XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Prezadas familias.

Os vindeiros LUNS 7 e 14 DE MARZO DE 17 A 19 HORAS, levaremos a cabo as xornadas de portas abertas, para que  as familias interesadas en matricular aos seus fillos e fillas o vindeiro curso escolar no noso centro nos coñecezan un pouco máis.

Serán unhas xornadas presenciais, con cita previa e unha duración aproximada de 15 minutos.

Para solicitar a cita pódese chamar ao teléfono 881960701 ou escribir un correo electrónico á seguinte dirección: ceip.cidade.vella@edu.xunta.gal

Fondo solidario de libros de texto

No arquivo adxunto atoparedes a listaxe provisional de admitidos en relación ao fondo solidario de libros de texto.

Solicitude praza curso 2019-2020

O prazo para solicitar praza para o vindeiro curso académico é do 1 ao 20 de marzo.

• ASIGNAREMOS UN PUNTO A TODAS AS SOLICITUDES QUE ELIXAN UN COLEXIO PÚBLICO EN PRIMEIRO LUGAR.
  • O ANEXO II DEBE VIR ACOMPAÑADO DA FOTOCOPIA DUN DOCUMENTO QUE ACREDITE A IDADE DOA ALUMNO/A (DNI, LIBRO DE FAMILIA) E O ALUMNADO QUE XA ESTÁ ESCOLARIZADO DUN CERTIFICADO DE MATRICULA DO CURSO ACTUAL.
  • ATENCIÓN EN SECRETARÍA: LUNS, MÉRCORES, XOVES E VENRES DE 9.00 A 9.45 E MARTES DE 13:15 A 14:00

Novo número de teléfono

O novo número do Centro dende esta semana é o 881960701