LISTAXES DE FONDO SOLIDARIO 2018-19 CORREXIDAS

Por causas alleas ao centro non puidemos publicar antes estas listaxes. Agardamos desculpen as molestias causadas.

ERRO NAS LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDO SOLIDARIO 2018-19

Por problemas na aplicación as listaxes publicadas teñen erros, por favor desculpen as molestias. Publicaremos a listaxe correxida o antes posible.

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018-19

Nos arquivos adxuntos poderán consultar as listaxes dos libros que lle foron asignados por materias.

VALES DPARA A ADQUISISCIÓN DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO 2018-19

A partires de mañá 11 de xullo e ata o vindeiro 20 de xullo poderán recoller os vales para adquisición de material e libros de texto na secretaría do centro entre as 10 e as 13 horas.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018-19

Nos arquivos adxuntos e/ou no taboleiro do centro poderán consultar as listaxes PROVISIONAIS de admitidos e excluídos no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018-19.

A partir de hoxe ábrese un prazo de dous días para presentar reclamacións.

HISTORIAL ACADÉMICO DO ALUMNADO DE 6ºEP

Xa poden pasar a recoller os historiais académicos dos alumnos/as de 6º de EP, na secretaría do centro.

Lembren que deben vir a recollelos o titor/a legal do alumno/a.

CORRECCIÓN DE ERROS NAS LISTAXES DE LIBROS DE 3º E 6º PARA O CURSO 2018/2019

No documento adxunto poderán consultar a corrección de erros no ISBN de algúns dos libros de 3º e 6º para o curso que ven. Tamén se inclúe o libro de Arts de 6º.

Desculpen as molestias.

BOLSAS DE COMEDOR, ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Nos arquivos adxuntos poderán consultar a información sobre as bolsas de comedor, adquisición de material escolar e realización de actividades extraescolares do CONCELLO DE SANTIAGO DE COMPOSTELA.

IMPRESOS DE MATRÍCULA

Nos arquivos adxuntos poden descargar o impreso de matrícula e o tríptico con información para o alumnado que comeza a súa escolarización.

Lembren que o prazo para formalizar a matrícula comezou onte e que remata o vindeiro 30 de xuño. A secretaría estará aberta de 9:15 ás 14:15.

Grazas

LISTAXES DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-19

No arquivo adxunto e no taboleiro da entrada do centro poderán consultar as listaxes de libros de texto para o vindeiro curso 2018-19.

Lembrarlles que o vindeiro 22 de xuño remata o prazo para presentar a solicitude de axuda do Fondo Solidario.