Celebramos os maios e o Día das Letras Galegas!

A celebración dos Maios na escola é fundamental para preservar e transmitir as nosas tradicións culturais ás novas xeracións.

Este evento permite que os nenos e nenas se acheguen ás raíces galegas a través de actividades como a confección de maios con flores e plantas, a interpretación de coplas tradicionais e a participación en danzas populares.

Ademais de fomentar o respecto pola natureza e o medio ambiente, esta festividade promove a cohesión social e o sentimento de pertenza a unha comunidade, ao mesmo tempo que se incentiva a creatividade e o traballo en equipo entre o alumnado.

Do mesmo xeito, celebrar as Letras Galegas é fundamental para os nenos e nenas porque promove o coñecemento e a valoración da nosa cultura e lingua.

Este ano, ao dedicarse a Luisa Villalta, unha autora comprometida coa defensa da identidade galega, quixemos facer unha pequena homenaxe cantando a Luisa Villalta.

Grazas a esta conmemoración os alumnos/as afondan no sentimento de pertenza á súa terra e aprenden a apreciar a importancia de conservar e promover o galego no seu día a día.

Compartimos con vós algunhas imaxes do día de hoxe.

PD: Agradecer a todas as familias pola colaboración nas flores. Na galería de imaxes tedes máis imaxes.

blog | by Dr. Radut