O Floorball en Educación Física

O floorball é un deporte que ofrece múltiples beneficios no ámbito da educación física, especialmente no contexto escolar.

Algúns dos beneficios do floorball en educación física son:

• Inclusión e accesibilidade: O floorball é un deporte que poden practicar persoas de diferentes idades e habilidades físicas. Isto fai que sexa unha excelente opción para integrar a todos os estudantes, independentemente do seu nivel de habilidade ou condición física.
  • Desenvolvemento motor: A práctica do floorball promove a mellora da coordinación man-ollo, a agilidade e a velocidade de reacción. Ademais, axuda a desenvolver habilidades motoras finas e groseiras, como a destreza manual ao manexar o stick e o control do balón.
  • Fomento do traballo en equipo: O floorball é un deporte de equipo que incentiva a colaboración e a comunicación entre os xogadores. A participación nun equipo pode axudar a mellorar as habilidades sociais dos estudantes e promover un ambiente de respecta mutua.
  • Educación en valores: Practicando deportes como o floorball, os estudantes poden aprender valores importantes como o fair play, o respecto polas regras, a perseveranza e o manexo das vitorias e derrotas.
  • Diversión e motivación: O carácter dinámico e emocionante do floorball pode aumentar a motivación dos estudantes para participar nas clases de educación física.

Este deporte ofrece unha alternativa divertida aos deportes tradicionais, o que pode axudar a manter o interese dos alumnos.