LIBROS DE TEXTO 2018-2019

Libros de texto para o vindeiro curso 2018/2019:

ILLAS CÍES 5º & 6º

Os alumn@s de 5º e 6º de Primaria estiveron nas Illas Cíes, pertencentes ao Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas. Foi unha visita guiada na que as monitoras do parque nos ensinaron a flora e a fauna destas illas. Subimos ata o Alto do Príncipe e sentámonos na Silla da Raíña. Menudas vistas!!! Ah! Tampouco, podía faltar un pouco de troula na praia de Rodas. Inesquecible!!!

VER FOTOS NA GALERÍA

Os alumn@s de 3º & 4º visitan a CASA DO PATRÓN.

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Ed. Primaria visitaron o Museo Etnográfico Casa do Patrón en Lalín. Viron como eran antigamente as casas, as escolas ... Tamén foron andando ata o Castro de Doade e puideron observar unha excavación arqueolóxica. Una viaxe no tempo para rematar o curso.

VISITA AO PARQUE ZOOLÓXICO de MARCELLE

Os nenos e nenas de 1º e 2º de Primaria visitaron o Parque Zoolóxico Marcelle Natureza. Sen dúbida, unha experiencia inesquecible: animais salvaxes nos seus hábitats, xogos e actividades cos monitores do parque. Que mellor maneira de rematar o mes de maio! Risa

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

O pasado día 16 de maio celebramos o Festival das Letras Galegas 2018 no que homenaxeamos á escritora María Victoria Moreno. Houbo música, poemas, teatro, e moita festa. Premede nos enlaces para ver as actuacións !

1º EP - Poema Mar adiante             2º EP - Can negro, can branco

4º - 5º - 6º TEATRO                     4º A - Poema Xa non teño medo

5º EP - Versos para Compostela     5º EP - Música tradic: Jota de Coles

6º EP - Piratas das Letras.            6º EP - Poema

ENTREGA DE PREMIOS

SEGURIDADE VIAL

Recentemente os alumn@s de 6º de Primaria asistiron a unha práctica de Seguridade Vial, levada a cabo no Mercado de Amio, e organizada por axentes da Policía Local de Santiago de Compostela. Moito olliño e seguriño! Guiño

DÍA DO LIBRO

O pasado luns 23 de abril celebramos, como cada curso, o Día do Libro. Unha vez máis organizamos un mercado de libros, no patio do colexio, para que os alumnos de Ed. Infantil e Primaria puidesen trocar os seus libros usados polos dos seus compañeir@s. Nesta ocasión os "sionllos", están adicados a María Victoria Moreno, que será homenaxeada no Día das Letras Galegas.

Que mellor xeito de poñer en valor os libros que darlles unha segunda vida para que outro neno ou nena os poida desfrutar. Guiño

GATUXO, TEATRO MUSICAL

Os alumnos de 1º e 2º de Primaria asistiron no Teatro Principal de Santiago ao espectáculo Gatuxo. Nesta obra de teatro musical fusionáronse a música, as cantigas, o teatro, os contos, o clown, a manipulación de obxectos ou o claqué. Todo interpretado en directo por tres músicos a dúas voces e unha actriz. Gatuxo amósanos como descobre o mundo un meniño dende unha perspectica artística.

VISITA Á FÁBRICA DE CLESA

O pasado xoves 19 de abril o alumnado de 3º de Primaria visitou as instalacións da fábrica de iogures CLESA, en Caldas de Reis, dentro do PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUMO DE LEITE E PRODUCTOS LÁCTEOS. Faláronlles sobre o proceso da fabricación do iogur e, por suposto, degustaron produtos lácteos. Risa

EMOTICORES para 3º & 4º EP

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria asistiron no, Teatro Principal, ao espectáculo de danza Emoticores; posto en escea por Cristina Montero e Rut Balbís, Las Tricotouses, no que combinan danza, formas e cores para levarnos ao mundo das emocións cunha linguaxe diferente.