O NOSO COLEXIO

CENTRALITA. 886120124

FAX: 886120128

E_MAIL: ceip.carballal.cabral@edu.xunta.es

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO.

Enviado por admin o Lun, 15/04/2024 - 08:41

PUNTO LARANXA FÍSICO.

Enviado por admin o Mar, 09/04/2024 - 11:36

Seguindo o novo "Protocolo Educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar",  xa está dispoñible nas instalacións do centro o punto laranxa contra o Acoso e o Ciberacoso Escolar.

Trátase dun espazo físico, que funciona como unha caixa de correo, onde calquera persoa coñecedora dunha situación de posible acoso poderá comunicalo de forma totalmente anónima.

Lembrade que podedes atopalo ao carón da porta principal de entrada ao colexio.

Se precisades máis información, podes premer aquí.

THE EGGS HUNT GAME

Enviado por admin-contidos o Dom, 07/04/2024 - 16:22

The Easter Bunny visited us at Carballal-Cabral School and he hid chocolate eggs all around the playgrounds. So we have been playing the game of finding the eggs.

We were all very excited and it was a great fun. (Clic if you want to see some photos of this activity)

VACANTES CURSO 2024/2025

Enviado por admin o Ven, 01/03/2024 - 09:44

Tal e como se anunciou no calendario de admisión o día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2024-2025, permanecendo aberto ata o día 20 de marzo.

A documentación a presentar será a seguinte:

- Anexo II: folla de solicitude de admisión (ED550B).

- Fotocopia do libro de familia.

- De ser o caso sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro ou en Sede electrónica a través do seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

OBRADOIRO "Augas de Galicia"

Enviado por admin-contidos o Xov, 29/02/2024 - 20:00

O alumnado de Primaria realizou ao longo da mañá do 15 de marzo o obradoiroAugas de Galicia”, con diferente grao de afondamento na materia segundo o seu nivel.

Despois de presentarse a monitora, a temática a tratar e as normas de participación, visionáronse varios vídeos sobre o río e as inundacións. Tiveron información dos seus perxuícios, beneficios e das medidas de prevención que hai que tomar para afrontalas e evitar danos. Afondouse tamén no coñecemento da natureza do río e repasáronse algúns dos contidos curriculares relacionados con el. A continuación realizouse un experimente para amosar a importancia da vexetación cando hai inundacións e rematouse cun sinxelo concurso para comprobar a atención prestada.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Enviado por admin-contidos o Mar, 27/02/2024 - 20:00
Conmemoramos o 8 de marzoDÍA INTERNACIONAL da MULLER, levando a cabo no centro unha serie de actividades que culminaron coa exposición dos traballos realizados e a celebración dunha xornada de concurso e xogos. Todo isto, coma sempre, na procura de lograr a participación plena da muller na sociedade e o seu desenvolvemento íntegro como persoa, en pé de igualdade co home.

+ CIENCIA

Enviado por admin-contidos o Dom, 25/02/2024 - 20:00

O 11 de febreiro celébrase o Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. Este día foi aprobado poa Asamblea Xeral das Nacions Unidas co obxectivo de lograr o acceso e a participación plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas, e ter presente de que elas desempeñan un papel fundamental na ciencia e a tecnoloxía e que a súa participación debe fortalecerse.

Con este motivo, e dentro do que está establecido no noso PEC (Proxecto Educativo de Centro), os pasados 26 e 28 de febreiro levamos a cabo unhas charlas educativas dirixidas a promover e espertar especialmente entre as nenas e tamén entre o resto do alumnado de Primaria a curiosidade pola ciencia.

Foi impartido pola Asociación de Mulleres en Igualdade de Vigo.

A NOVA AULA SENSORIAL

Enviado por admin-contidos o Sáb, 24/02/2024 - 20:00

No mes de febreiro irauguramos unha nova aula no COLE: a "AULA SENSORIAL".

Moi diferente ás demáis aulas, trátase dun espazo que habilitamos e dotamos con mobiliario especializado na que era a aula de Audición e Linguaxe, por ter a necesidade dun lugar para que todo o alumnado poda despertar os sentidos dunha maneira máis aguda e interactuar co medio, dentro dun entorno máis favorecedor.

Semana de ROSALÍA de CASTRO

Enviado por admin-contidos o Xov, 22/02/2024 - 20:00

Pola celebración este curso do 187 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro, realizamos como todos os anos unha serie de actividades durante a semana que culminan no día 23 de febreiro. Durante esa semana o alumnado é coñecedor e partícipe da súa vida, obra, e da importancia e relevancia que ten para as nosas letras e a reivindicación da cultura e da lingua gallegas. E como non tamén, como loitadora polo dereito das mulleres a expresar libremente os seus pensamentos e sentimentos.