O NOSO COLEXIO

NOVOS TELEFONOS DO CENTRO
XERAL:  886 120 124, ADMINISTRACIÓN: 886 120 125,
ORIENTACIÓN: 886 120 126, FAX: 886 120 128

PREVENCIÓN do ACOSO ESCOLAR nas aulas.

Enviado por admin-contidos o Lun, 05/12/2016 - 19:00

2ª CHARLA PLAN DIRECTOR 2016/2017

Charla ofrecida pola Policía Nacional e dirixida ao noso alumnado de 5º e 6º de Primaria, celebrouse o pasado martes día 29 de novembro na aula de 6º.

O noso agradecemento ao Corpo Nacional de Policía e, en especial, ao inspector que viu dar as charlas, pola súa labor de prevención en temas tan sensíbeis hoxe en día para a sociedade.

*Para máis iformación accedede ao Blogue de 3º Ciclo premendo na foto presentación.

CAMPAÑA EDUCACIÓN VIARIA 2016-2017

Enviado por admin-contidos o Sáb, 19/11/2016 - 19:00

O Departamento da Educación Vial da Policía Municiapal de Vigo desenvolve un ano máis o seu programa educativo sobre seguridade viaria.

O noso centro participa un curso máis con 3º Ciclo na procura de que o noso alumnado acade unha mellor competencia viaria.

Como o seu propio programa indica: "trátase de transmitir valores á cidadanía que lles axuden a interiorizar hábitos e actitudes que garanten a prevención de risgos nas vías de uso público".

O pasado venres día 18 de novembre foi 5º curso quen iniciou a participación no programa e que se continuará en 6º.

Clica na imaxe para acceder a actividade desenvolvida.

"BRONCE" VISITA O COLE

Enviado por admin-contidos o Xov, 17/11/2016 - 19:00

O Pasado día 17 visitounos "Bronce", é unha cadela pertencente a asociación Ramalladas que en colaboración co concello de Vigo, realiza terapias con persoas maiores e escolares de varios centros de Vigo.

Este programa pretende favorecer e mellorar as habilidades funcionais do alumnado, mellorar oa seus niveis de autonomía persoal e independencia, favorecer as relacións sociais, a empatía, a comunicación e a linguaxe, e fomentar a comunicación e o interese pola aprendizaxe .Con estes escolares, "Bronce" actúa como elemento dinamizador e motivador.

No noso caso visitou as aulas de 2º, 3º e 4º, xa que solicitamos formar parte do grupo de colexios aos que asisten.

A FESTA DO OUTONO

Enviado por admin-contidos o Mér, 16/11/2016 - 17:37
O pasado luns 14 de Novembro, no Colexio Carballal, celebramos a festa do Magosto

Ademais de comer as castañas, logo xogamos con elas a varios xogos tradicionais.

5º e 6º de Primaria visitan o CENTRO DE INTERPRETACIÓN DO PARQUE NACIONAL MARÍTIMO-TERRESTRE DA ILLAS ATLÁNTICAS DE GALICIA

Enviado por admin-contidos o Lun, 14/11/2016 - 19:00

5º e 6º de Primaria visitaron o pasado día 15 de novembro o Centro de Visitantes do Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas situado na rúa Palma no casco antiguo da nosa cidade, no edificio CAMBÓN, detrás da Colexiata.

Alí participamos no programa didáctico para Centros Educativos que ofrece o Centro.

Para saber máis clica na seguinte imaxe(Entrada do Centro de Visitantes CAMBÓN)

TALLER COCIÑA CON CIENCIA

Enviado por admin-contidos o Lun, 14/11/2016 - 05:18

O pasado día 10 o Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC)  presentou aos alumnos de 4º,5º e 6º  o proxecto  “Cociña con Ciencia”. Este proxecto está  liderado polo  grupo de Microbioloxía e Tecnoloxía de Produtos Mariños do Instituto de Investigacións Mariñas, e o chef  Pepe Solla.

O seu obxectivo principal é dar a coñecer e concienciar aos nen@s da existencia de riscos que afectan á seguridade dos alimentos e amosar dunha forma práctica, como evitalos. Trátase de erradicar falsos mitos, aclarar conceptos, modificar pautas erróneas e resolver  dúbidas cunha base científica, que fundamente hábitos saudables e seguros.

O proxecto conta cunha páxina web, www.cocinaconciencia.csic.es, na que se poden ver  uns audiovisuais, diversas seccións como un recetario conCIENCIA de Pepe Solla ou unha enquuisa para coñecer os erros mais habituais dos consumidores en relación cos alimentos.

Para os máis novos, as seccións “Inmersión en ciencia”, “Ciencia curiosa” ou “Xogos”, permitiranlles aprender divertíndose tanto no colexio como na casa.

A continuación podedes ver todo o proceso dos talleres.....

PREVENCIÓN de RISCOS no USO das NOVAS TECNOLOXÍAS.

Enviado por admin-contidos o Xov, 10/11/2016 - 19:00

CHARLA PLAN DIRECTOR

Charla Preventiva sobre riscos asociados ás novas tecnoloxías e ao uso das redes sociais. Ofrecida pola Policía Nacional, celebrouse o pasado día 8 de novembro na aula de 6º e ía dirixida ao noso alumnado de 5º e 6º de Primaria.

*Para máis información ir ao Blogue de 3º Ciclo premendo na foto presentación.

Emitindo en directo dende o Carballal

Enviado por admin-contidos o Lun, 07/11/2016 - 08:06

Este ano, co motivo da celebración do "Día das Bibliotecas Escolares", fixemos un maratón de lectura en directo!!

Aquí tedes o enlace.

5º de Primaria visita SALINAE

Enviado por admin-contidos o Mar, 01/11/2016 - 17:51

5º de Primaria visita a única salina mariña de evaporación solar conservada e musealizada de todo o Imperio Romano: SALINAE

Clica no logo de Salinae e accede ao noso Blog de 3º ciclo para realizar con nós un interesante percorrido polo Centro Arqueolóxico de O Areal: SALINAE.

Logo Salinae