouse O Día do Libro coa actividade de "Apadriña un Lector". Os alumnos/as de 3º a 6º de EP escolleron un libro na biblioteca e léronllo aos alumnos/as de Infantil, 1º e 2º distribuídos por distintos recunchos do patio.

Para ver as fotos pincha na imaxe

VISITA DOS BOMBEIROS

O mércores 27 de xaneiro recibimos a visita dos bombeiros de Celanova. Déronnos unha charla sobre como previr os incendios na casa. Despois fixemos un simulacro de evacuación e xa no patio poidemos disfutar de distintas actividades que nos tiñan preparados.

Se queredes ver as fotos pincha na imaxe.

NADAL 2015

Pincha nos enlaces para ver as fotos das distintas actividades que fixemos no Nadal.

15 e 16 de decembro: FUNCIÓN NADAL

17 de decembro: TEATRO "O ESPANTALLO AMIGO"

18 de decembro: PANXOLIÑAS E VISITA DE PAPÁ NOEL.