O NOSO COLEXIO

Orde do 25 de xaneiro de 2017 que regula o procedemento de admisión

LISTAXE DEFINITIVO ADMITIDOS CURSO 2018-2019

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

(do 20 ao 30 de Xuño).Novo alumnado.

• 2 Fotos carnet
  • Informe de saúde (solicítase ao pediatra)
  • Fotocopia tarxeta sanitaria do alumno/a
  • Fotocopia do dni dos membros da unidade familiar
  • Impreso Anexo III-1 Formalización de matrícula. Anexo
  • En caso de tutoría legal, documentación acreditativa igualmente compusada

Os impresos para cumprimentar tamén estarán dispoñibles en secretaria a partir do 1 de Xuño

TRIATLON

Enviado por admin-contidos o Mar, 15/05/2018 - 11:27

O pasado xoves 10 tivemos a visita de Lorena, entrenadora  do crube de triatlón Mar de Vigo. Os alumnos de quinto e sexto puideron coñecer e practicar devandito deporte. Aquí tendes o video resumo da sesión:

VISITA DO ESCRITOR IAGO LÓPEZ

Enviado por admin-contidos o Mar, 15/05/2018 - 08:55

O venres, 11 de maio, acudiu a nosa biblioteca o autor Iago López. Premede na imaxe para poder saber máis desta visita.

VISITA DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL AO ZOO

Enviado por admin-contidos o Xov, 10/05/2018 - 08:10

O pasado xoves, 3 de maio, o alumnado de Educación Infantil acudiu ao zoo,. Nesta visita o alumnado puido aprender cousas sobre a vida, alimentación e hábitos dalgúns animais. Se premedes na imaxe descubriredes máis desta saída.

TEATRO DE 5º NO AUDITORIO DO CONCELLO

Enviado por admin-contidos o Mar, 08/05/2018 - 19:00

O PASADO DÍA 9  DE MAIO O ALUMNADO DE 5º REPRESENTOU NO AUDITORIO DO CONCELLO A OBRA "KE-TUMBA  KE- TAMBA", DO AUTOR XERADO QUINTIÁ E ADAPTADA PARA O TEATRO POLA AUTORA CHUS PEREIRO.

KE-TUMBA  KE -TAMBA pertence á tribu dos indios Taram Bainas, que como é ben sabido,son un pobo de feroces guerreiros salvaxemente salvaxes. O problema é que noso amigo Ke-Tumba Ke-Tamba ni  é feroz,nin é salvaxe,nin lle presta ser guerreiro....

PARABÉNS. FIXÉSTELO XENIAL!!!!
KE TUMBA KE TAMBA

Campaña de loita contra a "Vespa Asiática"

Enviado por admin-contidos o Lun, 07/05/2018 - 19:00

Hoxe procedimos á colocación de trampas caseiras no recinto escolar contra a avespa asiática.

O alumnado de 6º de Primaria confeccionounas seguindo as indicacións recollidas nun folleto repartido polo Concello de Vigo e que podedes ver na montaxe que tedes a continuación.É nos meses de abril e maio cando a raíña fundadora inicia a construción dun pequeno niño e realiza a primeira posta de ovos. Por iso é nestes momentos cando se precisa a colaboración cidadá para que sexa máis eficaz a campaña de loita contra ela.

Colaborade e animádevos a facela vosa para reducir o número de avespas velutinas e así diminuir a súa propagación!

<<Exposicións REPTIGALIA>> no CARBALLAL

Enviado por admin-contidos o Xov, 03/05/2018 - 19:00

Como xa vos informamos a pasada semana, do mércores 2 ata o venres 4 de maio, ámbolos dous inclusive, tivemos a ocasión única de disfrutar alumnado e familias, dunha selecta exposición itinerante de animais exóticos na Sala de Informática do Centro.

O alumnado puido realizar a visita por grupos durante unha hora e ter a oportunidade de recibir unha charla máis ou menos detallada por parte do coleccionista dos animais alí expostos, segundo as preguntas que estes lle foron formulando.

Resultou moi interesante e foi do disfrute de todas e todos!

BALONMANO

Enviado por admin-contidos o Xov, 03/05/2018 - 07:15

A semana pasada realizaronse unhas xornadas de promoción de balonmano por parte de dous entrenadores do Carballal. Dende a escola vos animamos a que practiquedes este deporte ou calquer outro. Aquí tedes un video resumo da actividade.

COMPETICIÓN DE ATLETISMO

Enviado por admin-contidos o Mér, 02/05/2018 - 06:45

O pasado xoves día 26 de Abril, os alumnos de quinto participaron nunha competición de atletismo nas instalacións do CUVI xunto con catro colexios máis de Vigo. Aquí tedes o video resumo da actividade.

Do 2 ao 4 de maio: Exposición de animais exóticos no Carballal

Enviado por admin-contidos o Lun, 30/04/2018 - 19:00

Esta semana, do mércores 2 de maio ata o venres 4 de maio, ámbolos dous inclusive, teremos a oportunidade de disfrutar todas e todos dunha pequena exposición de animais exóticos na Sala de Informática do Centro.

O alumnado fará a visita guiada por grupos durante unha hora e recibirá unha charla informal dos animais expostos.

O horario de visita para as familias será de 09:00 a 09:20 e de 13:40 a 14:00