Radio Onda Vacaloura

Onda Vacaloura! A voz dos nenos e nenas do CEIP A Castellana

Hoxe temos o pracer de anunciar a creación da nova radio escolar Onda Vacaloura, que se desenvolverá dende o colexio.

Estamos moi entusiasmados coa posibilidade de compartir podcast de forma periódica co fin de fomentar as novas tecnoloxías no alumnado.

A nosa radio escolar será unha plataforma para a difusión de información e apredizaxe.

Queremos que sexa un espazo onde poidamos compartir noticias, opinións e moito máis. Tamén pretendemos involucrar ao alumnado, dándolles a oportunidade de desenvolver as súas habilidades de comunicación e fomentando a súa creatividade.

Coa nova radio Onda Vacaloura, esperamos facer a diferenza na nosa comunidade educativa e na sociedade en xeral. Queremos que sexa unha ferramenta para que todos os estudantes poidan expresarse e ser escoitados.

*Nota: Agradecemos o apoio de todos e todas nesta nova aventura radiofónica, en especial a ANPA e ao Concello de Aranga por axudarnos na adquisición do material. Agardamos contar coa vosa participación na escoita para facer desta iniciativa un éxito.

PODCAST 1. UNHA CONVERSA SOBRE A PAZ

PODCAST 2. A IMPORTANCIA DE MOVER O ESQUELETO