FESTIVAL DE NADAL

Xa están listos os vídeos do Festival de Nadal no noso canal de YouTube. Premede nos enlaces para ver de novo as actuacións. Bo Nadal a tod@s!!!

EI 3 anos - Navidad rock.                          EI 4 anos - Santa Claus llegó ...

EI 5 anos - El baile del gorila.                1º EP - Volver a casa por Nadal.

2º EP - Tío invierno.                               1º EP - Orellas de bolboreta.

3º EP - A bicicleta.                               4º EP - Os tres Reis Magos.

5º EP - O cometido.                              6º EP - Baile Cheap Thrills.

5º & 6º EP - Happy Christmas                VER FOTOS NA GALERÍA

RESIDUO NO TEATRO PRINCIPAL

A pasada semana os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria desfrutaron no Teatro Principal dun espectáculo de malabares moi especial chamado Residuo. Este espectáculo, promovido polo concello de Santiago de Compostela, falounos sobre a importancia de separar o lixo e reciclar para conservar o medio ambiente.

FIXEMOS O MAGOSTO!!!

Xa celebramos o Magosto, con cancións, debuxos, xogos e por suposto moitas castañas asadas. Que ricas estaban!!!

EDUCACIÓN VIAL

No noso colexio tivemos a honra de recibir a Carlos, un axente da Policía Local do concello de Santiago. Carlos impartiu en 4º EP unha charla sobre Seguridade Vial con todo tipo de exemplos e consellos útiles... Agora evitar os accidentes depende de nós.

PITUSA SEMIFUSA

Os nenos e nenas de Ed. Infantil asistiron ao espectáculo lúdico-musical de Pitusa Semifusa no Auditorio. Toda unha experiencia!!!!

FESTA DE SAMAÍN!!!

Celebramos o Samaín, con disfraces terroríficos, cabazas arrepiantes, pantasmas, debuxos, cancións, e moita diversión.

GALERÍA DE FOTOS

O MAGO TETO

Visitounos o Mago Teto para presentarnos o seu novo espectáculo As novas tolemaxias. Fíxonos pasar un rato moi divertido.

FOTOS NA GALERÍA

O PAÍS DA BANDA, UN CONTO MUSICAL

O alumnado de 1º e 2º de Primaria, asistiron ao espectáculo O país da banda, un conto musical coa Banda Municipal e Paula Carballeira.

FOTOS NA GALERÍA

REUNIÓN PARA FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

A Sionlla, 12 de Xullo de 2016