Aprendemos sobre o dano cerebral cos Bolechas

No día de hoxe, o alumnado de 1º,2º, 3º e 4º de Primaria tivo a sorte de ter unha visita da Federación Española de Dano Cerebral adquido e puidemos coñecer este tipo de doenza ao mesmo tempo que enfatizamos na importancia de traballar a tolerancia e a colaboración cos demáis.

Estas habilidades son fundamentais para o seu desenvolvemento social e emocional, así como para a súa capacidade de integrarse na escola e na comunidade.

Os nenos con dano cerebral adquirido poden ter dificultades para controlar as súas emocións e impulsos, e poden sentir frustración cando se enfrontan a desafíos. A tolerancia ensina aos nenos a aceptar as diferenzas e a ter paciencia coas persoas que teñen necesidades diferentes ás súas. Isto pode axudar aos nenos con dano cerebral adquirido a sentirse máis cómodos en situacións sociais e a desenvolver a súa empatía.

A colaboración tamén é unha habilidade importante para os nenos con dano cerebral adquirido, xa que lles permite traballar en equipo e resolver problemas xuntos. Isto pode mellorar a súa autoestima e darlles unha maior sensación de control e éxito.