O NOSO COLEXIO

ORIENTACIÓN: 886 120 126,

5º e 6º Visitan o CONCELLO de VIGO

Enviado por admin-contidos o Sáb, 09/12/2017 - 19:00

O trinta de novembro 5º e 6º de Primaria fomos de visita ao noso Concello.

Visionade o vídeo da actividade no noso blog: “terceirociclocarballal”

COMEZA O NOVO HORTO

Enviado por admin-contidos o Dom, 03/12/2017 - 18:50

Os pais da comisión do Horto xa comenzaron a traballal nel, e xa temos preparado o primeiro bancal para plantar os repolos que esperan no invernadoiro.

A todos moitas grazas polo traballo.

EDUCACIÓN VIARIA 5º

Enviado por admin-contidos o Dom, 03/12/2017 - 18:02

Un ano máis  os  alumnos de 5º participaron nas actividades de Educación Viaria ofertadas pola Policía Local.

O obxectivo destas actividades é formar persoas capaces de levar a cabo condutas responsables e seguras a través do autocoñecemento e a reflexión das accións levadas a cabo no día a día no ámbito do tráfico, trasmitíndolles a importancia do respecto aos  valores e normas sociais.

Charlas Plan Director: Risgos de Internet

Enviado por admin-contidos o Mér, 29/11/2017 - 19:00

A pasada semana tivemos a primeira das charlas do Plan Director dirixida ao noso alumnado e impartida pola policía nacional, sobre os risgos de internet e o acoso escolar. Nesta ocasión o alumnado de 5º e 6º de Primaria asistiu á charla sobre “risgos de internet”.                                                                             *Para acceder ás imaxes da charla premede na foto.

Dámolas gracias á policía pola súa asistencia e traballo de prevención cos nosos nenos e nenas.

PROXECTO LANDRA

Enviado por admin-contidos o Dom, 26/11/2017 - 16:57

Xa comezamos o Proxecto Landra!!!!.

Os alumnos/as de 1º, 2º ,6º xa fixemos todo o proceso coa axuda inestimable de Luis, que nos ensinou as características das landras, como plantalas, o medio mais axeitado, as distintas maneiras de comprobar a súa xerminación, etc... por elo  moitas grazas. Os alumnos/as de 3º fixeron o primeiro proceso de comprobar cales eran as boas poñéndoas en remollo durante 24 hs, proximamente rematarán o proceso.

Os cursos restantes comezarán co proxecto nos próximos días.

A continuación premendo na imaxe podedes ver os distintos procesos con cada curso.

MAGOSTO 2017

Enviado por admin-contidos o Mér, 15/11/2017 - 17:25

Aprendendo a facer “Chulas” coa Asociación “O COTO”

Enviado por admin-contidos o Lun, 13/11/2017 - 19:00

O pasado mércores, día 8 de novembro, tivo lugar no colexio unha xornada de exaltación do cabazo coa realización dunha actividade de cociña que puido disfrutar todo o alumnado de Infantil e Primaria.

Integrantes da Asociación Cultural “O Coto”, mostraron ás nenas e nenos todo o proceso de preparación das coñecidas e deliciosas “Chulas”, puidendo participar na súa elaboración coas súas propias mans, e degustándoas con moito gusto, como non, ao remate da actividade.

Desde o CEIP CARBALLAL, o noso agradecemento a Asociación “O COTO”, especialmente ás persoas que fixeron posible a actividade, e que nos fixo disfrutar a todas e todos. E moi agradecidos sobre todo por adicar o seu tempo, nuns momentos nos que a Asociación anda moi ocupada coa organización no colexio o vindeiro domingo 19 de novembro, da XXX FESTA DO CABAZO.

Fomentando e traballando pola INTEGRACIÓN e o DEPORTE

Enviado por admin-contidos o Lun, 13/11/2017 - 19:00

O pasado xoves 9 de novembro, desprazámonos ao Calvario có alumnado de 5º e 6º de Primaria para participar nunha actividade deportiva organizada pola Asociación APAMP (Asociación de Familias de Persoas con Parálise Cerebral).

Para saber máis premede na foto e ide ao Blog de 3º Ciclo para ver como o disfrutamos xogando!!.

Teatro e Exposicón de Arte Galega para 4º, 5º e 6º de Primaria

Enviado por admin-contidos o Mér, 08/11/2017 - 19:00

O pasado 26 de outubro no Teatro Afundación de Vigo, asistimos os escolares de 4º, 5º e 6º, á obra de teatro Laberinto,da compañía Zarándula,unha actividade do Programa de Educación Financieira de ABANCA, enmarcada na programación de actividades para escolares deste curso.

Unha vez rematada a obra desprazámonos ata a Sede Afundación para ver unha exposición co título «Percorrendo a nosa arte. Esencia dunha colección». Declarada de Ben de Interés Cultural pola Xunta de Galicia no ano 2015.

Premede en calquera das fotos e iredes ao blog de 2º e 3º Ciclos respectivamente para poder ver o vídeo da actividade realizada.