A primavera invítanos a sementar!

O noso centro foi seleccionado para desfrutar dunha mesa de cultivo dotada polo Fondo Galego de Garantía Agraria. Grazas a dita mesa os alumnos e alumnas de 5º e 6º de Educación Primaria comenzaron a sementar tomates e cenorias.

A importancia de fomentar a sementeira en nenos e nenas no ámbito educativo é fundamental para o desenvolvemento integral dos máis novos.

A través destas actividades, os nenos aprenden sobre a responsabilidade e o coidado, xa que deben atender as súas plantas regularmente. Ademais, esta práctica tamén lles ensina sobre os ciclos da natureza e a importancia da sustentabilidade.

Ao cultivar plantas, os estudantes poden ver o impacto directo das súas accións no ambiente, o que reforza a idea de que os seus esforzos poden contribuír a un cambio positivo. Outro aspecto relevante da horticultura na educación é o seu valor terapéutico.

Traballar con plantas pode ser moi relaxante e reducir o estrés, o que é especialmente beneficioso no contexto escolar, onde os alumnos poden sentirse presionados por exames ou tarefas. Ademais, a horticultura pode ser unha ferramenta inclusiva que permite a participación de todos os estudantes, independentemente das súas habilidades físicas ou cognitivas, promovendo a igualdade e a integración dentro do grupo.