O NOSO COLEXIO

PROCEDEMENTO MATRÍCULA

AXUDAS FONDOLIBROS E MATERIAL

AXUDAS CRUZ VERMELLA

Fundación "CELTA DE VIGO"

Enviado por admin-contidos o Mér, 14/06/2017 - 19:00

O pasado xoves día 8 de Xuño tivemos a honra de ter con nós a dous adestradores do Celta para promocionar o fútbol no noso alumnado. Os alumnos e alumnas de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria participaron nun adestramento "tipo”, dos que se realizan diariamente con nenos e nenas dos equipos inferiores de dito clube. Os nenos e nenas aprenderon a conducir o balón, dar pases aos compañeiros e compañeiras e mesmo tirar á portería. Compartimos momentos de Xogo, exercicio, diversión, aprendizaxe, superación... que esperemos se repitan en vindeiros anos.

VISITA A NATURNOVA

Enviado por admin-contidos o Mar, 13/06/2017 - 08:35

O pasado 25 de Maio os alumnos de 2º e 3º visitaron o Centro Interactivo de Educación Ambiental. Naturnova,achéganos  ao noso medio ambiente e as curiosidades da natureza de forma lúdica, dinámica e participativa.

Puideron explorar o universo, o noso planeta, o ser humano e o seu medio dunha forma activa e lúdica a través de módulos interactivos e didácticos: xogos de computador, imaxes virtuais, obxectos, cheiros, recreación de ambientes, mapas...

O obxectivo da actividade é facelles reflexionar sobre cal é o noso papel na conservación e mellora da nosa contorna e a importancia de evitar a súa degradación, analizando os problemas do noso planeta e fomentando a implicación dos cidadáns na procura de solucións.

Visita ao Zoo do 1º ciclo

Enviado por admin-contidos o Mér, 07/06/2017 - 15:27

O pasado 18 de maio, os rapaces e rapazas de primeiro e segundo de primaria visitamos o Zoolóxico da Madroa. Pasámolo moi ben descubrindo aos animais que se deixaron ver e as súas historias.

Os nenos e nenas de primeiro.

Os nenos e nenas de segundo.

Este é Pelayo.

Paga a pena ir! Polos animais e polas vistas!

DÍA DA ÁRBORE 2017

Enviado por admin-contidos o Mar, 06/06/2017 - 19:00

Un ano máis celebramos o Día da Árbore, facendo unha xuntanza todo o colexio ás 10h do pasado venres día 2 de xuño co CEIP O Sello e co CEE Saladino Cortizo no monte Bandeira.

Para conmemorar o día e organizado pola comunidade de montes veciñal, participamos no plantado de árbores (arces), fomos invitados a unha merenda conxunta e levamos a cabo a solta de animais (pombas, coellos e uns paxariños), o que fixo as delicias de todas e todos.

A xornada continuou ata as 13h. coa celebración de xogos: brilé, carreiras de sacos, cara e cruz, lanzamento de aros, paracaídas e corda.

¡¡Pasámolo xenial!!

Recomendacións lectoras.

Enviado por admin-contidos o Mar, 06/06/2017 - 07:40

O mes pasado, os rapaces e rapazas do C.E.I.P. Carballal-Cabral fixeron as súas recomendacións lectoras, creando un mural para que toda a comunidade educativa o poida consultar. Aínda o podedes ver no muro do patio cuberto.

Primeiro e segundo visitan o Museo de Rande

Enviado por admin-contidos o Lun, 05/06/2017 - 07:56

O pasado 27 de abril, os rapaces e rapazas de primeiro e segundo de primaria visitamos MEIRANDE, o Centro de Interpretación da Batalla de Rande.

Os mergulladores que buscaban tesouros no fondo da ría.

Rande

Os galeóns do século XVII que navegaron pola Ría de Vigo.

Barcos

Así eran os camarotes:

camarote

E así os canóns:

Fixemos chapeus coma os dos capitáns.

¡¡Viaxando polo continente africano sobre dúas rodas!!

Enviado por admin-contidos o Mér, 31/05/2017 - 19:00

O martes 29 de maio tivemos a sorte de contar coa presenza do profesor Fausto López Salgado, que viu dar unha charla ao alumnado de 5º e 6º sobre a súas experiencias viaxeiras por África. En abril rematou unha longa viaxe en bicicleta polo continente africano de norte a sur, percorrendo en 7 meses (209 días), 12 países, desde Exipto ata Sudáfrica, pedaleando un total de 14.481 km.

¡Se queredes saber máis sobre as súas andanzas, premede na foto da dereita e accederedes ao blogue onde vos contamos máis cousas sobre o noso invitado e a súa viaxe!

Contacontos do CARLOS CASARES

Enviado por admin-contidos o Mar, 30/05/2017 - 19:26

Despois de adicar unhas semanas a ler os libros para nenos e nenas de Carlos Casares, a quen se lle adicou este ano o Día das Letras Galegas, chegou o día de escoitar e xogar co alumnado do IES Carlos Casares que viu a estar con nós o pasado 9 de maio. Viñan có traballo ben preparado e disfrutamos desde 4º de Infantil ata 6º de Primaria con todas as súas actividades.

Encantounos esta actividade e esperamos repetir para o ano que ven.

Moitas grazas rapaces, rapazas e mestras do IES CARLOS CASARES!!

Infantil visita Vigozoo

Enviado por admin-contidos o Lun, 29/05/2017 - 19:00

O 11 de maio, o alumnado de Infantil visitou un ano máis o zoo da nosa cidade. Premede na imaxe e accedede ao blogue de INFANTIL CARBALLAL, para poder visionar una pequena montaxe da actividade realizada nas instalacións da Madroa esa mañá polos máis pequenos que, ainda que chuviosa e desapacible, foi proveitosa.