DÍA ESCOLAR POLA PAZ

Nesta pasada semana celebramos o Día Escolar pola Paz o día 30 de xaneiro, co gallo do aniversario da morte de Mahatma Gandhi, gran loitador a prol da paz e a non violencia. Premendo no enlace, poderedes ver algunhas reflexións do noso alumnado ao respecto e as actividades desenvolvidas.

REFLEXIÓNS POLA PAZ

FESTIVAL DE NADAL

Xa están listos os vídeos do Festival de Nadal no noso canal de YouTube. Premede nos enlaces para ver de novo as actuacións. Bo Nadal a tod@s!!!

EI 3 anos - Navidad rock.                          EI 4 anos - Santa Claus llegó ...

EI 5 anos - El baile del gorila.                1º EP - Volver a casa por Nadal.

2º EP - Tío invierno.                               1º EP - Orellas de bolboreta.

3º EP - A bicicleta.                               4º EP - Os tres Reis Magos.

5º EP - O cometido.                              6º EP - Baile Cheap Thrills.

5º & 6º EP - Happy Christmas                VER FOTOS NA GALERÍA

RESIDUO NO TEATRO PRINCIPAL

A pasada semana os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria desfrutaron no Teatro Principal dun espectáculo de malabares moi especial chamado Residuo. Este espectáculo, promovido polo concello de Santiago de Compostela, falounos sobre a importancia de separar o lixo e reciclar para conservar o medio ambiente.

FIXEMOS O MAGOSTO!!!

Xa celebramos o Magosto, con cancións, debuxos, xogos e por suposto moitas castañas asadas. Que ricas estaban!!!

EDUCACIÓN VIAL

No noso colexio tivemos a honra de recibir a Carlos, un axente da Policía Local do concello de Santiago. Carlos impartiu en 4º EP unha charla sobre Seguridade Vial con todo tipo de exemplos e consellos útiles... Agora evitar os accidentes depende de nós.

PITUSA SEMIFUSA

Os nenos e nenas de Ed. Infantil asistiron ao espectáculo lúdico-musical de Pitusa Semifusa no Auditorio. Toda unha experiencia!!!!

FESTA DE SAMAÍN!!!

Celebramos o Samaín, con disfraces terroríficos, cabazas arrepiantes, pantasmas, debuxos, cancións, e moita diversión.

GALERÍA DE FOTOS

O MAGO TETO

Visitounos o Mago Teto para presentarnos o seu novo espectáculo As novas tolemaxias. Fíxonos pasar un rato moi divertido.

FOTOS NA GALERÍA

O PAÍS DA BANDA, UN CONTO MUSICAL

O alumnado de 1º e 2º de Primaria, asistiron ao espectáculo O país da banda, un conto musical coa Banda Municipal e Paula Carballeira.

FOTOS NA GALERÍA

REUNIÓN PARA FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS