Orienta ASionlla

PROPOSTAS PARA O 25N: 3º CICLO DE PRIMARIA

Vídeos para reflexionar:

1. Caperucita dice NO.
  2.  ¿No te ha pasado que...?

Comentario de imaxes:

• Imaxe de Amnistía Internacional

• Imaxe Javi Arroyo

PROPOSTAS PARA O 25N: 1º CICLO DE PRIMARIA

Propoñemos a lectura/visualización do conto ¨Cuando las niñas vuelan alto¨.

A continuación traballar a discriminación de xénero a partir da metáfora das pedras.

• Identificar os comentarios que aparecen no conto nos que se produce esa discriminación e ir escribíndoos en diferentes pedras creando unha enorme montaña na pizarra.
  • Tamén poden incorporar novas mensaxes que escoiten ou asocien a este tipo de violencia.
  • Logo tecer unhas ás con mensaxes. Feitas con folios de cores, por tiras no encerado, irán escribindo e pegando as mensaxes.
  • Por cada mensaxe, collerán unha pedra, engurrarase e tirarase ao lixo, visualizando un cambio de actitude.
  • Traballar as personaxes do conto.

En anexo adxunto, pedras para imprimir.

En anexo adxunto, ás de bolboreta (2copias en A3)

PROPOSTAS PARA O 25 N: Educación Infantil

Dende o departamento de Orientación queremos deixar unhas propostas para traballar o 25N co alumnado. Comezamos por Educación Infantil.

VISIONADO/LECTURA DO CONTO:

Actividades:

1. Asamblea sobre o conto. Cuestións para reflexionar: que pensamos de Margarita? Estaba triste porque realmente quería ser rosa ou por non desgustar aos seus pais? Por que Margarita decidiu irse do valado? Por que saen as demais elefantas do valado e xúntase a Margarita?
  2. Vexo Vexo. Xogamos ao coñecido xogo para ler a última dobre páxina. Importante que perciban o que está tirado no chan son os adornos das elefantas unha vez que decidiron ser libres e ter o mesmo dereito que os elefantes a pasalo ben.
  3. A debuxar. Agora faremos a Margarita coa pegada da nosa man. Cada alumn@ escolle a cor libremente.