Xogamos na Biblioteca coa compaña de Camacho!

A biblioteca é un lugar máxico que non só alberga libros e recursos educativos, senón que tamén é un espazo de encontro para o alumnado. É un lugar onde os estudantes poden reunirse para compartir o seu amor pola lectura, explorar novas ideas e aprender xuntos.

Ademais de ser unha fonte inesgotable de coñecemento, a biblioteca tamén é un lugar onde os estudantes poden gozar de xogos cooperativos.

Xa sexa que se trate de xogos de mesa, xogos de roles ou xogos educativos, estes fomentan a creatividade e a imaxinación. Pero a biblioteca é moito máis que un lugar para ler e xogar. É un lugar onde os estudantes poden conectar con outros estudantes, compartir ideas e descubrir novas formas de pensar.

É un lugar onde poden aprender sobre diferentes culturas e perspectivas, e onde poden desenvolver habilidades sociais importantes como a empatía e a comprensión.

Ademais, na Biblioteca de Camacho o Ourizo cacho, contamos con dispositivos electrónicos que permiten a conectividade coa internet. Isto permítenos facer consultas, xogar de xeito interactivo e fomentar o desenvolvemento de competencias dixitais no alumnado.