REUNIÓN DE 3 ANOS

O xoves 8 de setembro, ás 11:00horas, terá lugar unha reunión  cos pais/nais do alumnado de 3 anos. Para a presentación das mestras e primeiras instruccións do curso.

LUGAR: Salón de actos.

LISTAXE DEFINITIVA E LIBROS COMPLEMENTARIOS DO FONDO SOLIDARIO

Ao obxecto de ampliar o nivel de cobertura do fondo solidario de libros de texto (Orde do 21 de maio de 2015) e tendo en conta os tramos da renda e os importes das axudas, fíxase o seguinte máximo de libros a adquirir polo centro para cada alumno/a:

Renda per cápita ata 5400€ : 6 libros

Renda per cápita dende 5401 € ata 9000€ : 4 libros.

Se a través da adxudicación realizada polo fondo o alumno ou alumna non recibiu 6 ou 4 libros (segundo o tramo de renda), os centros educativos deberán adquirir os libros de texto precisos para garantir que o alumnado admitido poida dispoñer, a través do fondo, do citado número de libros.

Recordamos que os libros adquirirdos con este mecanismo teñen as mesmas condicións e obrigas de bo uso e devolución que o resto de libros xa adxudicados.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NO FONDO SOLIDARIO.

Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas.

As persoas interesadas poderán reclamar nos DOUS DÍAS seguintes á publicación da listaxe provisional.

Documentos adxuntos:

1.Listaxe provisional de admitidos.

2. Listaxe provisional de excluídos.

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Xa están dispoñibles os vales para adquirir material escolar destinados ao alumnado de Educación Primaria.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO

Xa están dispoñibles os vales para adquirir libros de texto do alumnado  de 1º Educación Primaria e 2º Educación Primaria.

CORRECIÓN DE ERROS. LIBROS DE TEXTO. 2016/2017

Na listaxe de libros de 4º Educación Primaria publicada onte existe un erro. O ISBN do "Acitivity Book" non era o correcto.

DOCUMENTOS ADXUNTOS: LIBROS DE 4º EDUCACIÓN PRIMARIA.

LIBROS DE TEXTO 2016/2017

INFORMACIÓN SOBRE OS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/2017:

PARA O VINDEIRO CURSO A MATERIA PLURILÍNGÜE  PASA A SER ARTS (EDUCACIÓN ARTÍSTICA: PLÁSTICA), POLO QUE CIENCIAS DA NATUREZA SERÁ IMPARTIDA EN GALEGO.

DOCUMENTOS ADXUNTOS (LIBROS DE TEXTO POR CURSO):

0. EDUCACIÓN INFANTIL

1. 1º EDUCACIÓN PRIMARIA

2. 2º EDUCACIÓN PRIMARIA

3. 3º EDUCACIÓN PRIMARIA

5. 5º EDUCACIÓN PRIMARIA

6. 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2016/2017

PRAZO DE MATRÍCULA NOS SERVIZOS DE COMEDOR E MADRUGADORES PARA O CURSO 2016/2017

Prazo de matrícula: do 27 de xuño ata o 11 de xullo 2016(ambos os dous incluídos).

O impreso de solicitude de matrícula, debidamente cuberto entregarase no Rexistro Xeral do Concello de Santiago (Rúa do Presidente Salvador Allende 4, Galeras) ou no Rexistro auxiliar do Centro Sociocultural do Ensanche (Frai Rosendo Salvado, 14-16 Baixo), nos prazos establecidos.

www.santiagodecompostela.gal

1FICHEIRO ADXUNTO: Impreso de matrícula

OS BOLECHAS NO QUIROGA.

QUE EMOCIÓN!!!!

Os nenos e nenas de Educación Infantil recibiron unha visita moi especial.

Celébrase o Día Mundial do Doador de Sangue e dende a Axencia Galega de Doazón de Sangue viñeron de celebración ao noso Cole.

Tivemos aos medios de comunicación con nós e tamén aos ......BOLECHAS!

Os nenos e nenas de 5 anos gozaron con eles  na Biblioteca.

E, logo, os Bolechas visitaron as aulas de 3 e 4 anos.

Dixéronnos que a noticia sae no informativo do mediodía na TVG.

Tamén nos van facilitar un enlace para que todos o poidades ver.

Achegamos dúas imaxes.