Información sobre a entrega de libros do Fondo Solidario.

Este ano os libros para 3º, 4º e 6º, entregaranse en Secretaria para una maior organización do centro. Os días de recollida serán os seguintes en horario de 9:00 a 14:00:

3 de setembro → 3º de Primaria.

4 de setembro → 4º de Primaria.

5 de setembro → 6º de Primaria.

* Terán que vir a recollelos o Pai/Nai o Titor do Alumno, ou outra persoa cunha autorización do pai/nai ou titor.

* Se algunha familia ten mais dun neno matriculado en distintos cursos poderá recollelos nun só día.

* Recórdase que este año entramos no programa EDIXGAL para 5º de primaria, o que implica que os libros non entran no Fondo Solidario.

Información complementaria sobre a Entrega de Vales para o curso 2019-2020

As persoas que non recolleron o vale nas datas indicadas poderán recollelas no centro en horario de 09:30 a 13:30 ata o vindeiro día 24 de xullo, e senón a partires do día 2 de setembro.

VALES PARA A ADQUISIÓN DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

Días de recollida dos vales.

Os días 10 e 11 de xullo para os de 1º e 2º de Primaria.

Os días 12 e 15 de xullo para os de 3º e 4 de Primaria.

Os días 16 e 17 de xullo para os de 5º e 6 de Primaria.

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019-20

Nos arquivos adxuntos poderán consultar as listaxes dos libros que lle foron asignados por materias.

LISTADOS CURSO 2019/2010

Nos arquivos adxuntos e/ou no taboleiro do centro poderán consultar as listaxes para o vindeiro curso, resultado da mestura de grupos, repetidores e  incorporación de alumnado.

COMUNICACIÓN PARA O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA PARA O CURSO 2019/2020

Comunícase ás familias de 5 educación primaria que este ano non terán libros, xa que entramos no programa eDixgal.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019-20

Nos arquivos adxuntos e/ou no taboleiro do centro poderán consultar as listaxes PROVISIONAIS de admitidos e excluídos no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019-20

A partir de hoxe ábrese un prazo de dous días para presentar reclamacións.

LIBROS DE TEXTO EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2019/20

As mestras do Equipo de Educación Infantil presentes neste momento no Centro non pedirán libros de texto durante o curso 2019/20. En caso de que houbese algún cambio, informarase ás familias na reunión de setembro.

LISTAXES DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-20

No arquivo adxunto e no taboleiro da entrada do centro poderán consultar as listaxes de libros de texto para o vindeiro curso 2019-20

HISTORIAL ACADÉMICO DO ALUMNADO DE 6ºEP

Xa poden pasar a recoller os historiais académicos dos alumnos/as de 6º de EP, na secretaría do centro.

Lembren que deben vir a recollelos o titor/a legal do alumno/a.

Horario da Secretaria de 9 a 14:00h.