Celebramos o día do Libro

Celebrar o Día do Libro cos nenos/as é crucial para incentivar o amor pola lectura desde unha idade temperá. Esta celebración axuda a familiarización con libros e autores diversos, potenciando a súa imaxinación e habilidades lingüísticas.

Ademais, ao participar en actividades lúdicas e educativas relacionadas coa lectura, os nenos desenvolven unha maior comprensión e aprecio polas historias e culturas. Este tipo de eventos tamén promove valores importantes como a empatía e o respecto, ao expoñer aos nenos a diferentes perspectivas e experiencias a través dos libros.

No día de hoxe, os alumnos/as de 1º, 2º e 3º e 4º de Primaria estiveron a leer contos aos máis pequenos do colexio, os alumnos/as de Educación Infantil. Que ben o pasamos nun fermoso día de primavera desfrutando da lectura!