CELEBRACIÓN DO DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES COA INAGURACIÓN DA NOVA BIBLIOTECA LOLO NO COLE

VISITA ESGRIMA COMPOSTELA.

Estes días tivemos a visita do Club Esgrima Compostela, que non ensinaron os primeiros pasos para practicar este deporte.

Moitas Gracias ao Club Esgrima Compostela por esta grata experiencia.

2º Concurso "Fotografías pola igualdade"

COMEZO DO CURSO 2019/2020

Recordamos que o comezo do curso e o 11 de setembro de 2019, en horarío de 9:15 a 14:15, agás para o alumnado de 4º de educación infantil (3 anos), que deberá seguir as pautas dadas polas profesoras.

O servizo de autobús comezará tamén o 11 de setembro de 2019, agás para o alumnado de 4º de educación infantil (3 anos).

AUTOBUS ESCOLAR

Comunicase a todos ós usuarios/as que todas as solicitudes de autobús foron admitidas.

Información sobre a entrega de libros do Fondo Solidario.

Este ano os libros para 3º, 4º e 6º, entregaranse en Secretaria para una maior organización do centro. Os días de recollida serán os seguintes en horario de 9:00 a 14:00:

3 de setembro → 3º de Primaria.

4 de setembro → 4º de Primaria.

5 de setembro → 6º de Primaria.

* Terán que vir a recollelos o Pai/Nai o Titor do Alumno, ou outra persoa cunha autorización do pai/nai ou titor.

* Se algunha familia ten mais dun neno matriculado en distintos cursos poderá recollelos nun só día.

* Recórdase que este año entramos no programa EDIXGAL para 5º de primaria, o que implica que os libros non entran no Fondo Solidario.

Información complementaria sobre a Entrega de Vales para o curso 2019-2020

As persoas que non recolleron o vale nas datas indicadas poderán recollelas no centro en horario de 09:30 a 13:30 ata o vindeiro día 24 de xullo, e senón a partires do día 2 de setembro.

VALES PARA A ADQUISIÓN DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

Días de recollida dos vales.

Os días 10 e 11 de xullo para os de 1º e 2º de Primaria.

Os días 12 e 15 de xullo para os de 3º e 4 de Primaria.

Os días 16 e 17 de xullo para os de 5º e 6 de Primaria.

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019-20

Nos arquivos adxuntos poderán consultar as listaxes dos libros que lle foron asignados por materias.

LISTADOS CURSO 2019/2010

Nos arquivos adxuntos e/ou no taboleiro do centro poderán consultar as listaxes para o vindeiro curso, resultado da mestura de grupos, repetidores e  incorporación de alumnado.