LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017-18

Listaxes definitivos dos admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto e asignación dos libros por alumno/a.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 17-18

Segundo á Orde do 16 de maio de 2017 (DOG núm.96 do 22.05.2017) publícanse as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas no Fondo Solidario de libros de texto.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación desta listaxe.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 17-18

Xa están dispoñibles os vales para a adquisición de libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria e os vales de material escolar.

LIBRO DE ARTS, 3º EP

Na listaxe de libros de 3º de EP. para o curso 2017/2018 engádese o libro de Arts que aparece no documento adxunto. Este libro considérase material funxible, polo que non entra nas axudas.

QUE ILUSIÓN!!!

No seguinte enlace anuncian a ampliación do patio de Infantil e a instalación dunha horta escolar no noso centro.

FINAL DE CURSO

DICIMOS ADEUS AO CURSO 2016/2017!!!

MOITAS GRAZAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

FELIZ VERÁN!!!

LIBRO DE LECTURA. 2º EDUCACIÓN PRIMARIA

Na listaxes de libros de 2º Educación Primaria do curso 2017/2018 engádese o libro de lectura que aparece do documento adxunto.

LISTAS DE LIBROS - CURSO 2017/2018

Publicamos o listado de libros de texto para o vindeiro curso.

Servizos mínimos de transporte escolar os días 20 e 21 de xuño de 2017

FOLGA TRANSPORTE

Os días20 e 21 de xuño está convocada unha folga xeral de carácter indefinido no sector de transporte de viaxeiros por estrada.

O transporte escolar terá a consideración de
servicio mínimo de obrigado cumprimento nos seguintes termos:

.- Servizos regulares de uso especial para transporte de escolares:
Manteranse como esenciais os servizos de entrada aos centros desde ás 7.30 ata as 10.30 horas e os de saída desde das 13.30 ás 19.00 horas nos itinerarios de transporte escolar de estudantes de niveis de ensino obrigatorio, cuxa lonxitude total sexa
superior a 4 km.

ACONSELLAMOS QUE AS FAMILIAS ACERQUEN AOS NENOS E NENAS AO COLEXIO, XA QUE DESDE TRANSPORTE ESCOLAR NON NOS ASEGURAN QUE O SERVIZO SE VAIA CUMPRIR CON NORMALIDADE.

CEIP Plurilíngüe Cardeal Quiroga Palacios