LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS (EDUCACIÓN PRIMARIA) E RECOLLIDA DE VALES.

Bo día,

Pasados os dous días que ofrecemos para presentar reclamacións e debido a que non se presentou ningunha alegación á listaxe provisional publicada de Fondo Libros, procedemos á publicación da listaxe definitiva (material escolar e libros de texto), así como a publicación da listaxe do número e dos libros de cada área concedidos do fondo ao alumnado de 3º e 4º de EP. Poderedes ver ditas listas nos paneis do hall do centro, a carón e enfronte das portas acristaladas.

Así mesmo, poderedes acudir a recoller os vales, a partir de hoxe, día 6 de xullo ata o 14 de xullo, en horario de 10h a 13h. No caso de non poder acudir a recollelos neses días, podedes vir desde setembro a decembro de 2023.

Os libros de texto do fondo para 3º e 4º de EP serán entregados polos titores/as a cada neno/a beneficiario desta axuda, ao longo do mes de setembro.

Por último, nos casos nos que non sexan os proxenitores os que pasan a recoller os vales das axudas, a persoa que se presente no centro deberá acudir cunha autorización asinada polo pai ou nai do alumno/a beneficiario de ditos vales.

Un saúdo,

O equipo directivo.