RESULTADOS DA VOTACIÓN DOS REPRESENTANTES DOS PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS DO ALUMNADO NO CONSELLO ESCOLAR

No arquivo adxunto aparece o escrutinio das eleccións ao Consello Escolar

RECORDATORIO

Recordade que mañá, martes 29 de novembro, celebrarase neste centro a votación para a elección de representantes de pais/nais/titores legais do alumnado no Consello Escolar do Colexio.

HORARIO DE VOTACIÓN:

9:15-11:00 horas

17:00-19:00 horas

PROGRAMA MUNICIPAL DE CONCILIACIÓN PARA O NADAL 2016

O venres día 18 de novembro abriuse o prazo de inscrición no programa de conciliación familiar de Nadal 2016, organizado polo Departamento de Educación e Cidadanía.

Este programa concíbese como un espazo educativo e de promoción do lecer, ademais de ser unha alternativa  de conciliación para as familias no tempo de vacacións do Nadal. Está dirixido a nenos e nenas con idades comprendidas entre os 3 e os 12 anos. As actividades desenvolveranse os días 22, 23, 26, 27, 28, 29 e 30 de decembro de 2016, e 2, 3, 4 e 5 de xaneiro de 2017 de nos CEIP As Fontiñas e CEIP Raíña Fabiola, de alcanzarse o número mínimo de participantes requirido.

Poden participar nenos e nenas empadroados no  Concello de Santiago de Compostela ou que cursen estudos en centros de educación infantil e primaria de Santiago de Compostela, con idades comprendidas entre os 3 e os 12 anos. Teñen a opción de escoller entre participar todos os días do programa ou en días soltos.

A inscrición realizarase a través Rexistro Xeral do Concello de Santiago (rúa Presidente Salvador Allende, 4) ou no Rexistro Auxiliar do Centro Sociocultural e Xuvenil Municipal o Ensanche (rúa de Frei Rosendo Salvado 14-16), cubrindo o formulario dispoñible nesta web, no Departamento de Educación e Cidadanía ou nos propios rexistros. A admisión será por rigorosa orde de inscrición. O prazo de inscrición estará aberto dende o venres día 18 de novembro ata o venres 2 de decembro de 2016.

O horario será de 7:45 a 16:00 horas. O servizo de madrugadores funcionará de 7:45 a 9:00 horas e poderá ser con ou sen almorzo. De 9:00 a 14:00 horas realizaranse os obradoiros e actividades. Finalmente, entre as 14:00 e as 16:00 horas, existe a posibilidade de solicitar o uso do servizo de comedor.

Máis información:

Departamento de Educación e Cidadanía
Edificio CERSIA
Rúa Álcalde Raimundo López Pol, s/n-San Lázaro
Tfnos.: 981 554 400/401 Fax: 981 571 511
dptoeducacion@santiagodecompostela.gal

www.santiagodecompostela.gal

DOCUMENTO ADXUNTOS

1. FICHA MATRÍCULA

2. INFORMACIÓN

ELECCIÓNS DE REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS AO CONSELLO ESCOLAR

O día 29 de novembro terá lugar a votación para a elección dos representantes dos pais/nais ou titores legais no Consello Escolar.

ELECCIÓNS DE REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS AO CONSELLO ESCOLAR

ACTO DO SORTEO DE MEMBROS DA XUNTA ELECTORAL

CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na Resolución conxunta do 26 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos público, realizarase proximamente neste centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, e integrada por:

- A Directora do centro.

-Un profesor ou profesora.

- Un pai ou nai ou titor legal.

-Un representante do persoal de admitración e servizos.

Os tres últimos serán desigandos por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste centro o próximo día 25 de outubro, martes, ás 16:30 horas.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar a súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instruccións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do centro.

REUNIÓN DE 3 ANOS

O xoves 8 de setembro, ás 11:00horas, terá lugar unha reunión  cos pais/nais do alumnado de 3 anos. Para a presentación das mestras e primeiras instruccións do curso.

LUGAR: Salón de actos.

LISTAXE DEFINITIVA E LIBROS COMPLEMENTARIOS DO FONDO SOLIDARIO

Ao obxecto de ampliar o nivel de cobertura do fondo solidario de libros de texto (Orde do 21 de maio de 2015) e tendo en conta os tramos da renda e os importes das axudas, fíxase o seguinte máximo de libros a adquirir polo centro para cada alumno/a:

Renda per cápita ata 5400€ : 6 libros

Renda per cápita dende 5401 € ata 9000€ : 4 libros.

Se a través da adxudicación realizada polo fondo o alumno ou alumna non recibiu 6 ou 4 libros (segundo o tramo de renda), os centros educativos deberán adquirir os libros de texto precisos para garantir que o alumnado admitido poida dispoñer, a través do fondo, do citado número de libros.

Recordamos que os libros adquirirdos con este mecanismo teñen as mesmas condicións e obrigas de bo uso e devolución que o resto de libros xa adxudicados.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NO FONDO SOLIDARIO.

Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas.

As persoas interesadas poderán reclamar nos DOUS DÍAS seguintes á publicación da listaxe provisional.

Documentos adxuntos:

1.Listaxe provisional de admitidos.

2. Listaxe provisional de excluídos.