RECORDATORIO

Recordarlles que:

- Quedan pendentes de recoller en secretaría vales para a adquisición de libros de texto, para 1º e 2º, e de material escolar de todos os cursos.

- A reunión para as familias do alumnado de 4º EI (3 anos) celebrarase o vindeiro xoves 7 de setembro ás 11:00.

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017-18

Listaxes definitivos dos admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto e asignación dos libros por alumno/a.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 17-18

Segundo á Orde do 16 de maio de 2017 (DOG núm.96 do 22.05.2017) publícanse as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas no Fondo Solidario de libros de texto.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación desta listaxe.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 17-18

Xa están dispoñibles os vales para a adquisición de libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria e os vales de material escolar.

LIBRO DE ARTS, 3º EP

Na listaxe de libros de 3º de EP. para o curso 2017/2018 engádese o libro de Arts que aparece no documento adxunto. Este libro considérase material funxible, polo que non entra nas axudas.

QUE ILUSIÓN!!!

No seguinte enlace anuncian a ampliación do patio de Infantil e a instalación dunha horta escolar no noso centro.

FINAL DE CURSO

DICIMOS ADEUS AO CURSO 2016/2017!!!

MOITAS GRAZAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

FELIZ VERÁN!!!

LIBRO DE LECTURA. 2º EDUCACIÓN PRIMARIA

Na listaxes de libros de 2º Educación Primaria do curso 2017/2018 engádese o libro de lectura que aparece do documento adxunto.

LISTAS DE LIBROS - CURSO 2017/2018

Publicamos o listado de libros de texto para o vindeiro curso.

Servizos mínimos de transporte escolar os días 20 e 21 de xuño de 2017